antonio Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 cięzki rozruch na ciepłym silniku to wina pompy, więc żeby teraz nie wydac ponad 2 tysiące czy tam ile kosztuje pompa to zamontuj to urządzonko. Ten chłop co to sprzedaje jak powiesz mu telefonicznie do jakiego motoru to potrzebujesz to powie Ci pod które piny ECU to podpiąć schowasz to pod ECU i nawet nikt nie zauważy, że takie coś tam jest[br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 13:23_________________________________________________jak kupisz używana pompe to może byc tak samo jak teraz masz a nowa kosztuje
gutek1777 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 hmm moze i racja wkoncu 90 zl to nie 2000 zl heh no wlasnie uzuwana to jest uzywana kazdy moze wcisnac jakis kit ze chodzi tak jak trzeba a tu nagle zonk ;/ i juz do zwrotow nie przyjma ...
Grzegorz76 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 aaa to widze ze to prosta sprawa wstawic taki wspomagacz odpalania... ;p ANTONIO - czujnik wymienilem bo mi vag pokazal i samochod strasznie kopcil i byl zamulony;/ teraz jest z tym ok. pozostaje kwestia tego ciezkiego rozruchu na cieplym silniku.. Grzegorz76 - ciezko bedzie bo jak wiadomo dostep do pompy w V6 jest dosyc ciezki ;p ale dam rade bedzie trzeba probowac .... Do tego zaworka jest akurat łatwy Przewody paliwowe masz po lewej stronie pompy, w zasadzie na wierzchu [br]Dopisany: 01 Kwiecień 2009, 21:34_________________________________________________Gdybym miał takie informacje jak mam teraz to pierwsze co bym sprawdził to ten zawór. Na szczęście, kupując regenerowaną pompę nie musiałem zdawać starej, także sobie ją zregeneruje i albo sprzedam albo będę miał na zapas
gutek1777 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 a tak apropo tego zaworka zwrotnego to da sie go jakos sprawdzic czy dziala poprawnie?? np gdzy juz go wykrece to jakie czynnosci mam wykonac zeby go sprawdzic?
Grzegorz76 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Weź zaciski, albo klucze francuskie i zaciśnij ba przewody przy filtrze paliwa, żeby nie złapał powietrza. Odkręć przewód powrotny i wykręć zaworek. To zwyczajny zaworek kulkowy, jak go sprawdzić?, normalnie "paszczą" :gwizdanie: pociągnij powietrze i zobacz czy przepuszcza.
gutek1777 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 hehe czyli jak przepuszcza to jest do kitu ??? i mam rozumiec ze mam ssac a nie dmuchac hehe?;p
Grzegorz76 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 hehe czyli jak przepuszcza to jest do kitu ??? i mam rozumiec ze mam ssac a nie dmuchac hehe?;p Możesz i dmuchać tylko z drugiej strony hehe. Z jednej zasysasz albo z drugiej dmuchasz, wsio rybka, ważne, żeby nie przepuszczało w stronę pompy a jak przepuszcza to jest do kitu.
gutek1777 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 a tak apropo vagiem wykryje sie wade tego zaworka??
Grzegorz76 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Niestety nie...[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2009, 01:56_________________________________________________Gdybyś zapowietrzył cały układ to pewnie wyskoczył by błąd czujnika braku paliwa, ale w tym przypadku paliwo się trochę cofa i zanim pompa zaciągnie to chwilę trzeba kręcić rozrusznikiem a to szkodliwe dla samej pompy bo przez ten moment pracuje na sucho.
marcin78 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 http://moto.allegro.pl/item591636842_zawor_zwrotny_paliwa_8fi_benzyna_diesel_najtaniej.html. moje zdanie zostaw ten zawór w pompie kup taki do ktorego wysłałem ci link rozetnij przewód zasilajacy i zamontuj, zwruc uwage czy w dobrym kierunku tylko w jedna strone podaje. jesli bedzie palił to git, jesli nie to mozna go juz zostawic na stałe.
gutek1777 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2009 to czyli po podlaczeniu tego urzadzonka pod ecu ktore oszukuje go przez chwile pompa na starcie bedzie pracowala juz normalnie? anie na sucho?
marewel Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Nie drutuj swojego pojazdu żadnymi opornikami z allegro-moja rada.
Grzegorz76 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Nie drutuj swojego pojazdu żadnymi opornikami z allegro-moja rada. Też to przerabiałem, wlutowałem sobie opornik przy czujniku temp płynu chłodzącego, odpalał super z tym, że komp zaczął wariować. Przestawiły się parametry silnika, ECU myślał cały czas, że silnik jest niedogrzany i ustawiał parametry pod niedogrzany silnik co powodowało głośniejszą pracę, większe zużycie paliwa itp itd. Też bym się nie bawił w takie elektroniczne ulepszacze. Zobacz zaworek w pompie, a jak się boisz dotykać to zrób tak jak doradza marcin78. Pozdrawiam
gutek1777 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2009 no chyba ta metoda jest najleprza Marcina heh ,, tak myslalem ze z ECU bedzie problem wkoncu oszukiwanie zaprogramowanej mapy, musi sie skonczyc kiedys jakims negatywnym efektem ;/
Flyer Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 To jest jakies druciarstwo... jak chcesz zabic pompe albo cos jeszcze to mozesz ryzykowac. Poza tym porady posiadaczy 1.9TDi, gdzie jest zupelnie inna pompa paliwa sa bez sensu.
gutek1777 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2009 hm to moze cos Ty doradzisz"?
antonio Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 gutek1777 zrób jak uważasz, ja Ci tylko podpowiedziałem co zrobiłem u dziewczyny w 1.9TDI jeżeli chcesz odrazu wydać na pompę grubą kaskę to wydaj a jak nie to spróbuj tego urządzonka (to tylko 100zł) więc chyba warto spróbować Pozdro Antonio
gutek1777 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2009 to tak po za tematem troche zapytam posiadam passata b5 1.9 TDi i po podlaczeniu vaga pokazalo mi 3 bledy ktorych nie rozumiem i nie wiem jak je zlikwidowac..? 17664 17665 17965
Grzegorz76 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus - Obwód temperatury chłodziwa silnika - czujnik (G62) brak sygnału lub zwarcie z potencjałem plus - Okresowo /Sporadycznie "od czasu do czasu" - czytaj tautaj - http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=5705 17665 - to pewnie błąd związany z 17664 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation - "Oznacza to ze roznica pomiedzy wymaganym a aktualnym doladowaniem mierzonym przez czujnik G31 (Nr. 11) umieszczony za intercooler'em jest zbyt duza (wieksza niz ~200mBar)".- czytaj tutaj - http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2592
gutek1777 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2009 oo dziekuje bardzo wiem od czego zaczynac skoro tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się