tommy24 Opublikowano 27 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2020 (edytowane) Auto obniżone Eibachem -40mm . Teraz do pełni szczęścia trzeba by było założyć dystanse, wiele nie brakuje ale jednak. Z przodu jest niby jeszcze 14mm miejsca więc wziął bym 10mm z kołnierzem. Ale z tylu jest tylko 10mm i boję się że będzie obierać. Co możecie doradzić ? Te dystanse poniżej 10mm nie mają już kołnierza centrujacego i boję się że będzie biło, czy może nie koniecznie? A tymczasem dotarła paczka z maszynką dualaction i zestawem past menzerna ? Może uda się przywrócić pierwotny blask lakieru . Edytowane 1 Lipca 2020 przez tommy24
BartoszSoldier Opublikowano 1 Lipca 2020 Opublikowano 1 Lipca 2020 Co to za maszynka? Aktualnie też czegoś godnego polecenia szukam...
Norbas Opublikowano 2 Lipca 2020 Opublikowano 2 Lipca 2020 12 godzin temu, BartoszSoldier napisał: Co to za maszynka? Aktualnie też czegoś godnego polecenia szukam... Lare ma dobre maszyny i nawet ok ceny 1
tommy24 Opublikowano 2 Lipca 2020 Autor Opublikowano 2 Lipca 2020 (edytowane) 20 godzin temu, BartoszSoldier napisał: Co to za maszynka? Aktualnie też czegoś godnego polecenia szukam... Liquid Elements z zestawem past menzerna. Myślę że dla początkującego jak najbardziej odpowiedni zestaw. Dobry stosunek ceny do jakości. Ktoś coś podpowie odnośnie dystansów ? Edytowane 2 Lipca 2020 przez tommy24 1
Hubertus01 Opublikowano 3 Lipca 2020 Opublikowano 3 Lipca 2020 jak masz felge 8,5 J ET 43 to ja bym poszedł w ET 32 czyli dystans 10-11 mm przód i tył, zobacz sobie na temat @gagat3k ma sportline i felgi z s5 8.5 J ET 32 opona 255/35/19 i moim zdaniem jest już idealnie spasowane 1
tommy24 Opublikowano 3 Lipca 2020 Autor Opublikowano 3 Lipca 2020 9 godzin temu, Hubertus01 napisał: jak masz felge 8,5 J ET 43 to ja bym poszedł w ET 32 czyli dystans 10-11 mm przód i tył, zobacz sobie na temat @gagat3k ma sportline i felgi z s5 8.5 J ET 32 opona 255/35/19 i moim zdaniem jest już idealnie spasowane Czyli mówisz że przy 10mm z tyłu nie powinno odbierać ? O felgi się nie obawiam,ale opony wystają sporo poza obrys felg. Zamówię 10mm bo są z pierścieniem centrujacym i zobaczymy,najwyższej będą musiały trafić na tokarkę
MaciekPL Opublikowano 3 Lipca 2020 Opublikowano 3 Lipca 2020 Ja latam na h&r -40/40 . Przód na wysokości 65cm i tył na 65.5cm na trochę więcej ropy niż rezerwa chyba powinno być niżej coś ale nie mierzyłem. Kolo 19cali 8.5jet32 opona hankooka 245 35. Śmiało można jeździć nic nie obciera, również nic nie wystaje. W 255 bym się nie pchał, 235/245. Do tych et32 możesz zejść śmiało:)
tommy24 Opublikowano 3 Lipca 2020 Autor Opublikowano 3 Lipca 2020 43 minuty temu, MaciekPL napisał: Ja latam na h&r -40/40 . Przód na wysokości 65cm i tył na 65.5cm na trochę więcej ropy niż rezerwa chyba powinno być niżej coś ale nie mierzyłem. Kolo 19cali 8.5jet32 opona hankooka 245 35. Śmiało można jeździć nic nie obciera, również nic nie wystaje. W 255 bym się nie pchał, 235/245. Do tych et32 możesz zejść śmiało:) No tak nu było najlepiej tyle że opony 255 już siedzą na aucie. A jak wszyscy wiemy nie należą do najtańszych żeby je co chwilę zmieniać ?
tommy24 Opublikowano 20 Lipca 2020 Autor Opublikowano 20 Lipca 2020 (edytowane) Dziś rano wizyta w ECU Project. Jak zwykle fachowa robota. Wynik mówi sam za siebie. Edytowane 20 Lipca 2020 przez tommy24
tommy24 Opublikowano 21 Lipca 2020 Autor Opublikowano 21 Lipca 2020 10 godzin temu, Norbas napisał: Ładny wynik ? ile razy hamowali auto ? No na początku raz i po programie chyba jeszcze 2. Robiłem już u nich wcześniej A6 C6 i wynik też był bardzo ładny.
Norbas Opublikowano 21 Lipca 2020 Opublikowano 21 Lipca 2020 (edytowane) W dniu 21.07.2020 o 09:25, tommy24 napisał: No na początku raz i po programie chyba jeszcze 2. Robiłem już u nich wcześniej A6 C6 i wynik też był bardzo ładny. No to ładnie wyszło jak na dwa hamowani ? tez będę chciał swoim podleciec jak wpadnę do pl. A jak odczucia ? Edytowane 8 Sierpnia 2020 przez Norbas
tommy24 Opublikowano 21 Lipca 2020 Autor Opublikowano 21 Lipca 2020 Odczucia mega. W mieście może nie aż tak ale trasa to sama przyjemność ? Niutona nie brakuje nawet na 6 biegu
MaciekPL Opublikowano 21 Lipca 2020 Opublikowano 21 Lipca 2020 Za sprzęgłem bym się na Twoim miejscu rozglądał 2
Wandej Opublikowano 22 Lipca 2020 Opublikowano 22 Lipca 2020 5 godzin temu, MaciekPL napisał: Za sprzęgłem bym się na Twoim miejscu rozglądał 2
tommy24 Opublikowano 23 Lipca 2020 Autor Opublikowano 23 Lipca 2020 W dniu 21.07.2020 o 22:29, MaciekPL napisał: Za sprzęgłem bym się na Twoim miejscu rozglądał Damy radę. Niuton nie jest jakoś mega dokoksowany. W a6 miałem 466Nm i oblatalem na sprzęgło do momentu sprzedaży bez problemów.
Michu1996 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Ładny przyrost mocy Jakie podzespoły były zmieniane ?
tommy24 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2020 13 minut temu, Michu1996 napisał: Ładny przyrost mocy Jakie podzespoły były zmieniane ? Turbina od wersji 177 CGLC
Michu1996 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 1 minutę temu, tommy24 napisał: Turbina od wersji 177 CGLC
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się