Johnu Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Witam , mam problem od dłuższego czasu z odpalaniem auta wymieniłem akumulator bo auto mam 5 lat wiec stwierdziłem winny akumulator. Mija miesiąc około nie zawsze, ale po dłuższym postoju problem z odpaleniem. Wiec auto na garaż miernik w ręke i pomiar poboru prądu po uśpieniu zaryglowane wszystkie zamki żeby na fisie nie było, alarm mam wiec wyłączyłem czujniki wewnątrz miernik na 10 A i po okolo 20 minutacvh wyczekiwania pobór prądu w zakresie 0,10 a - 0,12 wyjmowałem po kolei bezpieczniki i przy nr 15 spadło do 0,01 i oscylowało do 0,00 więc pewnie lampka w drzwiach>>? teraz moje pytanie bo wyczytałem ze bezpiecznik odpowiada za nawigacje, i zegary. Mam zamontowany RNS-e do tego tuner TV analogowy, + zestaw Bluetooth. tylko pytanie czy navi jest pod tym bezpiecznikiem na pewno bo mamy tez bezpiecznik numer (39 radio ). Czy bardziej poszukiwania skupic na liczniku ( który miąłem przekładany z Ang na EU) Z gory dzieki za pomoc
Fazii Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 0,1A to tak w grnicach dopuszczalnego poboru. Na bezpieczniku 15 są zegary i navi
Johnu Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2020 (edytowane) Mam nadzieje ze udalo mi sie rozwiazac temat generalnie dostalem sie do licznika, byly tam jakies luzne kable po starym RNS-D, poucinalem i zaizolowalem ale problem nadal nie ustapil. Generalnie wtyki przeczyscilem Kontaktem i zlozylem po czym do zaprzyjazninego niedawno elektryka przy a4 b8 zaczal grzebac i generalnie jak mowil pobor miescil sie w granicach normy ale jednak byl wyzszy. Problemem okazal sie bezpiecznik przy klemie dodatniej, w nim jest blaszka( z bezpiecznikiem) blaszka byla tak skorodowana ze jak ja wyjal to sie sama zlamala. przeczyscil kleme zalozyl nowa blaszke z bezpiecznikiem. pomiar pradu przez 2 dni 0,01 idealny. Auto w tym momencie przy porannym odpalaniu odpala z pelnym impetem. Jest zauwazalna zmiana wczesniej po nocy auto nie odpala idealnie w tym momencie czuc ze akumulator odpala z pelna sila. Objawy jakie u mnie sie pojawialy: -auto po nocy nie krecilo z pelna moca akumulatora (wyczuwalne oslabienie akumulatora) -po odpaleniu wchodzilo w podwyzszone obroty 1200(komputer widzial lekko rozladowany akumulator i automatycznie zwieksza obroty zeby doladowac i tak przez ok 2,3 min ) tak wytlumaczyl mi to elektronik -rozne dziwne bledy lapal po spalone zarowki itp ktore byly dobre -w zimie po 2, 3 dniach postoju auto nie odpalalo. W tym momencie mam nadzieje ze problem zostal calkowiecie rozwiazany widac zupelnie inna prace akumulatora wszelka elektronika dziala bez zadnych problemow. Tropow bylo wiele w zwiazku ze to auto z Angli ktorym jeszcze od momentu przyjazdu po przekladce nie bylo problemow, problem pojawil sie dopiero 3 lata temu i nie wystepowal ciagle w lecie rzadko zima notorycznie, podczas deszczow takze. Koszty jakie ponioslem to 2 akumulatory i 100 kg nerwow czy auto odpali czy nie, wieczne kombinowanie na linke itp, Az dziwie sie ze zaden z elektronikow, mechanikow wczesniej nie sprawdzil kawalka blaszki o dlugosci do 3,4 cm , jak mi mowil rozdzielala prad na komore silnika i na elektronika wewnatrz a w zwiazku ze byla mocno skorodowana nie spelniala swojego zadania a wrecz mogla doprowadzac do rozladowan. Jak bede mial fote na komputerze to postaram sie wrzucic jak wygladal bezpiecznik przed wymiana. Nr. Czesci 8Z0941824 Pozdrawiam Edytowane 11 Kwietnia 2020 przez Johnu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się