Adii_91 Opublikowano 19 Marca 2020 Opublikowano 19 Marca 2020 (edytowane) Siemanko! Dokładnie od roku jestem w posiadaniu Audi A4 B6. Po 5-letniej przygodzie z moim poprzednim autem czyli Audi A3 1.8T AGU przyszedł czas na zmianę Szukałem dosyć długo pomiędzy A3 8P 2.0T, A4 B6 sedan 1.8T oraz A4 B7 sedan 1.8T, 2.0T a padło dosyć przypadkowo na kombi.. ciężko było znaleźć coś ciekawego szczególnie 2.0T, który opinie ma jakie ma. Sprawdzony, niezawodny i dający dużo frajdy silnik 1.8T mnie przekonywał najbardziej. W A3 miałem 190 KM i bardzo przyjemnie to jechało więc w kolejnym aucie nie chciałem mieć mniej Jak już pisałem wyżej na Avant'a padło przypadkowo, w weekend przeglądając Facebooka na jednej z grup wpadła mi w oko czarna A4 B6 1.8T 250 km i w dodatku z LPG więc szybki kontakt z właścicielem i w poniedziałek oględziny w Białymstoku, które zakończyły się powodzeniem Auto w 2016r sprowadzone do Polski ze Szwajcarii więc lekkie obawy były ale lakier sprawdzony i wyszło że jest bardzo dobrze oraz wszystkie szyby ori (lub wymienione w kolorze i szyby na ten sam rocznik - oby nie). Z faktur za naprawy oraz regularne przeglądy LPG wynika że poprzedni właściciel dbał o auto i w sumie po roku nie miałem poważniejszych problemów z autkiem. Audi A4 B6 Avant Rok produkcji: 11.2003 r Przebieg: 321 000 km (306 000 km przy zakupie) Silnik: 1.8T 250 km BFB, LPG Stag Kod lakieru: LZ9W Ebony Black, pearl effect Skrzynia biegów: 6 biegowa GSP Wyposażenie: ABS ESP FIS Centralny zamek z pilota Fotele oraz kanapa pół skóry, przednie fotele regulowane elektrycznie łącznie z podparciem lędzwi Skórzana trójramienna kierownica Podsufitka, słupki w kolorze czarnym Podłokietnik skóra przód oraz tył Elektryczne przednie szyby oraz domykanie i otwieranie z pilota 6x airbag Climatronic 2 strefowy Elektryczne i podgrzewane lusterka Halogeny Listwy progowe S line Uchwyt na kubek Elementy kokpitu oraz boczków drzwi z matowego aluminium Przyciemnione szyby wszystkie boczne (przednie mniej ) oraz tył Alufelgi Dezent 17'Modyfikacje by Geremi Vag Garage (przeprowadzone przez poprzedniego właściciela): Turbo Hybryda k04 Wtryski 440 CC przy 3 bar wysokokomorowe Kolektor wydechowy custom żeliwny + rozwiercony Downpipe 2,75 cala Intercooler 270x230x65 High flow Fmic Rozrząd kpl., napinacz, łańcuch, wszystkie uszczelki Elring Uszczelniacze wałków rozrządu i wału Świece NGK PFR6Q 4szt Zaciski przód 320mm Zrobione po zakupie (15 tyś. km): Przegląd LPG + wymiana filtrów + wymiana czujnika ciśnienia Wymiana oleju na Ravenol 5W40 oraz filtru oleju i powietrza Wymiana tylnych amortyzatorów na Sachs Nowe opony letnie Dębica Presto UHP 2 225/45/17 Regeneracja przednich zacisków Zmiana koloru alusów na czarny mat - Plasti Dip Malowanie dolnych listew drzwi oraz progów - Plasti Dip Odświeżenie ramki grilla oraz zderzaka - czarny połysk Polakierowanie (lakier prosto z VW Hannover ) tylnego zderzaka, który posiadał zadrapania dosyć głębokie i żadna polerka by nie pomogła Usunięcie emblematów z tylnej klapy co za tym poszło również lakierowanie całej klapy, która okazało się że nie była w idealnym stanie Audi A3 [*]: Audi A4 po zakupie: Zderzak,klapa: Aktualnie:Plany na ten sezon: Zaciski lakierowanie na żółto Alufelgi Sline 17',18' czarny mat Regeneracja fotela kierowcy Końcówki 90mm z A6 C7 3.0 TFSI Edytowane 19 Marca 2020 przez Adii_91
dayd_4 Opublikowano 20 Marca 2020 Opublikowano 20 Marca 2020 Bardzo dobry kierunek obrałeś. Działaj z modami i wrzucaj aktualizacje P.S. Wrzuć wykres mocy, albo napisz ile masz niutonometrów. Pozdr!
Adii_91 Opublikowano 20 Marca 2020 Autor Opublikowano 20 Marca 2020 32 minuty temu, dayd_4 napisał: Bardzo dobry kierunek obrałeś. Działaj z modami i wrzucaj aktualizacje P.S. Wrzuć wykres mocy, albo napisz ile masz niutonometrów. Pozdr! O wykres prosiłem poprzedniego właściciela ale nie miał.. Pisałem zapytanie do Geremiego ale także cisza więc zostaje mi hamownia, którą będzie trzeba odwiedzić. Miałem raz problem z mocą ale okazało się że pojawiła się mała nieszczelność. Odpycha się dobrze więc mam nadzieję że te 250 km jest ale nie pojadę na hamownie to się nie dowiem czy faktycznie tyle jest
Adii_91 Opublikowano 16 Maja 2020 Autor Opublikowano 16 Maja 2020 W końcu udało się założyć końcówki 90mm Była delikatna walka ze spawarką ale efekt zadowalający. Przy okazji wymienione klocki tył oraz pryśnięte osłony W najbliższym czasie tylne zaciski na żółto oraz czekam na przednie zaciski również pomalowane na żółto po pełnej regeneracji więc będę praktycznie nówki.
Adii_91 Opublikowano 16 Maja 2020 Autor Opublikowano 16 Maja 2020 3 godziny temu, Patryks25 napisał: co to za model felg? Dokładny model to chyba Dezent RE 17' 5x112 ale nie jestem pewny na pewno Dezent. Zainteresowany?
Adii_91 Opublikowano 19 Maja 2020 Autor Opublikowano 19 Maja 2020 Doszły zaciski i czekają na montaż 1
Adii_91 Opublikowano 4 Lutego 2021 Autor Opublikowano 4 Lutego 2021 Mała aktualizacja po dłuższym czasie Zaciski po założeniu nie wyglądały tak jak tego oczekiwałem (za jasny kolor) i postanowiłem je poprawić. To samo spotkało tylne zaciski bo nijak by się to nie prezentowało W sierpniu poświęciłem sobie jedną całą sobotę na lakier: oczyszczanie,glinkowanie,polerowanie ręczne i efekt fajny ale do czasu także przyda się pełna korekta lakieru ale to być może na wiosnę przynajmniej taki jest plan Wszystko było ok do września kiedy to zaczęły się problemy z silnikiem. Do tego czasu zupełnie nic się nie działo. Klima po serwisie oraz nabita, serwis gazu jak co nie całe 10 tys km zrobiony i nagle po trasie coś dziwnie zaczął się zachowywać silnik. Wyrzuciło olej pod maską przez bagnet i silnik nie równo pracował. Pierwsze co sprawdzone cewki i okazało się że jedna nie domaga. Wymieniona ale nie pomogło to na długo więc zdecydowałem się na wizytę u VAG Bauera na diagnozę i przy okazji wymianę świec. Komputer wyrzucił kilka błędów i nie można było jednoznacznie stwierdzić co dokładnie dolega poczciwemu BFB VAG Bauer napięty grafik jak to u dobrego specjalisty i 2 tygodnie musiałem poczekać na kolejną wizytę. W między czasie wyczytałem na forum że może to być zaworek odpowietrzający skrzyni korbowej (zassany korek wlewu oleju), który zakupiłem w ASO. Faktycznie stary był w kiepskim stanie i po wymianie korek zaczął podskakiwać tak jak powinno być ale dalej silnik nie równo pracował więc nie męczyłem auta i cierpliwie czekałem na swoją kolej. Po odstawieniu auta w VAG Bauer po 3h telefon że auto do odbioru Okazało się że przewodu od gazu były przetarte i łapał lewe powietrze... Także wszystko wina LPG ale pojechałem do gazownika na kalibracje i od tej pory jest spokój. Ostatnio jeszcze wymieniłem ezektor ponieważ ten, który miałem do tej pory był spięty opaska metalową i po lekkim pociągnięciu ręką rozczepiał się przez co pojawiała się nieszczelność. W weekend czeka mnie wymiana filtrów i oleju bo strzeliło 330 tys km (Filtron na zdjęciu kłuje w oczy ale nie miałem wyjścia )
Adii_91 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Klasyki na lato zawitają ? W końcu dystans z przodu nie będzie potrzebny żeby felga obracała się bez ocierania zacisku ?
Adii_91 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2021 26 minut temu, staniek napisał: 18? Niestety w dalszym ciągu będą 17'. Mam opony po 1 sezonie więc nie chciałem sprzedawać za pół darmo 18' może w przyszłym roku.
Adii_91 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Felgi na swoim miejscu. Moim zdaniem jest lepiej niż było. Przód musi pójść lekko w dół
BartoszSoldier Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Bandyta! fajnie te żółte zaciski dodają smaczku
Adii_91 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2021 11 godzin temu, Kamil-Bex napisał: Jakie et? ET43
Adii_91 Opublikowano 11 Lipca 2021 Autor Opublikowano 11 Lipca 2021 W ostatnim czasie zabrałem się za temat, który męczył mnie od jakiegoś czasu czyli regeneracja fotela kierowcy przy zakupie auta były lekkie nacięcia i rozdarcie na łączeniu boczka ale z czasem wyglądało to już dramatycznie. W międzyczasie padł teleskop klapy bagażnika więc zakupiłem 2 szt. oraz ledy podświetlenia tablicy. Dodatkowo wpadły wycieraczki gumowe bo welurowych też już miałem dosyć
karolg987 Opublikowano 11 Lipca 2021 Opublikowano 11 Lipca 2021 Udało się bez problemu wykręcić śrubę od oświetlenia tablicy? U siebie musiałem się trochę namęczyć, bo łebek był tak wyrobiony, że konieczne było rozwiercanie śruby
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się