Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Obniżenie zawieszenia - propozycje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Założyłem dziś koła 18 i wydaje mi się że pasowałoby trochę obniżyc zawieszenie.

Jeżeli możecie pomoc to proszę o propozycję tego co można zrobić.

Z góry dzięki za pomoc.

Auto z boku w tej chwili wygląda tak:

s6301614.jpg

Opublikowano

przydałoby się obniżyć do poziomu s-line :mysli:

Opublikowano

Hmm, po pierwsze jak obniżenie do 30 mm to springi i to renomowanych firm takich jak Eibach lub H&R koszt ok 1000-1200 PLN za komplet ale wtedy tylko wygląd lepszy i minimalnie lepsza trakcja. Jak amatorsko podejść do tematu to zestaw springi + amorki obniżenie max 45 mm i koszty ok 2500 < a jak profesjonalnie to gwint np. KW Inox 2 lub jakieś Koni ale koszta od 4000 w górę, musimy poszperać i znaleźć najlepszą ofertę - wymiana zawiasu w sprawdzonej firmie ok 350 + zbieżność 140 :) w ASO wymiana 1500 :) damy radę Kuredu :)

Opublikowano

przydałoby się obniżyć do poziomu s-line :mysli:

s-line = 30mm ?

Opublikowano

Pomyslalbym o markowym gwincie... :gwizdanie: bo zawias s-line od B8 to pewnie poza ASO ze swieczka szukac.

Opublikowano

nie ...fatalnie to wygląda

wrzucaj S-line 1BE

felga bardzo ładna - choc nie lubie makaronu to ten wzór akceptowalny :good:

Opublikowano

Do stylu jazdy Kuredu to tylko gwint, wtedy doceni to jak zawias wpływa na trakcję, przy jego osiągach dopiero się sprawdzi :) wiadomo, nie musi mieć takiej gleby jak ja w moim klekocie :)

Opublikowano

Hmm, po pierwsze jak obniżenie do 30 mm to springi i to renomowanych firm takich jak Eibach lub H&R koszt ok 1000-1200 PLN za komplet ale wtedy tylko wygląd lepszy i minimalnie lepsza trakcja. Jak amatorsko podejść do tematu to zestaw springi + amorki obniżenie max 45 mm i koszty ok 2500 < a jak profesjonalnie to gwint np. KW Inox 2 lub jakieś Koni ale koszta od 4000 w górę, musimy poszperać i znaleźć najlepszą ofertę - wymiana zawiasu w sprawdzonej firmie ok 350 + zbieżność 140 :) w ASO wymiana 1500 :) damy radę Kuredu :)

ja myślę o obniżeniu max do 30mm bo patrząc na to z jakimi Ty problemami jeździsz po naszych drogach to za więcej podziękuję

Opublikowano

to Ja tez sie podepne do tematu troszke :naughty:

Vario co Mi polecisz, mam te same felgi w B7 :naughty:

Opublikowano

Pomyslalbym o markowym gwincie... :gwizdanie: bo zawias s-line od B8 to pewnie poza ASO ze swieczka szukac.

wolałbym poszukać czegoś od firmy zajmującej się tylko zawieszeniami bo jak już pakować kasę to w coś co dłużej pociągnie niż zawias od s-lina a koszty będą chyba podobne

Opublikowano

Adas Tobie Eibach Pro Kit - 50 mm, koszta ok 2500 PLN ew. AP Racing :) w podobnym zakresie złotówek.

Opublikowano

Adas Tobie Eibach Pro Kit - 50 mm, koszta ok 2500 PLN ew. AP Racing :) w podobnym zakresie złotówek.

ej misiek ale Ja to tez chyba 30 mm to najwiecej :decayed:

wiec jak ? :decayed:

Gość TrueOgre
Opublikowano

Pomyslalbym o markowym gwincie... :gwizdanie: bo zawias s-line od B8 to pewnie poza ASO ze swieczka szukac.

zgadzam się, zwłaszcza że myślisz o obniżeniu o 30mm gwint można regulować w zakresie 20-65mm przeważnie :wink4:
Opublikowano

Do stylu jazdy Kuredu to tylko gwint, wtedy doceni to jak zawias wpływa na trakcję, przy jego osiągach dopiero się sprawdzi :) wiadomo, nie musi mieć takiej gleby jak ja w moim klekocie :)

to Ja tez chyba tutaj do tego bylbym chetny, jaka firma - jaki koszt ?

Opublikowano

Panowie koszt obniżenia zaczyna się od ok. 900 po zmianie kursu + w dobrej firmie wymiana ok 500 ze zbieżnością.

Jak pisałem, warianty są 3

Sprężyny progresywne

Kompletny zawias sportowy

Gwint z regulacją lub bez regulacji twardości

[br]Dopisany: 26 Marzec 2009, 22:49_________________________________________________Jeździsz normalnie i potrzebny efekt wizualny wariant 1, masz zacięcie sportowe wariant 2, jesteś maniakiem szybko jeżdżącym wariant 3 !

Opublikowano

Panowie koszt obniżenia zaczyna się od ok. 900 po zmianie kursu + w dobrej firmie wymiana ok 500 ze zbieżnością.

Jak pisałem, warianty są 3

Sprężyny progresywne

Kompletny zawias sportowy

Gwint z regulacją lub bez regulacji twardości

[br]Dopisany: 26 Marzec 2009, 22:49_________________________________________________Jeździsz normalnie i potrzebny efekt wizualny wariant 1, masz zacięcie sportowe wariant 2, jesteś maniakiem szybko jeżdżącym wariant 3 !

ee to wczesniej zle napisalem, biore albo pierwszy albo drugi wariant,

w drugim wariancie mozna obnizyc o 30mm ? mozna sobie regulowac czy sa jakies stale obnizenia ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

W wariancie 3 masz płynną regulację wysokości, 1 i 2 mają z góry założony poziom obniżenia

Opublikowano

Przy FWD powinniscie zadbac jak najlepiej o to, zeby zawias kleil Was do podloza...

W B7 polecam rowniez stabilizatory od RS4. W osce ESP wlacza sie wtedy nieco pozniej :wink4:

Opublikowano

podobnie jak vario polecam gwint... kiedy chcesz podnosisz, kiedy chcesz opuszczasz... a jak do tego masz regulacje twardosci to juz w ogole bajka...

ja mam tylko regulacje wysokosci, jak chcesz to na spociku Cie przewioze, z Bartkiem tez sie przejedz i zobaczysz czy Ci odpowiada :)

u mnie jest chyba troche bardziej miekko... :wink4:

Opublikowano

U mnie na Teinie tylko na lodzie/śniegu ESP się włącza a na suchym zapominam o ESP, czasami się łapię na tym, że wyłączam ESP i jadę jak na włączonym :) ale co do stabi.... to fabryka chyba juz zadbała o twardość w mocniejszych wersjach, na pewno w 2.0 T nie są takie jak w zwykłym klekocie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...