webasto1 Opublikowano 27 Lutego 2020 Opublikowano 27 Lutego 2020 Witam, posiadam 2.0 alta i co jakiś czas pokazywała mi się na wyswietlaczu na czerwono i formacja o niskim poziomie oleju po zgaszeniu i ostygnięciu silnika problem znikał na jakiś czas. Wczoraj wymieniłem olej i problem znów ten sam, dodam ze ilośc oleju jest cały czas ok. Czyżby to była wina uszkodzonego czujnika poziomu oleju ? Jakie są objawy jego uszkodzenia ?
MaTeo85 Opublikowano 27 Lutego 2020 Opublikowano 27 Lutego 2020 Jesteś pewien że to ikonka poziomu oleju a nie ciśnienia? Jak czerwona konewka i napis oldruck to masz problem z ciśnieniem oleju a nie ilością.
webasto1 Opublikowano 28 Lutego 2020 Autor Opublikowano 28 Lutego 2020 11 godzin temu, MaTeo85 napisał: Jesteś pewien że to ikonka poziomu oleju a nie ciśnienia? Jak czerwona konewka i napis oldruck to masz problem z ciśnieniem oleju a nie ilością. Jak się wkrótce znów wyświetli to potwierdzę to, ale jeżeli to od ciśnienia i zapala się to raz na tydzień bądź dwa tygodnie to może być to przyczyna czujnika czy cos poważniejszego ?
MaTeo85 Opublikowano 28 Lutego 2020 Opublikowano 28 Lutego 2020 Może być niedomaganiem pompy i jak się olej nagrzeje to traci ciśnienie, z czymś takim lepiej jak najszybciej do mechanika i zrobić porządną diagnostykę bo inaczej można motor zajechać.
webasto1 Opublikowano 28 Lutego 2020 Autor Opublikowano 28 Lutego 2020 8 godzin temu, MaTeo85 napisał: Może być niedomaganiem pompy i jak się olej nagrzeje to traci ciśnienie, z czymś takim lepiej jak najszybciej do mechanika i zrobić porządną diagnostykę bo inaczej można motor zajechać. Pojawiła się taka informacja
webasto1 Opublikowano 29 Lutego 2020 Autor Opublikowano 29 Lutego 2020 W środę mam mechanika także już bd wiedział co nie halo
webasto1 Opublikowano 13 Marca 2020 Autor Opublikowano 13 Marca 2020 No i się okazało ... Pompa ciśnienia zajechaną, panewki zajechane. Dylemat życia robić remont silnika jeżeli ma już 290k przebiegu czy wymieniać na inny 2.0 alt, przy remoncie może się okazać ze jeszcze cos dojdzie i wyjdzie na to samo co koszt wymiany całego silnika
RaaZZ Opublikowano 23 Maja 2020 Opublikowano 23 Maja 2020 A kupisz używany silnik i czasami bedzie podobnie. Wg mnie remont to lepsze rozwiązanie.
rtrocha00 Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Witam, temat napewno już przerabiany wiele razy, ale nie znalazłem odpowiedzi. Moja audi ma problem z kontrolka oldruck, jest problem po dłuższej trasie jak olej nabierze wysokiej temperatury. Po kupnie zapalała się co chwilę zrobiłem płukankę silnika zmieniłem olej na motul z cess 5w 40 ( wcześniej jeździł non stop na longlife w Niemczech) teraz po płukance jest dużo lepiej ale przy wyższych prędkościach 130+ znów wyskakuje i po pierwszym wyskoczeniu dzieje się co parę kilometrów cały czas. Filtr wymieniony na Mann i czujnik ciśnienia oleju też zmieniony. Proszę podpowiedzieć co to może być bo już nie mam pomysłu. Pozdrawiam
ulisses Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Miska do zdjęcia, pompa oleju i smok do inspekcji.
rtrocha00 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Pompa oleju ? Mechanik twierdzi że jak nie będzie w danym momencie błędu to pompa nic nie wykaze, nie wiem czy ma rację smok będę ściągał.i wymienię na nowy. Drugi mechanik twierdzi żeby napinacz wymienić od łańcucha nie wiem co zrobić.
rtrocha00 Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Witam ponownie. Prawdopodobnie wymienię pompę oleju, teraz pytanie jaką firmę polecacie? Pierburg czy febi ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się