Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Złe ciśnienie na cylindrach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam w moim audi a 4 B5 1.8 125km ADR wyszło ciśnienie na cylindrach 6 9 10 8 i mam pytanie co trzeba dokładnie zrobić żeby to naprawić wyrównać ciśnienie z góry dziękuję.

Opublikowano (edytowane)

Kupić drugi słupek i mieć nadzieję, że będzie w lepszym stanie. Tego nie opłaci się robić, bo solidny remont przewyższy wartość samochodu. Bez rozbiórki nie dowiesz się co go boli i czy jest sens coś w nim dłubać.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
23 minuty temu, przem8 napisał:

Kupić drugi słupek i mieć nadzieję, że będzie w lepszym stanie

Z tym to może mieć problem, bo to generalnie loteria, chyba,że będzie jezdził do potencjalnych sprzedających z "aparaturą pomiarową"....

Na pewno lepszy i pewny sposób to solidny generalny remont silnika posiadanego w aucie.

Pytanie tylko czy właściciel jest skłonny do zainwestowania niekoniecznie małego budżetu, aby wyszło na tip top.

Inna sprawa to w jakim stanie jest całe auto i czy właściciel ma zamiar długo go posiadać....

Opublikowano (edytowane)

Mechanik mi powiedział że trzeba zrobić Głowice i w sumie więcej o niczym nie mówił a oleju tak bierze z 1l na 10tys km to chyba źle nie jest i ogólnie podczas jazdy nic się nie dzieje nie pokojacego jedynie na trochę ciepłym silniku nie zawszę czasem jest problem z odpaleniem sprawdzałem to już u kilku mechaników i nic nie znaleźli

Edytowane przez tpater95
Opublikowano

Powiem tak:

przede wszystkim masz "słabe" pomiary na cylindrach i co gorsza są one mocno odbiegające od siebie - to m.in przyczyna z problemami uruchamiania silnika.....

Jak już napisałem wcześniej, to Twoje auto, więc najlepiej wiesz w jakim jest ogólnym stanie i na jakim poziomie chcesz w niego inwestować o ile w ogóle chcesz.

W mojej ocenie masz dwa wyjścia, albo będziesz jezdził tak jak jest dopóki silnik nie zacznie mocno doskwierać, albo podejdziesz do tematu dokładnie (tanio pewnie nie będzie) i odbudujesz motor od podstaw, ale żeby to zrobić trzeba go rozebrać i dokładnie zweryfikować co jest do wymiany.

Powiedzenie oględnie przez mechanika, że remont głowicy załatwi sprawę to złudne nadzieje.

No i ważne jest gdybyś zdecydował się na remont, aby znalezć "poukładanego", konkretnego mechanika, który zna się na swojej pracy, bo taki z "łapanki" może dołożyć kosztów bez konkretnych pozytywnych efektów.

Opinia opinią, ale na końcu pozostaje Twoja decyzja, bo to Ty będziesz wykładał za to kasiorę.

Powodzenia w podjęciu właściwej decyzji.

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...