Gorthin Opublikowano 25 Marca 2020 Opublikowano 25 Marca 2020 Witam. Mam dwa problemy ostatnio. Moje auto to oczywiście A4 B6 1,9 TDI AVF kombi 2004 r. 1/ Gdy jadę jakąś drogą ekspresową np, dodaje gazu, nagle odcina moc. Pedał w podłodze, a auto nie przyspiesza. Kiedy zgaszę silnik, odpalę go. Problem się rozwiązuje? Co to może być? Czujnik, zawór? 2/ Kiedy jestem już na parkingu i gaszę auto, to trzęsie nim. Koło dwumasowe?
kamil-vag Opublikowano 25 Marca 2020 Opublikowano 25 Marca 2020 Być może problemy z podciśnieniem. Masz jak zrobić logi ? Masz VCDS ?
Gorthin Opublikowano 25 Marca 2020 Autor Opublikowano 25 Marca 2020 Logów niestety nie mam jak zrobić. Jedynie u mechanika. Jestem umówiony, ale sam też wolę wiedzieć w którą stronę iść, żeby mechanik nie mówił mi o czymś co nie istnieje w tym aucie.
kamil-vag Opublikowano 25 Marca 2020 Opublikowano 25 Marca 2020 Podstawa to dojść czy odcina go z przeładowania czy z niedoładowania. Jest żwawy czy raczej mułowaty ?
Gorthin Opublikowano 25 Marca 2020 Autor Opublikowano 25 Marca 2020 Jak wszystko jest ok i dodaje gazu to wg mnie jest żwawy (kwestia jak bardzo powinien być żwawy). Auto dobrze przyspiesza tak od 1,8tysiąca obrotów i prędkość wg mnie dobrze wzrasta. Na trasie nie mam problemu żeby szybko i sprawnie wyprzedzić np TIRa.
kamil-vag Opublikowano 25 Marca 2020 Opublikowano 25 Marca 2020 Więc to raczej będzie przeładowanie - zapewne turbina do czyszczenia bo zacinają się kierowniczki zmiennej geometrii. Mechanik zaraz Ci powie, że turbo do wymiany hehe Spróbuj na jakaś długą prosta pojechać, 3 bieg, motor rozgrzany i kilkanaście razy na tej 3 podeptać pod te 3500 - 4000 obrotów, może uda Ci się go trochę przepalić i rozruszać geometrię...
Gorthin Opublikowano 25 Marca 2020 Autor Opublikowano 25 Marca 2020 Robiłem tak czasami, żeby właśnie trochę przepalić. Z tym, że tak na 3 lub 4 biegu, ale tylko pod 3 tysiące obrotów. Też słyszałem opinię, że zacina się właśnie kierowniczki zmiennej geometrii. Generalnie mój styl jazdy nie preferuje żyłowania auta non stop na 3 tysiącach obrotów. Mam 6 bieg więc w trasie trzymam 2-2,2 tysiace obrotów na 6 biegu. Czasem przy wyprzedzaniu wiadomo że więcej obrotów wpada.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się