Patryzkzaudi Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Witam Mam problem z moją Audi a4 b6 1.8t 150km 2001r, przebieg 320 000 jestem posiadaczem już pół roku zrobiłem autkiem 20 000, auto posiada LPG, olej na jakim jeżdżę to 5w40 valvoline, przy zakupie został zmieniony rorząd, czujnik położenia wału, wszystkie paski, płyn chłodniczy itp, taki ogólny serwis jak to przy kupnie auta, od jakiś 10 000 tysięcy czasami pojawia się problem ( bardzo rzadko, bywa że raz w tygodniu, raz na 2 tygodnie) , rano na zimnym silniku przez około 100-200metrow auto szarpie i się dusi, nie gasnie, ani obroty nie spadaja poniżej 1000, jest też ciezko wkręcić auto na obroty, jakby całą moc gdzieś bokiem uciekała mimo że wciskasz pedał gazu, zazwyczaj po kilku sekundach dostaje takiego kopa ze jak obroty skoczą powyżej 2000 wszystko wraca do normy i jest okej przez kilka dni, od miesiąca też zauważyłem taki objaw, że jak auto postoi dłużej, np cały dzień, przy odpalaniu słychać metaliczny stuk tylko przez sekundę przy takim pierwszym obrocie jak auto załapie, później można auto zgasić i odpalić i problemu nie ma,, dzieje się tak tylko jak auto stoi dłużej, uprzedzając pytania po podloczeniu do komputera komputer nie wykrył żadnych błędów, jak mogę się tego pozbyć, i czego to objawy mogą być ?? Z góry dziękuję za wszelką pomoc
DivaynEays Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Plynu chlodniczego nie ubywa? PS: ten dzwiek to napinacz/lancuch halasuje, dopuszczalne po postoju dluzszym na zimnym, ze zagrzechocze do 2-3 sekund.
Patryzkzaudi Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Nie, cały czas ten sam stan płynu jest
DivaynEays Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Zakrec LPG przy butli, usuń gaz z przewodów i zgas na PB, i zobacz wtedy
Patryzkzaudi Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Też już wykluczyłem tą opcję, robiłem taki test wcześniej i to samo, nawet byłem niedawno na przeglądzie gazu, sprawdzał wszystkie zawory zmieniał filtry i regulował instalacje, i z gazem jest wszystko okej, a co myślisz o przepływomierzu, może robić takie objawy?
przem8 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Proponuję zrobić komplet logów i sprawdzić wskazania g62 po nocy przed odpaleniem.
Patryzkzaudi Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Tzn? Bo trochę nie jestem w temacie, żaden mechanik że mnie ?
przem8 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 10 minut temu, Patryzkzaudi napisał: Tzn? Bo trochę nie jestem w temacie, żaden mechanik że mnie ? Masz vcds'a?
Patryzkzaudi Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Nie, wszystko robię u lokalnego mechanika
Patryzkzaudi Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Dzis zauważyłem że dzieje się tak tylko na benzynie,nawet na rozgrzanym silniku po przełączeniu na gaz jest wszystko okej i auta działa poprawnie, a na benzynie na wyższych obrotach jest tako jako, najgorzej wkręcić auto z 1000 na 2500 wtedy strasznie szarpie i jakby gdzieś bokiem uciekała moc, na gazie w każdej płaszczyznie auto działa poprawnie
DivaynEays Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Trzeba diagnostykę komputerową zrobić bo tak to wróżyć można
Emejcz Opublikowano 27 Maja 2020 Opublikowano 27 Maja 2020 W dniu 21.04.2020 o 17:36, Patryzkzaudi napisał: Nie, wszystko robię u lokalnego mechanika To jak chcesz sam działać i żeby inni mogli ci pomóc na forum to musisz ogarnąć podstawy. Inaczej to jak już wspomniano - wróżenie z fusów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się