tpater95 Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 Witam w moim audi a 4 B5 1.8 125km ADR wyszło ciśnienie na cylindrach 6 9 10 8 i mam pytanie co trzeba dokładnie zrobić żeby to naprawić wyrównać ciśnienie z góry dziękuję.
przem8 Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 (edytowane) Kupić drugi słupek i mieć nadzieję, że będzie w lepszym stanie. Tego nie opłaci się robić, bo solidny remont przewyższy wartość samochodu. Bez rozbiórki nie dowiesz się co go boli i czy jest sens coś w nim dłubać. Edytowane 17 Maja 2020 przez przem8
AndrzejK. Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 23 minuty temu, przem8 napisał: Kupić drugi słupek i mieć nadzieję, że będzie w lepszym stanie Z tym to może mieć problem, bo to generalnie loteria, chyba,że będzie jezdził do potencjalnych sprzedających z "aparaturą pomiarową".... Na pewno lepszy i pewny sposób to solidny generalny remont silnika posiadanego w aucie. Pytanie tylko czy właściciel jest skłonny do zainwestowania niekoniecznie małego budżetu, aby wyszło na tip top. Inna sprawa to w jakim stanie jest całe auto i czy właściciel ma zamiar długo go posiadać....
tpater95 Opublikowano 17 Maja 2020 Autor Opublikowano 17 Maja 2020 (edytowane) Mechanik mi powiedział że trzeba zrobić Głowice i w sumie więcej o niczym nie mówił a oleju tak bierze z 1l na 10tys km to chyba źle nie jest i ogólnie podczas jazdy nic się nie dzieje nie pokojacego jedynie na trochę ciepłym silniku nie zawszę czasem jest problem z odpaleniem sprawdzałem to już u kilku mechaników i nic nie znaleźli Edytowane 17 Maja 2020 przez tpater95
AndrzejK. Opublikowano 17 Maja 2020 Opublikowano 17 Maja 2020 Powiem tak: przede wszystkim masz "słabe" pomiary na cylindrach i co gorsza są one mocno odbiegające od siebie - to m.in przyczyna z problemami uruchamiania silnika..... Jak już napisałem wcześniej, to Twoje auto, więc najlepiej wiesz w jakim jest ogólnym stanie i na jakim poziomie chcesz w niego inwestować o ile w ogóle chcesz. W mojej ocenie masz dwa wyjścia, albo będziesz jezdził tak jak jest dopóki silnik nie zacznie mocno doskwierać, albo podejdziesz do tematu dokładnie (tanio pewnie nie będzie) i odbudujesz motor od podstaw, ale żeby to zrobić trzeba go rozebrać i dokładnie zweryfikować co jest do wymiany. Powiedzenie oględnie przez mechanika, że remont głowicy załatwi sprawę to złudne nadzieje. No i ważne jest gdybyś zdecydował się na remont, aby znalezć "poukładanego", konkretnego mechanika, który zna się na swojej pracy, bo taki z "łapanki" może dołożyć kosztów bez konkretnych pozytywnych efektów. Opinia opinią, ale na końcu pozostaje Twoja decyzja, bo to Ty będziesz wykładał za to kasiorę. Powodzenia w podjęciu właściwej decyzji. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się