Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Daily car B6 AVANT [AVF, QUATTRO, S-LINE]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 godziny temu, kamil-vag napisał:

Adam mikrostyk w zamku, zimne luty na płytce albo zaśniedziały pin w kostce w słupku, ale przelotkę też możesz od niczego sprawdzić, bo kable do sterowania szybami i zamkiem są grubsze i dłużej się przecierają, a info od otwarcia idzie cieńszym... 

To już jutro w pracy sprawdzę sobie najpierw kable i piny bo najszybciej, a potem dalej:wink4:

Oby coś tu koło słupka bo najmniej roboty:decayed:

2 godziny temu, dekiel 13 napisał:

Adam , czy to Drammen w oddali ?  :)

 

Tak, Drammen:wink4:

Opublikowano (edytowane)

Niedługo do Polski, więc jakieś ,,delikatne" modziunie będą:decayed: Nie za wiele, choć liste sobie zrobiłem:kawa:

Tak jak w pierwszym poście napisałem, że napewno hamulce do zmiany, więc z tego powodu kupiłem już fajną 17" na zimę :wink4:

 

20200508_140908_copy_1296x2304.jpg

20200508_140934_copy_1296x2304.jpg

Pozdro:hi:

Będę informował na bierząco...

Edytowane przez Adam87
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

No ten wzór fajny na zimę ?

Jakbyś coś potrzebował przy B6 to wal śmiało na messengera, bo ja to ten samochód już przerobiłem wzdłuż i wszerz hehe ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
56 minut temu, kamil-vag napisał:

No ten wzór fajny na zimę ?

Jakbyś coś potrzebował przy B6 to wal śmiało na messengera, bo ja to ten samochód już przerobiłem wzdłuż i wszerz hehe ?

Zaraz Ci napisze ws hamulcy

 Czy z 288/245 na 320/288 coś jeszcze dodatkowo zmienić. Bo to spora różnica.

Opublikowano

Weze w oplocie daj od razu. No i jak hamulec z tylu robisz to ogarnij tez zawieche z tylu :)

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, trepek napisał:

Weze w oplocie daj od razu. No i jak hamulec z tylu robisz to ogarnij tez zawieche z tylu :)

Tak się Grzesiu zrobi :wink4:

Niewiem co z saniami. Czy znaleźć inne???

 

Co z twoim awatarem?? Znikł...

Edytowane przez Adam87
Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, Adam87 napisał:

Tak się Grzesiu zrobi :wink4:

Niewiem co z saniami. Czy znaleźć inne???

 

Co z twoim awatarem?? Znikł...

A w jakim stanie masz sanie? Ja wypiaskowalem swoje ale uziemilem w sumie samochod na 3 tygodnie. Jak bys juz szukal innych san czy cos to bierz z s4, tylne zwrotnice sa aluminiowe :) szkoda ze tak pozno sie o tym dowiedzialem bo sam bym do siebie takie zapodal.

No znikl mi, jakis blad serwera byl i musze na nowo go wgrac. Mam nadzieje, ze go posiadam...

Edytowane przez trepek
Opublikowano
1 minutę temu, trepek napisał:

A w jakim stanie masz sanie? Ja wypiaskowalem swoje ale uziemilem w sumie samochod na 3 tygodnie.

No znikl mi, jakis blad serwera byl i musze na nowo go wgrac. Mam nadzieje, ze go posiadam...

No właśnie, troche dlugo 3 tygodnie. Poszukam w lepszym stanie i założe te, a moje wtedy ew do regeneracji i następnym razem założę. 

Taki plan..

Opublikowano

Adam, to lepiej kup drugie i powoli rób, po co wkładać jakieś uzywki i potem znowu wymieniać... Tym bardziej że to nie jest szybka robota, tylko naprawdę trochę czasu trzeba nad tym tyłem spędzić... 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Aha no faktycznie. 

Z tymi w sumie nie ma tragedii. 

To zmienię hamulce a zawias juz razem z saniami.

Pod koniec lata znowu bedę chciał autkiem przyjechać to wtedy się porobi resztę:thumbup:

Opublikowano

To kiedy Adaś zjeżdżasz? ?

Opublikowano

Taaa... zamienie hamulce a pozniej zawias ogarne. Tez tak mowilem :D jarzm odkrecic od zwrotnicy nie moglem. No i tak jakos poszlo pozniej.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

320/288 dobra sprawa. Trochę cierpliwości Cię czeka  przy odpowietrzaniu aby wreszcie działały jak trzeba ale załapią na pewno.

Fele klawe jak najbardziej. :thumbup1:

P.S. Śmigasz na Karlskronę.? B)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
56 minut temu, Gremlin0209 napisał:

To kiedy Adaś zjeżdżasz? ?

Raczej pod koniec maja czyli gdzieś za niecałe 2 tygodnie:wink4:

 

28 minut temu, trepek napisał:

Taaa... zamienie hamulce a pozniej zawias ogarne. Tez tak mowilem :D jarzm odkrecic od zwrotnicy nie moglem. No i tak jakos poszlo pozniej.

Pffff... no tak też może być, więc bedzie grubsza zabawa...

 

8 minut temu, dekiel 13 napisał:

320/288 dobra sprawa. Trochę cierpliwości Cię czeka  przy odpowietrzaniu aby wreszcie działały jak trzeba ale załapią na pewno.

Fele klawe jak najbardziej. :thumbup1:

P.S. Śmigasz na Karlskronę.? B)

W B7 przetrwalem odpowietrzanie to i tu da radę. 

Jechać będę raczej do Ystad i na Świnoujście a potem Kielce:decayed:

Opublikowano (edytowane)

20200417_165053.jpg

:cool1:

Edytowane przez Adam87
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Fajna fota ,  pogoda dopisuje do tego - chociaż chłodno jak na maj w Norge. :)

Fele ciekawie się prezentują bo nieoklepane.  Przydałby sie przód w dół deczko . :whistling:

Edytowane przez dekiel 13
Opublikowano
47 minut temu, dekiel 13 napisał:

320/288 dobra sprawa. Trochę cierpliwości Cię czeka  przy odpowietrzaniu aby wreszcie działały jak trzeba ale załapią na pewno.

Fele klawe jak najbardziej. :thumbup1:

P.S. Śmigasz na Karlskronę.? B)

Co masz kolegi na myśli mówiąc o cierpliwosci w odpowietrzaniu? Swap czeka u mnie na odswiezenie i rwgeneracje także też przez to będę musiał przejść więc wolę wiedzieć za wczasu co mnie może czekać ?

Opublikowano
2 minuty temu, Mr.Joker napisał:

Co masz kolegi na myśli mówiąc o cierpliwosci w odpowietrzaniu? Swap czeka u mnie na odswiezenie i rwgeneracje także też przez to będę musiał przejść więc wolę wiedzieć za wczasu co mnie może czekać ?

U mnie po trzecim odpowietrzeniu hamuj a na 100%. Pierwsze ' maszynką. drugie i trzecie 'nogą'. Są przypadki większej ilości odpowietrzeń. Gdzieś jest nawet wątek na forum o tym .

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Teraz, dekiel 13 napisał:

U mnie po trzecim odpowietrzeniu hamuj a na 100%. Pierwsze ' maszynką. drugie i trzecie 'nogą'. Są przypadki większej ilości odpowietrzeń. Gdzieś jest nawet wątek na forum o tym .

Generalnie to planuje wymieniać po jednym zacisku i blokować sobie pedal hamulca żeby płyn nie  wyciekal i powietrze dostalo się do  jak najmniejszej części układu tylko ze o ile z przodem sobie poradzę to z tylem muszę gdzieś i tak jechać na podnosnik bo już kiedyś próbowałem ruszyć śruby jarzm i ni hu hu. Czyli najlepiej odpowietrzyć kilka razy co i tak będę musiał zrobić żeby się gdzieś przemiescic. Taka wymiana na raty ale co dam rady to się staram sam robić ?

Opublikowano

U mnie na szczeście tylko 2 razy wystarczyło

 

Ciekawe ile tutaj będzie trzeba... :whistling:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...