audios Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Mam prośbę o analizę tych krótkich logów i wykresów odnośnie doładowania. Silnik był modyfikowany, niestety nie wiem jaką mam moc, ponieważ było to robione przez poprzedniego właściciela w Holandii. Na początku przepływ mas dla 2 i 3 biegu Tu wydaje mi się, że wszystko jest w najlepszym porządku. Następnie Doładowanie z bloku 115: Kolorem niebieskim oznaczyłem "zadane" jednak nie jestem pewien czy jest to prawidłowe z tabeli jest to blok 115 absolute preassure ten z lewej. Kolorem czerwonym "zmierzone" to z prawej również z bloku 115. Po lewej stronie wykresu wartość w mbar. Z tego widzę, że turbo wstaje dość późno na drugim biegu w porównaniu do wartości zadanej oraz pojawia się dość znaczny "pick" co chyba również nie jest najlepsze na żywotności turbiny, natomiast na biegu 3 wszystko wydaje się w porządku. Chyba, że stopniowe obniżanie ciśnienia jest nieprawidłowe. Dodatkowo wartość w procentach dla bloku 115. Mam również pomiar dla bloku 118 zasada wykresu taka sama. oraz wartość Load w %. Na koniec tabele z logów 2 bieg i 3 bieg Zatem czy widać tu coś niepokojącego czemu warto się przyjrzeć czy jest to po prostu spowodowane zmianą programu?
Łukasz13 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Fajnie że sie rozpisałeś i powstawiałeś wykresy, jednak dużo łatwiej by to wszystko było ocenić jakbys zrobił normalny komplet logów na 3 biegu od 1500 do odcinki, po 2 kanały na raz.
audios Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Jutro postaram się to zrobić czyli blok 115 i 118 umieścić na jednym wykresie ?
audios Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2020 (edytowane) Tak więc przedstawiam nowe logi na 3 biegu: Z początku 002 oraz 033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_Pl71x6.html dla zobrazowania wykres Następnie 115 i 118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_307I8f.html Dość spora turbo dziura reszta chyba bez zarzutów? Choć jest ona tylko z początku ładowania turbo, bo w przypadku ciągłości przyspieszania po biegach (2-3-4) turbo trzyma ciśnienie co widać w pierwszym wpisie postu. Niedługo będę się do Niej dobierał i przeglądał wszystko powoli (w celach naukowych :D) jednak wolałbym wiedzieć czy na coś szczególnie zwrócić w takim przypadku uwagę? Edytowane 6 Kwietnia 2020 przez audios
Łukasz13 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 (edytowane) Jeszcze 003+020, turbo wstaje tak sobie. Przeładowanie po wstaniu turbiny i od 4 tyś silnik jest zlany paliwem, to spowodowane jest kiepskim programem. Edytowane 6 Kwietnia 2020 przez Łukasz13
audios Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2020 (edytowane) Dorzucam 003 + 020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_BElH1.html Patrząc teraz na te stuki z 20 dodam, że teraz sprawdzałem i: - remont silnika był robiony rok temu - na tą chwilę problem stanowi mimo wszystko trochę uciekający olej i ostatnio płyn chłodniczy (pewnie uszczelka pod głowicą) - w dolocie tuż przy przepustnicy zauważyłem niewielką ilość oleju. Bardziej jest on na ściankach niż była jakaś plama w jednym miejscu. (nie pływa) - turbo po regeneracji również rok temu, Co sprawdzić w pierwszej kolejności ? Edytowane 7 Kwietnia 2020 przez audios
przem8 Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Wgraj serię i ponów logi. UPG to zostaw sobie na koniec i zacznij od poprawnej diagnozy
audios Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2020 (edytowane) Szczerze to nie mam pojęcia jak to się robi, a raczej nie mam takiej możliwości. Edytowane 7 Kwietnia 2020 przez audios
przem8 Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Jedź do tunera na wgranie ori softu albo poprawkę tego. Ewentualnie kup mppsa za 70zł na allegro i dogadaj się z Łukaszem
audios Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Mam 2 logi na seryjnym sofcie. 003 + 020 dorzucę jutro, bo bateria w lapku padła. 002 + 033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_g5gj485.html 115 + 118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_4o8tR.html
przem8 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Turbo delikatnie przeładowuje i trochę za ubogo.
audios Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Tak jak Łukasz mi mówił postaram się w najbliższym czasie zrobić pomiar ciśnienia paliwa. Muszę się tylko zaopatrzyć w odpowiedni sprzęt, bo takowego akurat nie mam. Dziś miałem wrzucić pozostałe logi jednak pojawił się nowy problem mianowicie coś dość znacząco strzeliło w podwoziu pod silnikiem. Winowajca znaleziony. Jedna śruba ścięta więc mocowanie nie wytrzymało. Rdzy brak. No cóż przyzwyczaiłem się. Prawe dolne mocowanie poduszki silnika. Moje pytanie brzmi. Czy do spawania odpinać coś więcej niż Aku, ECU i pompkę centralnego? Czy może zrobić stosowną nakładkę która w sumie równie dobrze spełni swoje zadanie.
audios Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Jeszcze dziś udało się zlogować pozostałe kanały. 003 + 020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_pMI5A.html - http://vaglogi.pl/log-003_020_v96p8w3.html Pomiar dwukrotny ze względu na brak idealnej powierzchni drogi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się