kuredu Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Założyłem dziś koła 18 i wydaje mi się że pasowałoby trochę obniżyc zawieszenie. Jeżeli możecie pomoc to proszę o propozycję tego co można zrobić. Z góry dzięki za pomoc. Auto z boku w tej chwili wygląda tak:
variocustoms Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Hmm, po pierwsze jak obniżenie do 30 mm to springi i to renomowanych firm takich jak Eibach lub H&R koszt ok 1000-1200 PLN za komplet ale wtedy tylko wygląd lepszy i minimalnie lepsza trakcja. Jak amatorsko podejść do tematu to zestaw springi + amorki obniżenie max 45 mm i koszty ok 2500 < a jak profesjonalnie to gwint np. KW Inox 2 lub jakieś Koni ale koszta od 4000 w górę, musimy poszperać i znaleźć najlepszą ofertę - wymiana zawiasu w sprawdzonej firmie ok 350 + zbieżność 140 w ASO wymiana 1500 damy radę Kuredu
Adas Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 przydałoby się obniżyć do poziomu s-line s-line = 30mm ?
Flyer Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Pomyslalbym o markowym gwincie... :gwizdanie: bo zawias s-line od B8 to pewnie poza ASO ze swieczka szukac.
Aydaho Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 nie ...fatalnie to wygląda wrzucaj S-line 1BE felga bardzo ładna - choc nie lubie makaronu to ten wzór akceptowalny
variocustoms Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Do stylu jazdy Kuredu to tylko gwint, wtedy doceni to jak zawias wpływa na trakcję, przy jego osiągach dopiero się sprawdzi wiadomo, nie musi mieć takiej gleby jak ja w moim klekocie
kuredu Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 Hmm, po pierwsze jak obniżenie do 30 mm to springi i to renomowanych firm takich jak Eibach lub H&R koszt ok 1000-1200 PLN za komplet ale wtedy tylko wygląd lepszy i minimalnie lepsza trakcja. Jak amatorsko podejść do tematu to zestaw springi + amorki obniżenie max 45 mm i koszty ok 2500 < a jak profesjonalnie to gwint np. KW Inox 2 lub jakieś Koni ale koszta od 4000 w górę, musimy poszperać i znaleźć najlepszą ofertę - wymiana zawiasu w sprawdzonej firmie ok 350 + zbieżność 140 w ASO wymiana 1500 damy radę Kuredu ja myślę o obniżeniu max do 30mm bo patrząc na to z jakimi Ty problemami jeździsz po naszych drogach to za więcej podziękuję
Adas Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 to Ja tez sie podepne do tematu troszke Vario co Mi polecisz, mam te same felgi w B7
kuredu Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 Pomyslalbym o markowym gwincie... :gwizdanie: bo zawias s-line od B8 to pewnie poza ASO ze swieczka szukac. wolałbym poszukać czegoś od firmy zajmującej się tylko zawieszeniami bo jak już pakować kasę to w coś co dłużej pociągnie niż zawias od s-lina a koszty będą chyba podobne
variocustoms Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Adas Tobie Eibach Pro Kit - 50 mm, koszta ok 2500 PLN ew. AP Racing w podobnym zakresie złotówek.
Adas Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Adas Tobie Eibach Pro Kit - 50 mm, koszta ok 2500 PLN ew. AP Racing w podobnym zakresie złotówek. ej misiek ale Ja to tez chyba 30 mm to najwiecej wiec jak ?
Gość TrueOgre Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Pomyslalbym o markowym gwincie... :gwizdanie: bo zawias s-line od B8 to pewnie poza ASO ze swieczka szukac. zgadzam się, zwłaszcza że myślisz o obniżeniu o 30mm gwint można regulować w zakresie 20-65mm przeważnie
Adas Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Do stylu jazdy Kuredu to tylko gwint, wtedy doceni to jak zawias wpływa na trakcję, przy jego osiągach dopiero się sprawdzi wiadomo, nie musi mieć takiej gleby jak ja w moim klekocie to Ja tez chyba tutaj do tego bylbym chetny, jaka firma - jaki koszt ?
variocustoms Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Panowie koszt obniżenia zaczyna się od ok. 900 po zmianie kursu + w dobrej firmie wymiana ok 500 ze zbieżnością. Jak pisałem, warianty są 3 Sprężyny progresywne Kompletny zawias sportowy Gwint z regulacją lub bez regulacji twardości [br]Dopisany: 26 Marzec 2009, 22:49_________________________________________________Jeździsz normalnie i potrzebny efekt wizualny wariant 1, masz zacięcie sportowe wariant 2, jesteś maniakiem szybko jeżdżącym wariant 3 !
Adas Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Panowie koszt obniżenia zaczyna się od ok. 900 po zmianie kursu + w dobrej firmie wymiana ok 500 ze zbieżnością. Jak pisałem, warianty są 3 Sprężyny progresywne Kompletny zawias sportowy Gwint z regulacją lub bez regulacji twardości [br]Dopisany: 26 Marzec 2009, 22:49_________________________________________________Jeździsz normalnie i potrzebny efekt wizualny wariant 1, masz zacięcie sportowe wariant 2, jesteś maniakiem szybko jeżdżącym wariant 3 ! ee to wczesniej zle napisalem, biore albo pierwszy albo drugi wariant, w drugim wariancie mozna obnizyc o 30mm ? mozna sobie regulowac czy sa jakies stale obnizenia ? 1
variocustoms Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 W wariancie 3 masz płynną regulację wysokości, 1 i 2 mają z góry założony poziom obniżenia
Flyer Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Przy FWD powinniscie zadbac jak najlepiej o to, zeby zawias kleil Was do podloza... W B7 polecam rowniez stabilizatory od RS4. W osce ESP wlacza sie wtedy nieco pozniej
nike21 Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 podobnie jak vario polecam gwint... kiedy chcesz podnosisz, kiedy chcesz opuszczasz... a jak do tego masz regulacje twardosci to juz w ogole bajka... ja mam tylko regulacje wysokosci, jak chcesz to na spociku Cie przewioze, z Bartkiem tez sie przejedz i zobaczysz czy Ci odpowiada u mnie jest chyba troche bardziej miekko...
variocustoms Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 U mnie na Teinie tylko na lodzie/śniegu ESP się włącza a na suchym zapominam o ESP, czasami się łapię na tym, że wyłączam ESP i jadę jak na włączonym ale co do stabi.... to fabryka chyba juz zadbała o twardość w mocniejszych wersjach, na pewno w 2.0 T nie są takie jak w zwykłym klekocie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się