Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie zawieszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, czy ktoś próbował podnosić zawieszenie w b8 avant. Niedawno kupiłem auto i jak dla mnie za nisko siedzi, boję się żeby o coś nie zahaczyć, czy wystarczy kupić wyższe sprężyny ?

Edytowane przez Pantomaszeek
Opublikowano

to zależy o ile wyższe. Skoki amora są rożne i może być tak ze za wysokie sprężyny nie ogarnie twój amor i po prostu się rozwali. 

Opublikowano

Zobacz wpierw jaką kategorię wagową ma Twoje auto na przedniej i tylnej osi oraz jakie siedzi w nim seryjne zawieszenie. W kodach wyposażenia to znajdziesz.

Opublikowano
7 godzin temu, BeyerBrown napisał:

Zobacz wpierw jaką kategorię wagową ma Twoje auto na przedniej i tylnej osi oraz jakie siedzi w nim seryjne zawieszenie. W kodach wyposażenia to znajdziesz.

W kodzie wyposażenia mam 1BA, ale auto siedzi bardzo nisko, sprzedający coś mówił o zawieszeniu S-line, z tego co zobaczyłem to sprężyny są koloru czerwonego na przodzie jeżeli ma to jakiekolwiek znaczenie.

Opublikowano (edytowane)

1BA fabrycznie dość wysoko stoi więc wiele wskazuje na to, że ktoś faktycznie przy zawieszeniu majstrował. W S-line (1BE lub 1BV) z tego co ja wiem to tylko amory są koloru czerwonego... Fabryczne sprężyny mają klasy wagowe kodowane 3 paskami, wrzuć tu kody wyposażenia, jeśli nie wiesz które określają klasę wagową przedniej i tylnej osi.

Być może będziesz musiał wszystko wyrzucić i wpakować ori 1BA... ważne by przód i tył równo usiadł, dlatego te klasy wagowe są tak istotne.

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano
1 godzinę temu, BeyerBrown napisał:

1BA fabrycznie dość wysoko stoi więc wiele wskazuje na to, że ktoś faktycznie przy zawieszeniu majstrował. W S-line (1BE lub 1BV) z tego co ja wiem to tylko amory są koloru czerwonego... Fabryczne sprężyny mają klasy wagowe kodowane 3 paskami, wrzuć tu kody wyposażenia, jeśli nie wiesz które określają klasę wagową przedniej i tylnej osi.

Być może będziesz musiał wszystko wyrzucić i wpakować ori 1BA... ważne by przód i tył równo usiadł, dlatego te klasy wagowe są tak istotne.

W b8 wszystkie typy zawieszeń miały czarne amortyzatory. 

Opublikowano

No to pozostaje tylko odczyt numerów OE wybitych na amorach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...