SZYCHA Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Witam, O losie zrobić logi dynamiczne w automacie (samemu) jest hardcorowo trochę mocniej i kickdown. Ale dobra mam nadzieje że linczu nie będzie ani mandatu za 200km/h. _________________________________________________ A tak wyglądają pierwsze dynamiczne: GRUPA 001 003 004 http://http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/46b28b686d403524.html GRUPA 008 010 011 http://http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/24e21fc6d517b3dd.html GRUPA 000 http://http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5266f12cf042f7f5.html _________________________________________________ Logi statyczne (po wymianie filtra powietrza) Grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/36b31251ebf11100.html Grupa 000 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7270f7b6f4c2a030.html Grupa 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d370c29e64d0d2b0.html Grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc7b1491cdeb348f.html Grupa 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80a1eae40da5d3ef.html Grupa 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80a1eae40da5d3ef.html Grupa 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e0bc438602b5d2f7.html Grupa 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/60fe57a0adde88d0.html Grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f7f216c5e9b6dd4c.html Grupa 011 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0a205667abe3e189.html Grupa 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa4d1c63a660cd96.html _________________________________________________ Isteniejące problemy: 1.SPALANIE W MIEŚCIE (średnia prędkość 16 km/h) 10 - 11 l/100 km. 2.Trochę trzęsie silnikiem na luzie. 3. Dawki (logi 13 grupy uzupełnie) korekta na czwartym cylnidrze ziemienia się od 0,24 do 1,1 mg/R 4. W grupie 003 poz.2 u mnie jest cały czas 850mg/h (stal czy jechał bez zmian)- temat poruszany (brak rozwiązania pomysłu, pozostaje mi tylko wgrać ori soft). http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_diagnoza_uruchomionego_silnika_19_tdi_na_postoju_vag_com-t24605.0.html;msg289457#msg289457 Pomysł: 1. Filtr powietrza wymenić (choć ten co jest wygląda dobrze). 2. Przepływakę poraz n-ty obdać(tym razem miernikiem) i zbierać na nową. Za wszelkie sugestie, pomoc będę wdzięczny. Pozdrawia SZYCHA P.S logi już powino być widać
wojtekce Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 wstaw jeszcze raz bo nie ma żadnych logów :gwizdanie:
odzim Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 zle mierzy przeplywomierz , masz zapchany katalizator -turbo pozno wstaje, a pozatym niepelne logi ,gdzie bs i reszta grup statycznych i dynamicznych
SZYCHA Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 ....będzie wszystko, wiem że próbkownie przydało by się lepsze. Kat zawalony....?
odzim Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 ja bym usunął katalizator a dokladnie zawartosc ze srodka- turbo by odetchnelo
SZYCHA Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Opublikowano 25 Marca 2009 katalizator mam na tapecie....ale myślę , że jak 2050 mbara poszło to nie jest tak zle z nim.
odzim Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 nie ma to nic do rzeczy przy calkowitym zapchanym katalizatorze moze i ladowac 2560 tylko chodzi o to jak szybko sie podnosi doladowanie tobie laduje dobrze od 2000 a po wywaleniu kat bedzie od 1500 kapewu
SZYCHA Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 K.P.W. :> Martwi mnie grupa 008 i tu nie działa 1>3>2 (co prawda błąd nie duży) i grupa 011 poz. 4 ( u mnie max. 69.3) a widziałem logi gdzie 90 % było.
przemik Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Nic nie rob z katem... wyglada na drożny... Turbo "wstaje" prawidlowo ma tylko lekko przycinajace sie kierownice. LMM mierzy prawidlowo. Auto jest po tuningu... stad takie kwiatki w 008. Zamiesc porzadnie logi statyczne łacznie z BS. Powtorzylbym tez dynamiczne dla pelnego obrazu... widac ze nie trzymales buta w podlodze. Pozdrawiam
SZYCHA Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 Przemik, a to mnie zaskoczyłeś "LMM mierzy prawidlowo.Auto jest po tuningu... stad takie kwiatki w 008" Badania powtórze wyniki dam, automatem nie jest tak prosto robić logi jak manualem. Dam na 3 i buuuut to mi skrzynia przerzuca po jakimś czasie na 4 i buuuuut (200 km/h) a drógi nie ma i jak tu robić logi....ale co będę mógł to zrobie.
mcm Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Przemik, a to mnie zaskoczyłeś "LMM mierzy prawidlowo.Auto jest po tuningu... stad takie kwiatki w 008" Badania powtórze wyniki dam, automatem nie jest tak prosto robić logi jak manualem. Dam na 3 i buuuut to mi skrzynia przerzuca po jakimś czasie na 4 i buuuuut (200 km/h) a drógi nie ma i jak tu robić logi....ale co będę mógł to zrobie. rób na 3 biegu
odzim Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 K.P.W. :> Martwi mnie grupa 008 i tu nie działa 1>3>2 (co prawda błąd nie duży) i grupa 011 poz. 4 ( u mnie max. 69.3) a widziałem logi gdzie 90 % było. jak jest 90% to jest akurat nie zabardzo bo zaworek prawie sobie nie radzi (juz ciut ciut do notlaufa) a u ciebie jest dobrze , i tak sie upieram ze turbo wolno wstaje moge wstawic ci moje dla porownania to zobaczysz jak turbo prawidlowo sie podnosi
przemik Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 i tak sie upieram ze turbo wolno wstaje Upierac sie mozesz... wolno Ci Przy 2000 obr jest tyle co powinno byc, a nawet lepiej ... po co szukac problemu tam gdzie go nie ma Pozdrawiam serdecznie
SZYCHA Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 Panowie, zgodnie z obietnicą...logi statyczne juz załączyłem. Za wszelkie pomysły jak przywrócić sprawność będę wdzięczny. Już myślę czy co po niektórym browar kurierem wysłać :>
odzim Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Upierac sie mozesz... wolno Ci Przy 2000 obr jest tyle co powinno byc, a nawet lepiej ... po co szukac problemu tam gdzie go nie ma Pozdrawiam serdecznie zobacz jak turbo moze sie podnosic po wywaleniu kata, nie mowie ze ma calkowicie zapchany ale moze sobie dynamike poprawic z dołu to moj kawalek dolu po wywaleniu wkladu katalizatora http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4ffab9ce61f4e6dd.html co do logow to w 000bs widac ze masz lekko do poprawy kat wtrysku,za to korekcje w normie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się