BlueArrow91 Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 Witam. Posiadam Audi A4 B7 3.2 FSI z 2005 r. Przepraszam za łączenie dwóch problemów, ale może są one połączone ze sobą Ostatnio wymienione zostały mi następujące rzeczy: - tarcze przód na Zimmerman perforowane (stare były już na wykończeniu), - klocki przód ATE, - zacisk tył prawy (prawdopodobnie skorodowany zacisk był i tarł tarcze), oraz - olej Motul 5w40 X-clean - filtr oleju Teraz po przejechaniu 200 km zauważyłem, że: - hamulce piszczą przy niskich prędkościach i rozgrzaniu podczas delikatnego naciskania, - po zatrzymaniu i ruszeniu słychać jakby były przyblokowane i trą (z obserwacji słuchowej wynika, że przednie hamulce się blokują), - po przekroczeniu 20 km/h na zimnym silniku oraz okazjonalnie podczas schodzenia z biegu pojawia się ESP, - podczas jazdy pojawił się również Check Engine i już nie zgasł (ponowne odpalenie nie pomaga), Na komputerze pokazało błąd czujnika zaworu ciśnienia paliwa, którego według mechanika nie ma w tym konkretnym silniku. Proszę o pomoc, jakieś sugestie o co tutaj chodzi. P.S. W poniedziałek jadę do mechanika na kolejną kontrole komputerem i zobaczymy czemu Check się świeci.
AndrzejK. Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 Jeżeli chodzi o objawy i dolegliwości hamulców po wymianie to wygląda to na mało profesjonalną robotę świadczoną przez mechanika..... "Pachnie" to szybkim demontażem starych części i bez jakiegokolwiek czyszczenia i smarowania czegokolwiek założenie nowych elementów. A efekty sam opisujesz.....szkoda jeżeli moja teza jest słuszna. Znasz/znałeś człowieka, który Ci to robił czy pojechałeś spontanicznie do tego warsztatu?
BlueArrow91 Opublikowano 21 Marca 2020 Autor Opublikowano 21 Marca 2020 Znam warsztat, robili mi już parę rzeczy w aucie, łącznie z wymianą rozrządu. Zaraz po wyjechaniu z warsztatu pojawił się ESP i jak wróciłem, to komp pokazał ten błąd o zaworze regulacyjnym ciśnienia paliwa, ale myślę, że nie jest on powiązany z wymianą ani hamulców ani oleju (proszę mnie poprawić jeśli myślę błędnie). Autko jest według mnie trochę zamulone - czy jest możliwość, że przez tą awarię zaworu jest coś nie tak z mieszanką i dlatego tak się zachowuje?
Dev Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 Przy wymianie oleju uszkodził jakiś przewód. Daj nr błędu (ów)
BlueArrow91 Opublikowano 24 Marca 2020 Autor Opublikowano 24 Marca 2020 Wyskoczył taki błąd: P2296 - ($4928 / 18728 006) - Regulator 2 ciśnienia palowa - zwarcie z potencjałem plus Wcześniej miałem natomiast taki: 18728 - zawór regulacyjny ciśnienia paliwa (N276) - P2296 - 006 - zwarcie z plusem Jak rozumiem z numerów w błędach, to są one połączone ze sobą. Co ciekawe: W mojej pompie paliwa nie ma tego czujnika niskiego ciśnienia N276 - jest tylko zaślepka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się