Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mam problem z Audi a4b6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. 

Od niedawna kupiłem Audia4b6 2.0 benzyna 135 km, samochód kupiłem w kwietniu i miał on problem z olejem strasznie ubywał. Więc postawilem samochód do mechanika, Zrobiłem rozrząd, uszczelkę pod głowicą, cylinder bo miałem ryski na nim i wymienilem pierścienie 2. Po odebraniu autka, pojawił się ten sam problem Audi bierze olej 250ml na 200 km!! Jakieś porady?? 

Opublikowano

Oddać auta na gwarancję? Skoro tak grube naprawy były robione to tylko ten mechanik co je robił będzie wiedział co zepsuł.

Opublikowano
1 minutę temu, Langista napisał:

Oddać auta na gwarancję? Skoro tak grube naprawy były robione to tylko ten mechanik co je robił będzie wiedział co zepsuł.

Właśnie byłem i wszystko jest wporządku odma dobra, samochód cicho chodzi i nie wiem co to może być 

Opublikowano

Te silniki to ponoć strasznie ryzykowna sprawa słyną z poboru oleju.

Opublikowano

Kto twierdzi, że wszystko dobrze, mechanik? To oddaj mu auto na tydzień, niech zrobi ok 250 km i stwierdzi sam, o czym zapomniał, np. o zrobieniu remontu :)

Opublikowano
1 minutę temu, Langista napisał:

Kto twierdzi, że wszystko dobrze, mechanik? To oddaj mu auto na tydzień, niech zrobi ok 250 km i stwierdzi sam, o czym zapomniał, np. o zrobieniu remontu 

Nie możliwe żeby mechanik nie zrobił tego co opisałem wyżej, bo jest to kolega mojej mamy i znamy go kupę lat i zawsze robił nam samochody więc może to coś innego niż miałem zrobione 

Opublikowano
3 minuty temu, rohace napisał:

Te silniki to ponoć strasznie ryzykowna sprawa słyną z poboru oleju.

No tak ale nie 250ml na 200 km 

Opublikowano (edytowane)

Widać taki mechanik. Wymiana pierścieni nie pomoże jak już tłoki będą zużyte itd. Były robione wszystkie niezbędne pomiary?

Edytowane przez przem8
Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, przem8 napisał:

Widać taki mechanik. Wymiana pierścieni nie pomoże jak już tłoki będą zużyte itd. Były robione wszystkie niezbędne pomiary?

A czy pomoże może jak wziąłbym odmę od a4b7?? 

Edytowane przez Stuffik
Opublikowano
5 minut temu, Stuffik napisał:

A czy pomoże może jak wziąłbym odmę od a4b7?? 

Pewnie tyle co umarłemu kadzidło. Zostałeś ofiarą "przewagi dzięki technice".

Opublikowano
Teraz, przem8 napisał:

Pewnie tyle co umarłemu kadzidło. Zostałeś ofiarą "przewagi dzięki technice".

Ale ja wiem ze one biorą litra od wymiany do wymiany ale nie 250ml na 200km 

Opublikowano

chyba litra na 1000km :D

Opublikowano

W dobrym stanie jak są to biorą litr do dwóch między wymianami.

Opublikowano
20 minut temu, Stuffik napisał:

Ale ja wiem ze one biorą litra od wymiany do wymiany ale nie 250ml na 200km 

Podaj po tysiącu dokładnie, a nie takie pomiary na 200km. Od dawna się trąbi, że te silniki to mina w b6.

Opublikowano (edytowane)

pewnie użył tego samego typu pierścienie co zdemontował a należało użyć z b7, ponieważ są to poprawione pierścienie. Stare pierścienie są typu "eko" obniżony opory tarcia itp. a tak naprawdę to się zapiekają nie smarują cylindrów, tłoki się wycierają i problem gotowy...

Edytowane przez dudi2000

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...