Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi Quattro 2,0 TFSI


slawinho

Rekomendowane odpowiedzi

Wystarczyło by mi same ringi chromowane a nie ma .

Mam pytanie jaki kabel VCDS bedzie pasował do mojego auta.

Chce sobie kupic i coś samemu po ustawiać.

W Seacie miałem kabel VAG i tym sie bawiłem.

 

Edytowane przez slawinho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wątku o mojej A4 wrzucałem link do VCDSa z PRC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem licznik europejską wersje z kolorowym FIS  bo wkurzają mnie zegary w milach gdyby nie prędkościomierz na wyświetlaczu to nie wiedział bym ze jadę 200  bo wskazówka na górze licznika:grin:

Teraz mam problem o ilemontaż to banał to ta ochrona komponentu czyli adaptacja i kodowanie potrzebuje fachowca okolice Bielsko-Biała.

Compsport to raczej tuningiem sie zajmują.

Czy może mi ktoś polecić jakiegoś speca od liczników z rejonu Podbeskidzia ewentualnie śląsk.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co brales cały zegar ?

Wystarczylo wymienic cyferblaty za 200 zl 

audi-a4-b8-audi-q5-zamiennik-tarcz-liczn

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem też kolorowy FIS .

Myslałem o samych tarczach jednak kupiłem cały licznik w dobrym stanie z  auta 2011 r

W Skoczowie jest VAG serwis będę dzwonił w sprawie licznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem sobie OBDEleven Pro do diagnostyki ewentualnie jakieś kodowanko będzie.

Choc myślę nad VCDs  jeszcze bardziej dopracowane i spolszczone opisy.

Znalazłem fachmana do licznika ale trochę dużo chce żłociszy ~ 500

Ponoć nie legalnie obecnie grzebanie przy licznikach.

Następne w planach nakładki na pedały alu i kierownica ścięta od Seeba.

Jakiś błąd od turbo mi sie pojawił gruszka bądź zawór N75 .

Tak po za tym zero błędów.

Będę celował w lepsze turbo plus intercooler od FMIC żeby tak 330 kucyków było.

200 parę to jednak mało do takiego ciężkiego, dużego auta.

Jeszcze progi sline do zrobienia ,silniczek od wlewu paliwa do wymiany MMI High 3G

Jest tego jeszcze i wyjdzie na to że lifta bym za to kupił.

 

 

 

Edytowane przez slawinho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piepszony OBDEleven nie moge sobie poradzić ze spryskiwaczami nie działaja nai do szyb ani do xenonów,

Usterka w układzie elektycznym pompki jedenej i drugiej,

Chyba nie padły dwie pompki naraz.

Musze załatwić kabel do VCDS program 100  razy lepszy przynajmniej opisy są a w tym OBD Eleven gówno jest.

Zaznaczyłem tylko wdługim kodowaniu bajt 18 mycie reflektorów i takie coś sie stało zę spryski nie działają.

Lepiej było dać 100 na kabel z alli niż 300 za niedopracowany programik na komórke.

W zderzaku są spryski bo zaglądałem i płynu do pełna zalałem a tu kupa  2 błedy

00156

 01757

Edytowane przez slawinho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie złe światło tak to czarniutkie bez skazy.

Dosyć grube widać ze oryginalne nie jakieś no name.

Końcówki dosyć grube  1 cm może 

Szybko sie brudzą bo to guma nie ma porównania do weluru.

Edytowane przez slawinho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, slawinho napisał:

Końcówki dosyć grube  1 cm może

:polew: wiesz co to średnica? Chyba oglądałeś za dużo zdalnej nauki na TVP...

  • Pomoc techniczna 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.10.2020 o 16:03, slawinho napisał:

 

Końcówki dosyć grube 1 cm może

Grubość końcówek to nie jest ich średnica :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.10.2020 o 17:12, kamelus_ napisał:

:polew: wiesz co to średnica? Chyba oglądałeś za dużo zdalnej nauki na TVP...

k**wa  myślałem ze chodzi o średnicę gumy dywaników. 

A to o tłumik chodziło ja pieprzę ale młot ze mnie.

Końcówki tłumika średnica 80 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno tu nic nie pisałem.

Przez rok ;

Wymieniłem rozrząd choć zbędne to było bo już był  główny łańcuch i napinacz ruszany 

Pompa wody nowa, lampy tylnie w klapie  wymienione bo wtyczki skorodowane i przestały swiecić , naprawione spryskiwacze reflektorów.

Wymieniona odma ,cewki czerwone NGK i nowe świece Denso.

Na razie oleju nie żre przesadnie może tak  200ml/1000 km , 163000 km zrobione może kiedyś pomyśle o remoncie jak buda będzie cała i nie będzie rudej szmaty a auto  już 11 letnie więc nie wiem czy jest sens .

Teraz w planach opony nowe lato i zima nie wiem czy zostać przy 17 czy przejść na 18 felgi Rotory drogie to będzie plus opony  tak z 7000 zł.

Licznik będzie w Kilometrach i Android Carplay , to w ciągu 3 miesięcy.

Z auta jestem zadowolony następne będzie Audi ale cos mocniejszego  RS5 bo 220 koni to mało do tej budy.

 

Edytowane przez slawinho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.07.2020 o 13:18, kris67 napisał:

Przecież pełno jest na alleg...kratek z chromowanymi obwódkami halogenów do standardowego zderzaka nie ori ale jakością nie ustępują ori:facepalm:

własnie kupuje za 90 zł bo mi sie zaczep urwał w jednej kratce i do tego troche zmatowiąły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...