kucinia Opublikowano 22 Lutego 2020 Opublikowano 22 Lutego 2020 Witam! Zerknął by ktoś na logi? Problem odcinania mocy przy 3 tys km. wymieniony czujnik doładowania ( był uszkodzony), N75 nowy, jedyne co zostało nie ruszane to przepływka. http://vaglogi.pl/log-011_R4O3sG.html Logi turbo http://vaglogi.pl/log-003_B78Mu.html Logi przepływka
indyczes Opublikowano 22 Lutego 2020 Opublikowano 22 Lutego 2020 (edytowane) Witam Masz totalne przeładowanie, jak dla mnie jeśli wymieniłeś N75 to masz zapieczoną zmienną geometrię w turbinie i stąd tak dużo ładuje sprężarka. Trzeba wytargać turbinę i wyczyścić zmienną geometrię, miałem kilka lat temu to samo w AVF i różne zabiegi nic nie dawały, dopiero wytargaliśmy z kolegą turbinę, zawiozłem do zakładu regeneracji i gośc na miejscu przy mnie zrobił i problem załatwiony raz na zawsze. Możesz mieć również zaciętą sztangę przy gruszce ale to mało prawdopodobne. Włącz sobie na VAG-u kanał 011BS i obserwuj czy sztanga porusza się cyklicznie, silnik będzie miał podwyższone obroty i w pozycjach on-off będzie poruszana sztanga. Przeplywkę narazie zostaw w spokoju, ona nie wpływa na totalne przeładowanie. Sprawdze czy poprawnie powpinałeś wężyki podciśnienia przy N75,ale na moje turbo będzie do czyszczenia. Edytowane 22 Lutego 2020 przez indyczes
kucinia Opublikowano 22 Lutego 2020 Autor Opublikowano 22 Lutego 2020 Zapomniałem dodać, turbina już była na czyszczeniu.
indyczes Opublikowano 22 Lutego 2020 Opublikowano 22 Lutego 2020 4 godziny temu, kucinia napisał: Zapomniałem dodać, turbina już była na czyszczeniu. Kto Ci to robił? A może się tylko przeleżała i została obmyta z zewnątrz. Może śruba regulacyjna na sztandze była ruszana, jest tam fabryczna plomba z farby. Zrób tak jak Ci mówiłem, 011BS i obserwuj czy sztanga jest podnoszona i opuszczana. Niekiedy samo czyszczenie nie pomaga jeśli kierownice w turbo są przerysowane, no ale jak ktoś ma pojęcie jak to działa i jak to należy zrobić to nie powinno być problemu.
Tomnik Opublikowano 23 Lutego 2020 Opublikowano 23 Lutego 2020 (edytowane) W dniu 22.02.2020 o 13:16, kucinia napisał: Zapomniałem dodać, turbina już była na czyszczeniu. Sprawdź bieżnię strony gorącej turbiny na okoliczność charakterystycznych półkolistych śladów, które zostawiły/zostawiają kierownice zmiennej geometrii. Widać je i czuć pod palcami. To właśnie one są przyczyną zacinania się kierowniczek. Trzeba się ich pozbyć - ja to zrobiłem używając drobnoziarnistego papiery ściernego. Możliwe i bardziej fachowe jest tzw. szkiełkowanie. https://forum.vw-passat.pl/topic/2906-turbina-czyszczenie-kierownic/?do=findComment&comment=1795322 https://a4-klub.pl/topic/458148-doładowanie-afna/?do=findComment&comment=5513998 Edytowane 9 Kwietnia 2021 przez Tomnik
kucinia Opublikowano 25 Lutego 2020 Autor Opublikowano 25 Lutego 2020 Sprawa rozwiązana, uszkodzony był czujnik ciśnienia doładowania (co już wcześniej pisałem), zaworek zwrotny, oraz (wstyd sie przyznać, że nie sprawdziłem tego od razu) w warsztacie gdzie turbo było czyszczone i zmieniane N75, źle podłączyli wężyki do N75 , po poprawnym podłączeniu wężyków wszystko wróciło do normy, dziękuje za pomoc i pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się