Ardius Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Witam. Mój pacjent to A4 B8 2.0 TDI CR 143KM CAGA manual 2008 r. Przyszła pora na moją dwumasę i sprzęgło. Jeździło ok, aż w końcu drobny syk w kabinie i sprzęgło po chwili zaczęło się delikatnie ślizgać. Olej na pedale sprzęgła zauważyłem dzień później. Puściła uszczelka wysprzęglika (nie znam się aż tak, więc nie będzie fachowo ?). A jak już się sprzęgło ślizga to znak, że olej prawdopodobnie też poszedł na sprzęgło, więc wszystko do wymiany ? Mam już speca który mi to ogarnie, tylko muszę sobie skompletować części. Chciałem po tej wymiane zrobić CHIP na 170KM więc i dwumasę chciałm zastosować mocniejszą, czyli tą od silnika CGLC (o ile się nie mylę, proszę mnie poprawić). Z tego co się zdążyłem tu na forum zorientować, to muszę kupić: - zestaw dwumasy kompletny ze sprzęgłem (z silnika CGLC) - wysprzęglik kompletny z uszczelką (tu nie jestem pewien, chodzi o to żeby naprawić tą nieszczelność w kabinie przy pedale sprzęgła) - łożysko oporowe (o ile nie ma już w zestawie dwumasy) - ... i co jeszcze? Czy może mi ktoś pomóc i podać konkretnie numery części jakie potrzebuję, żeby to wszystko wymienić? I jeszcze jedno pytanie - czy przy tej robocie może jeszcze coś przy okazji zrobić?
Dev Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Opublikowano 29 Kwietnia 2020 dwumas - 0B1 105 266 AH lub AN tarcza sprzegła - 0B1 141 031 L docisk - 0B2 141 117 A łożysko - 0B4 198 165 wysprzęglik - 8K0 721 257 A mozesz wymienic olej w skrzyni - G 052 532 A2 - 4 litry
Ardius Opublikowano 29 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2020 (edytowane) Godzinę temu, Dev napisał: dwumas - 0B1 105 266 AH lub AN tarcza sprzegła - 0B1 141 031 L docisk - 0B2 141 117 A łożysko - 0B4 198 165 wysprzęglik - 8K0 721 257 A mozesz wymienic olej w skrzyni - G 052 532 A2 - 4 litry I to jest ta wersja mocniejsza pasująca do CAGA na 100%? Ty kolego to z głowy bierzesz czy z jakiegoś programu, serio? ? Kiedy wybrać AH a kiedy AN? I jeszcze przypomniało mi się o uszczelniaczu wały, to też można by wymienić, tak? Edytowane 29 Kwietnia 2020 przez Ardius
Ardius Opublikowano 3 Maja 2020 Autor Opublikowano 3 Maja 2020 Mam odpowiedź ze sklepu mot. Tylko dalej nie wiem co wybrać, a lepiej być pewnym przy takich pieniądzach """"""""""""""""""""""""" dwumasa - dekoder podaje 2 rodzaje typ Luk lub Sachs - jaki typ jest fizycznie zamontowany w aucie ? do silnika CGLC - tarcza +docisk+łozysko https://4cars.pl/oferta/d3179919b1/851#con dwumasa - 2 rodzaje Kod silnika: CGLC Typ skrzyni biegów: NEK Typ skrzyni biegów: NSY - https://4cars.pl/oferta/5e47a7d707/852#con Kod silnika: CGLC Typ skrzyni biegów: MVT - https://4cars.pl/oferta/ebf2851376/853#con pozdrawiam """""""""""""""""""""""" U mnie typ skrzyni to JJG. Co wybrać? i jeszcze jedno pytanie - czy można mieszać dwumas Sachsa i sprzęgło LUK?
mateos11 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Witam, mnie również czeka wymiana sprzęgła, lecz koło dwumasowe wydaje się być w bardzo dobrym stanie, nic nie puka nic nie szarpie. Chciałbym wymienić cały zestaw bez koła dwumasowego, sprzęgło już wysoko bierze i podcieka uszczelniacz na wale, więc już najwyższa pora Czy jest jakaś różnica czy wybiorę SACHS czy LUK? Nie wiem jaki mam zestaw zamontowany w swoim samochodzie, wygląda na to że jeszcze fabryczny Pomożecie z wyborem zestawu? Z góry wielkie dzięki! a4 b8 2.0 CAGA 2010r VIN: WAUZZZ8K8BA091553
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się