Aadrian1718 Opublikowano 2 Marca 2020 Opublikowano 2 Marca 2020 Czy to normalne, że przy nagłym otwarciu przepustnicy na 3 biegu pompka przy 2700 obrotów w peaku podaje 0.2 bara za dużo i powoli opada żeby od 3700-3800 obrotów trzymać już takie ciśnienie, jakie powinna? 150 konny avj zrobiony na 204 konie. Nie mam możliwości obecnie zrobienia logów na 4 czy 5 biegu ale wydaje mi się, że po prostu tak powinno być. Mógłby mnie ktoś naprostować w tym temacie czy wymaga to jakiejś regulacji aby wirnik nie odleciał niczym helikopter w trakcie pałowania samochodu?
przem8 Opublikowano 2 Marca 2020 Opublikowano 2 Marca 2020 Normalne to nie jest ale też nie powinno się nic stać, o ile już zadane doładowanie w tym momencie nie jest wywalone w kosmos Logi pokaż i zrób log turbo z odpieta wtyczką od n75
soul87 Opublikowano 3 Marca 2020 Opublikowano 3 Marca 2020 Normalne, chwilowe przeładowanie 0.2 bara przy klepce w podłoge jest naturalne dla sterowania PID w tych silnikach. Mało tego, osiągniete doładowanie musi przekroczyć chociaz na chwile zadane aby regulator PID przeszedl z trybu dynamicznego na statyczny czyli tak jak to sobie BOSCH wymyślił. 2
Aadrian1718 Opublikowano 3 Marca 2020 Autor Opublikowano 3 Marca 2020 Dzięki chłopaki ;) Gdzieś na dniach jeszcze wrzucę logi jak to dokładnie wygląda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się