radi Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Witam Mam taki maly problem z gazem PRINS,chodzi o to ze jak silnik osiagnie temp.ok 30st to tak jak by instalacja chciala sie przelanczyc,a nie moze bo tak jak byl by pusty zbiornik (wszystkie filtry wymienione),dopiero po osiagnieciu ok 90st trzeba ja przelaczyc recznie i wtedy dziala bez problemu!!Moze ktos sie juz spotkal z takim przypadkiem??
tomek a4 2.8 Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Dawno masz instalację? Na moje oko, to zasyfione wtryski gazu
Agrzesiek4 Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Najlepiej pojechać do gazownika niech podepnie pod kompa. Spróbuj jeszcze odpalić go awaryjnie, czyli odrazu na gazie, w książeczce serwisowej gazu powinno być napisane jak to zrobić. I daj znać co i jak.
ROGER Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Na moje oko, to zasyfione wtryski gazu kolega dobrze pisze to wtryski na 99% trzeba je wyczyścić i wyregulować
radi Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 Instalacja gazowa juz byla jak kupilem samochod,jakis rok temu byl robiony przeglad i kalibracja,wszystko gralo az do niedawna,moze ktos wie jak sie czysci wtryski (KEIHIN)??
Bogumił Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 A dlaczego wtryski a nie np. termostat. Przecież radi napisał, że instalacja nie ma "ochoty" się włączyć, wydaje mi się, że gdyby były posklejane wtryski to by się bez problemu przełączało na gaz tylko to by się kończyło tym, że bardzo mocno by falowały obroty i silnik miałby tendencje do gaśnięcia. Dopiero po jakimś czasie gdy wtryski się rozgrzeją praca silnika się ustabilizuje, ale nie wydaje mi się, żeby sterownik "wiedząc" o posklejanych wtryskach nie przełączał z benzyny na gaz. To chyba nie wtryski.[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2009, 18:06_________________________________________________Przepraszam, pisząc termostat miałem na myśli jakiś czujnik temperatury.
radi Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Tez mysle ze to moze czujnik temperatury przy reduktorze,jutro podepne go pod kompa wiec powinno sie wszytko wyjasnic,napisze co i jak.pozdr
nex Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 wtryski gazu 100% do czyszczenia a moze i regeneracji
radi Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2009 wtryski czyszczone i dalej to samo,po podłaczeniu pod kompa jak jest zimny to brak cisnienia w redukuktorze,a na ciepłym jest ok 2,1 bar,moze ktos ma jakis pomysł lub namiar na jakiegos gazownika w okolicach Opatów,Ostrowiec,Sandomierz.
Bogumił Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 A podpinałeś VAG'a, może coś ciekawego wyskoczy? A może jakieś problemy z elektryką?
radi Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Po podpieciu Vaga zadnych bledow,tylko czasami podczas jazdy jak chce go przełaczyc na sile na gaz,to wtedy strzeli w wydech i wyskakuje blad sady,ale to chyba normalne,a po podpieciu komputera gazowego na zimnym silniku tak jakby pusty zbiornik gazu i brak cisnienia,po rozgrzaniu wszystko OK.
robi1811 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Ja lecę jutro do gazownika bo w temperaturze otoczenia około 20stopni dopiero po przejechanie prawie 2km przełącza się na gaz a temperatura silnika jest około 60-70 stopni
KeN Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 ja miałem coś podobnego do Twojego problemu, też nie chciał się przełączyć, robiłem to ręcznie ale w moim przypadku problemem była przepływka. instalacja była sprawna, wtryski, filtry, i wszystko co możliwe było ok Przepływka świrowała i sie wszystko pierdzieliło. Poza tym był duży wzrost spalania benzyny i gazu, Na VAG-u pokazało błąd napięcia na sondzie lambda, elektryk ze 3godz. to robił. I zrobił :gwizdanie:
radi Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Opublikowano 31 Maja 2009 W 2.6 niema przepływki,a spalanie jest w normie,tak jak bylo przed...podejrzewam ze to moze byc reduktor,moze ktos sie orientuje jaki reduktor kupic jako zamiennik prins,poniewaz od prinsa jest bardzo drogi.[br]Dopisany: 07 Maj 2009, 01:27_________________________________________________Witam Problem rozwiazany,elektro zawor przy reduktorze był zabity od syfu i dopiero jak sie rozgrzal reduktor,wtedy puszczal gaz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się