Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zarniki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy zarniki sie bardzo grzeja ????bo wymienilem na nowe osramy i bardzo gorace nawet wywalilo blad spalonej zarowki

 

Opublikowano

Oczywiscie, tam jest bardzo wysoka temperatura.

A bład jaki wywaliło ?  przerwa w obwodzie ? czy cos innego

Zarniki chinole ?

Opublikowano
W dniu 13.06.2020 o 18:07, wrclaguna napisał:

Oczywiscie, tam jest bardzo wysoka temperatura.

A bład jaki wywaliło ?  przerwa w obwodzie ? czy cos innego

Zarniki chinole ?

przekreslona zarowka ale jak wylaczylem swiatla i zaraz zaloczylem to bledu nie bylo 

 

nie zarniki orginal 

OSRAM COOL BLUE INTENSE XENON +20% D3S DUO

66340CBI-HCB
kupione na motostacja .pl

 

dzieki za pomoc 

 

Opublikowano
W dniu 14.06.2020 o 19:25, KOMORNIK78 napisał:

przekreslona zarowka ale jak wylaczylem swiatla i zaraz zaloczylem to bledu nie bylo 

 

nie zarniki orginal 

OSRAM COOL BLUE INTENSE XENON +20% D3S DUO

66340CBI-HCB
kupione na motostacja .pl

 

dzieki za pomoc 

 

Witam, i co problem z wywalajacym błędem już nie wraca? 

Przymierzam się do zakupu tych żarówek Osram D3S cool blue intense, polecasz zakup od "motostacja.pl"? Zastanawiam się czy zamówić od Nich czy z forum od H4mm3R. 

Opublikowano
12 godzin temu, pawel_wwy napisał:

 

Witam, i co problem z wywalajacym błędem już nie wraca? 

Przymierzam się do zakupu tych żarówek Osram D3S cool blue intense, polecasz zakup od "motostacja.pl"? Zastanawiam się czy zamówić od Nich czy z forum od H4mm3R. 

jak narzie nic sie nie dzieje a zarniki swieca super duzo lepiej niz poprzednie smialo mozesz brac od motostacja polecam 

Opublikowano
Godzinę temu, KOMORNIK78 napisał:

jak narzie nic sie nie dzieje a zarniki swieca super duzo lepiej niz poprzednie smialo mozesz brac od motostacja polecam 

Dzięki to zapewne zamówię od nich. Rok temu miałem ten sam problem, ale przysepilem i kupiłem z polecenia za 200zl za 2szt. żarówki od Lechpol D3S High Quality 5500K, świeciły całkiem w porządku, fakt nie było różnicy w mocy co do starych oryginalnych Osram, ale barwa była ok, wytrzymały rok i tuż po gwarancji jedna zaczęła gasnąc, teraz gaśnie co 5-10 minut (robię 12-15t km rocznie) Awaria przetwornicy wykluczona, po zmianie miejsc gaśnie też w drugiej lampie, także gdyby ktoś z forum się zastanawiał nad tańszymi zamiennikami to nie polecam. 

Opublikowano
Godzinę temu, pawel_wwy napisał:

Dzięki to zapewne zamówię od nich. Rok temu miałem ten sam problem, ale przysepilem i kupiłem z polecenia za 200zl za 2szt. żarówki od Lechpol D3S High Quality 5500K, świeciły całkiem w porządku, fakt nie było różnicy w mocy co do starych oryginalnych Osram, ale barwa była ok, wytrzymały rok i tuż po gwarancji jedna zaczęła gasnąc, teraz gaśnie co 5-10 minut (robię 12-15t km rocznie) Awaria przetwornicy wykluczona, po zmianie miejsc gaśnie też w drugiej lampie, także gdyby ktoś z forum się zastanawiał nad tańszymi zamiennikami to nie polecam. 

DAJ ZNAC JAK SWIECA ??? 

Opublikowano

Jestem już po wymianie zarnikow na OSRAM D3S COOL BLUE INTENSE od motostacja.pl

Ogólnie jestem zadowolony, światlo wydaje się faktycznie mocniejsze niż na poprzednich żarówkach, porównywalem do zarnikow 5500K High Quality od Lechpol. Delikatnie zawiedziony jestem barwą, po włączeniu świateł żarówki świeca ładnym zimnym światłem, potem ich barwa przechodzi na 2-3 sekundy w mocny fiolet i ostatecznie barwa końcowa jest dosyć ciepła, polyskuje na żółto, liczę że z czasem barwa tej żarówki się ustabilizuje i będzie bardziej zimna, rzekomo nowe żarówki potrzebują trochę czasu aby barwa się uregulowala, z taką opinię się spotkałem, nie wiem czy to akurat prawda.

Ostatecznie problem gasnącego po 10-15 minutach ksenonu został wyeliminowany, wczoraj godzinna podróż, brak błędów, żarówki świecą. 

Opublikowano (edytowane)

Miałem zarówno w B7 D1S CBI jak i w B8 D3S CBI. Po tym jak byłem zafascynowany barwą światła tych D1S wsadziłem po kupnie B8 do nich od razu D3S CBI i podobnie jak ty byłem lekko rozczarowany bo nie ma porównania z D1S. Sa rzeczywiście jaśniejsze niż wszystkie inne i maja zimniejszą barwę światła ale wpadają w lekko żółtawy. Ostateczną barwę osiągły po kilkunastu godz pracy ale wielkiej różnicy nie było. Powodem tego jest jak wyczytałem brak stosowania rtęci w D3S. Sa jeszcze na rynku Osram Cool Blue Boost i te miałem na próbę założoe u siebie i tam jest temp. światła znacznie lepsza i zimniejsza. Problem tylko w tym że na rynek europejski nie posiadają homologacji.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Zgadza się, też o tym czytałem że z powodu braku rtęci w D3S ta barwa mimo wszystko nie jest taka zimna jak w D1S i D2S. Zastanawiam się jedynie nad sensem zakupu CBI, ciekawe jak ich barwa wypada na tle oryginalnych Osram XENARC które bądź co bądź są te 150zl tańsze i mają 4 lata gwarancji. Nie widząc nazbyt spektakularnego efektu jaki można było dostrzec na filmikach testowych na YouTube, może wybór standardowych żarnikow też nie byłby zły. Co do Cool Blue Boost, z tego co zaobserwowalem tam też może występować problem z ich trwałością, są jeszcze droższe od CBI, a jak maja paść po chociażby roku to też nie mają sensu ich zakładać. Poczekam, zobaczę na ile ta barwa się jeszcze zmieni, narazie wyswiecily mi góra 1,5h ;-)

Opublikowano

Osram CBI D3S nawet z ta niewielką żółtawą poświatą są dużo lepsze od OEM nie tylko pod względem temp. światła ale i pod względem jasności.

Opublikowano

Aha, czyli jednak dobrze ze wybrałem  te CBI, bo nie miałem porównania, aby też za szybko się nie spalily to będę w pełni zadowolony. 

Opublikowano (edytowane)

Jak nie bedziesz jeździł  w dzień z przełącznikiem światła ustawionym na "auto" pożyją dłużej. Najszybciej zużywają się żarniki od częstego ich zapłonu. Dlatego nie jeżdzę w dzień na auto żeby mi nie zaświecał na 5 sekund lamp jak pod wiaduktami czy mostami przejeżdzam. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Ja jestem przed wymiana i zastanawiam sie nad Cool Blue Intense albo Nightbreaker Laser. Te drugie z mniej 'niebieska' barwa swiatla ale ponoc nieco jasniej swieca. Mieliscie moze okazje widziec/porownywac?

Opublikowano (edytowane)

Nightbreaker sa żółte i wcale nie świeca dalej niż CBI, przynajmniej ja tego nie zauważam. Ten gość jest innego zdania i podsumował, że NB sa lepsze, jaśniejsze i bardziej oświetlają. Mnie osobiście wkurzała ta żółta plama przed maską. Tak od 10:06 min sie porównanie zaczyna.

 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Dzieki Muskel1,

Przeanalizowalem to wideo i przez przesuniecie wideo o ok. sekunde, pomiedzy dwiema probkami, mozna miec wrazenie, ze Nightbreakery sa jasniejsze.

Przeczytalem tez informacje techniczna obu zarowek i obie zarowki (oraz Xenarc Original) maja dokladnie te same parametry dla konfiguracji w D3S pod wzgledem natezenia oswietlenia: 3200 lm (+/- 15%) przy srednicy 9mm.

To by oznaczalo, ze powinny swiecic tak samo, a jednak roznica jest.

Tutaj test studyjny na D2S, ktory pokazuje, ze jest mala roznica w ilosci mierzonego swiatla pomiedzy Cool Blue Intense (CBI) oraz NightBreaker Laser. Dodatkowo biorac pod uwage, ze wiekszosc producentow podaje widelki +/- 15% (480 lm przy deklarowanych 3200 lm) to roznica bedzie glownie w odcieniu tak jak napisales.

 

 

 

Opublikowano

D2S i D1S mają w sobie rtęć i inne napięcie znamionowe (85v) dlatego mają też lekko inna barwę światła. Sa bardziej "zimne" i maja ok 5500 Kelvin (mowa oczywiście o CBI).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...