Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI A4 B7 1.8 T NISKIE DOŁADOWANIE WYPADANIE ZAPŁONÓW


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie,

  Mam problem ze swoim audi A4 B7 1.8t BFB z programem ABT.  Wypadają mi zapłony na wszystkich cylindrach oraz mam błąd od turbiny za niskie doładowanie. Wszystko ma miejsce powyżej 4500 RPM .Wymieniony został zawór N75, DV podmieniałem przepływomierz. Sprawdzono szczelność dolotu oraz układu podciśnienia. Wymieniłem zawór odpowietrzający skrzynie korbowa. Ciśnienie paliwa 4 bary . Gruszka też sprawdzona zaczyna otwierać przy 0.3 bar. Nie mam już pomysłów. Może ktoś uporała się z podobnym problemem.

Tutaj logi.

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

Zrób 2+33, 3+20 i 115+118 z opiętą wtyczką od n75. To jest czysta benzyna? Zapłony wypadają tylko powyżej tych obrotów co napisałeś?

Opublikowano (edytowane)

Tak tylko przy ostrej jeździe. Kiedy jeździ się tak do 3500 rpm wszystko jest ok.Zero błędów.Jutro zmierzę jeszcze kompresje i jak mi się uda zrobię te logi. Auto jeździ tylko na Pb.

 

Edytowane przez przemku2
Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj zrobiłem pomiar kompresji na zimnym silniku.Oto wyniki

Nie udało mi sie jescze zrobic logów.

 

CYLINDER 1CYLINDER 2CYLINDER 3CYLINDER 4

 

 

Edytowane przez przemku2
Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj zrobiłem logi z odpiętym N75 spojrzy ktoś na logi poniżej. Po wykonaniu logów bez n75 nie było błędów wypadania zapłonów.

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edytowane przez przemku2
Opublikowano (edytowane)

Z odpiętą wtyczką miał być tylko 115+118. Wygląda, że trzeba podciągnąć sztange wg. 

Powtórz dwa pozostałe logi jak powinno być i chyba pasuje zajrzeć do kata.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Ok. dzięki za diagnozę. Źle zrozumiałem, powtórzę logi i wrzucę.  

Opublikowano

Poniżej nowe logi z podpiętym N75. Proszę o analizę.

http://www.vaglogi.pl/log-002_033_iW6lTQ.html

http://www.vaglogi.pl/log-003_020_LZkunin.html

 

Opublikowano

Na podmienianym przeplywomierzu przepływ był bez zmian? Bardzo duże stuki i skoro kompresja i ciśnienie paliwa ok to zostaje zobaczyć do kata. Świece w miarę świeże?

Opublikowano (edytowane)

Przepływka była nowa oryginalna boscha i przepływ taki sam. Świece nowe NGK Irydowo platynowe. Cewki nowe beru. Od kata miałem kiedyś błąd o niskiej sprawności ale było to z pół roku temu. Teraz błąd się nie pojawia. Robiłem test vagiem katalizatora i sond i błędu tez nie było. No ale chyba pozostaje tylko ten kat. Myślałem jeszcze o napinaczu łańcuszka rozrządu. Ale jest cicho przy odpaleniu nawet gdy auto stoi długi czas. W aucie wzrosło spalanie gdzieś o 1 litr. I nie ma mocy powyżej  3500 .

Edytowane przez przemku2
Opublikowano

Problem rozwiązany. Przyczyną był zapchany kat. Brak jakichkolwiek błędów po wymianie na sportowy magnaflow.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...