tomek102938 Opublikowano 8 Czerwca 2020 Opublikowano 8 Czerwca 2020 (edytowane) Kupiłem A4 B6 cabrio ASN, który stał z rozebranym silnikiem parę miesięcy. Silnik nowy wsadzony ładnie pracuje, niestety dużo błędów wyskoczyło, których nie da się usunąć. Może być uszkodzony sterownik silnika ? Czy raczej gdzieś instalacja? Błędy: -Regulowany kolektor dolotowy, zawór przełączający ; zwarcie do uziemienia -Zawór odpowietrzenia zbiornika; zwarcie obwodu masy -Przekaźnik pompy powietrza wtórnego ; zwarcie do uziemienia -Zawór wtrysku powietrza wtórnego, obwód zwarty do uziemienia -Bank 2. czujnik2; zbyt duży opór wewnętrzny - Sonda lambda 1 blok 1, podgrzewanie sondy lambda; przerwa w obwodzie -Sygnał z przepływomierza powietrza za niski -Poniżej granicy dolnej Kod błędu: 18010 (P1602) Edytowane 8 Czerwca 2020 przez tomek102938
BeyerBrown Opublikowano 8 Czerwca 2020 Opublikowano 8 Czerwca 2020 Sprawdź w puszcze gdzie siedzi ECU czy nie ma tam śladów wilgoci.
Talpa Opublikowano 8 Czerwca 2020 Opublikowano 8 Czerwca 2020 24 minuty temu, BeyerBrown napisał: Sprawdź w puszcze gdzie siedzi ECU czy nie ma tam śladów wilgoci. Ja bym na początek sprawdzał obwody, gdyby wilgoć była w ECU, większe jaja by były, no i sam "mówi" co go boli, miernik w łapę i sprawdzaj wiązki/czujniki. Sprawdź punkty masowe, nie wiem czy w autach jest jeden, czy kilka. Sam składając kiedyś silnik, zapomniałem przykręcić taki do bloku i też jaja były
BeyerBrown Opublikowano 8 Czerwca 2020 Opublikowano 8 Czerwca 2020 (edytowane) Samo ECU nie musi być zalane by nastąpił wysyp błędów, pod nim, w tej puszce plastikowej, siedzi kilka kluczowych obwodów, które wilgoci nie lubią. Zgoda co do miernika i sprawdzania podejrzanych wiązek Edytowane 8 Czerwca 2020 przez BeyerBrown
tomek102938 Opublikowano 9 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2020 Mam na podmiankę ECU sprawdzę dzisiaj wieczorem czy jak podłączę go to będzie dało się usunąć jakieś błędy. Jeśli nie to trzeba będzie szukać chyba po wtyczkach, ale z tego co czytałem uszkodzony ECU będzie wpływał na odpalanie i pracę silnika, a sam silnik pracuje bardzo dobrze.
tomek102938 Opublikowano 16 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2020 Temat do zamknięcia. Okazało się że jeden bezpiecznik miał spięcie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się