Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bicie przy hamowaniu powyżej 120 kmh


fotonotek

Rekomendowane odpowiedzi

Bije tylko przy hamowaniu? Jakie to bicie? Regularne? Czy maleje z prędkością?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko przy hamowaniu, rytmiczne szybkie, pojawia się przy wyższych prędkościach od jakichś 100-120 kmh w górę, przy niskich prawie nie zauważalne, nie skupiłem się jakoś nigdy czy maleje z prędkością, bo zazwyczaj dzieje się tak na autostradzie-ekspresówce wiec do niskich prędkości nie schodzę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz możliwość zmierzenia bicia tarczy? Przekładałeś już koła przód z tyłem?

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam jak zmierzyć :( tarcze były zmieniane na nowe objaw jest ten sam, co do kol ma dwa komplety, felgi plus opony na obydwu dzieje się to samo mimo ze nawet rozmiar jest inny :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, fotonotek napisał:

Nie mam jak zmierzyć :( tarcze były zmieniane na nowe objaw jest ten sam, co do kol ma dwa komplety, felgi plus opony na obydwu dzieje się to samo mimo ze nawet rozmiar jest inny :(

 

Zdarza się że nowe tarcze też mają bicie. Zazwyczaj produkty z niższej półki albo kupione w sieci po super cenach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Muskel1 napisał:

Zdarza się że nowe tarcze też mają bicie. Zazwyczaj produkty z niższej półki albo kupione w sieci po super cenach. 

Rotingera nie nazwałbym niższą półka :P wiem ze się zdarza .. tylko jak to sprawdzić nie kupując znowu nowych tarcz ?? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnikiem zegarowym.

ZESTAW-CZUJNIK-ZEGAROWY-STATYW-MAGNETYCZ
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 69,66 zł - ZESTAW: CZUJNIK ZEGAROWY +...

Może kupiłeś podróbki. W sieci jest pełno plagiatów i to wszystkich produktów nie tylko ciuchów i perfum. Już dawno temu oszuści się przekonali, że właśnie na częściach zamiennych kasę można zrobić. W Chinach dzieciaki na 3 zmiany tymi małymi rączkami wszystko podrabiają.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Muskel1 napisał:

Czujnikiem zegarowym.

ZESTAW-CZUJNIK-ZEGAROWY-STATYW-MAGNETYCZ
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 69,66 zł - ZESTAW: CZUJNIK ZEGAROWY +...

Może kupiłeś podróbki. W sieci jest pełno plagiatów i to wszystkich produktów nie tylko ciuchów i perfum. Już dawno temu oszuści się przekonali, że właśnie na częściach zamiennych kasę można zrobić. W Chinach dzieciaki na 3 zmiany tymi małymi rączkami wszystko podrabiają.

przyjże się tej metodzie :) na szczęście tarcze kupiłem bezpośrednio wiec raczej podróba mi się nie trafiła :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montujesz czujnik tak żeby 10-15 mm od krawędzi tarczy mierzył. Zerujesz i kręcisz tarczą i obserwujesz na zegarze wskazania. Bicie nie może przekraczać 0,05mm. Tarcza oczywiście uprzednio do piasty śrubami przykręcona jednakowym momentem wszystkie śruby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyne co to trzeba jakoś dokręcić tą tarcze, myślę ze jakieś tulejki czy coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz jakieś grube nakrętki podłożyć lub dystans, pamiętaj abyś miał czysto między tarczą a piastą. Pisałeś że na początku po wymianie wszystko było ok, więc może być, że woda się dostała między tarcze i piastę, i zrobiła wżery które teraz przy hamowaniu powodują drgania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam ten sam problem . Tarcze 310-260 biły okrutnie i poszły do wymiany , założyłem 345 -300 nowe zaciski jarzma tarcze OZ klocki ferrodo i ten sam problem przy 140 i hamowaniu strasznie bije . Chciałem zamawiac piasty i łożyska ale widze że to nie załatwia sprawy ...Pomozcie plz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, krzysztof jerzy napisał:

Chciałem zamawiac piasty i łożyska ale widze że to nie załatwia sprawy ...Pomozcie plz

Gdzie widzisz  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.07.2020 o 14:55, fotonotek napisał:

lepsze testy zrobione i d*pa... bije nadal... jakieś pomysły ?? nowe tarcze, klocki, łożyska, piasty, geometria ustawiona...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 to nie Twoje auto, zdejmij tarcze I pomierz piasty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to będą piasty to jaką firmę polecasz.... MEYLE  ? Myślałem że to mogą być pierścienie centrujące ale na oryginalnych felgach też bije...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam nie ma żadnych cudów, trzeba wyjąć łożysko z piastą ze zwrotnicy i dokładnie wyczyścić gniazdo. Potem prawidłowo wprasowac piastę w lozysko i poskładać do kupy.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, krzysztof jerzy napisał:

Czyli nie trzeba wymieniac?

Czego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...