teedy1 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Witam , kupiłem niedawno audi a4 b5 przedlift 1.8 ADR 125KM , zrobiłem nim ok 1tys km i wszystko było pięknie aż dziś rano odpalam go na zimnym silniku i słysze trrrr głośne przez moment , następne odpalenie i juz cichutko , po 10godzin stania odpalam go i znowu słysze łańcuszek rozrżadu trrrr . Co się dzieje mam fakture na wymianę że 10tys temu był wymieniony kompletny zestaw z łańcuchem i napinaczem SWAG . Co w takiej sytuacji mam zrobić ? Prosze o pomoc.
przem8 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Jeśli nie trwa dłużej niż 2sekundy to olej. Ten typ tak ma.
teedy1 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Trwa dosłownie 2 sekundy , ale dziwi mnie fakt ,że wcześniej tego nie było śłychać. Wcześniej poprzedni własciciel jezdził na Castrolu 10w40 , a ja zalałem go teraz Elfem 10w40 . Hmm czyli co sugerujesz zrobić w takiej sytuacji ?
przem8 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Nic. Profilaktycznie zmierzyć ciśnienie oleju i zalać 5w40 to może szybciej olej dotrze do napinacza.
teedy1 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Własnie boje się przejść z 10w40 na 5w40 , ponieważ poprzedni właściciel jezdził na półsyntetyku a w Niemczech na jakim oleju jezdził brak informacji Dziwie się bo wcześniej wszytsko było ok , teraz nagle zaczeło tyrkotać przy odpalaniu i to głośno.A na tym zestawie z 10tys km dopiero zrobione Zmiana oleju pomoże wgl ? I kolejna sprawa czy mogę spokojnie jezdzić i nei zawracac sobie głowy że zaraz posypie mi sie silnik przez to tyrkotanie ?
przem8 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 (edytowane) O mitach przejścia na 5w z 10w możesz sobie poczytać, bo sam je powielasz. Jeździć obserwować i pogodzić się z cudownym wynalazkiem najwyzszej, vaginowskiej inzynierii... Edytowane 16 Kwietnia 2020 przez przem8
teedy1 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2020 heh z tym wynalazkiem jestem pogodzony , mogę zmienić olej to nie problem, tylko czy to akurat pomoże ? Czy po prostu jezdzić juz na tym 10w40 do następnej wymiany czyli 10tys km i dopiero wtedy przejść na 5w40 ?
przem8 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Jeździj na tym co masz, szkoda kasy na wątpliwą poprawę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się