inspirs Opublikowano 22 Czerwca 2020 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Witam forumowiczów Mam kilka pytań do ludzi bardziej wtajemniczonych w skrzyniach i napędzie w b6/7 Obecnie posiadam a4 b6 1.8 T quattro silnik avj, skrzynia FPT i dyfer ETT Z racji ze przebieg minął już 4 setki i skrzynia z dyfrem maja dość postanawiam wrzucić nowa skrzynie i dyfer tym razem 6 biegowa bo dużo robię tras mam do kupienia cały napęd cały zestaw z A4 b7 2.0 tfsi silnik BUL oznaczenie skrzyni i dyferencjału tylnego to GMV i FUB. mam pewne wątpliwości stąd moje pytania 1. kupuje cały zestaw Czyli skrzynia dyfer wybierak wał napędowy ale co z półosiami ? Czy moje będą pasować czy kupić tez do kompletu 2. kwestia sprzęgła czy sprzęgło może zostać od AVJ ? Co z łożyskiem dociskowym i cięgiem popychacze ? czy będzie pasować od starej skrzyni ? ? 3. moja skrzynia ma impulsator od prędkości, skrzynia z b7 już nie ma. Czytałem ze wystarczy wgrać nowy wsad w licznik który będzie czytać prędkość z ABS. Czy z tym mogą być jakieś komplikacje ? 4. Łapa pod skrzynie jest taka sama czy inna w obydwu przypadkach ? Jeśli ktoś jest w stanie pomoc to bardzo bym prosił o słowo. Pozdrawiam
Banan Opublikowano 22 Czerwca 2020 Opublikowano 22 Czerwca 2020 Ad 3 - trzeba wyedytowac aktualny wsad licznika , nie ze wgrywać inny
inspirs Opublikowano 23 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2020 Ookej, ale jest to do zrobienia na liczniku z b6 z 2002 roku ? Nic tam nie będzie stało na przeszkodzie ?
Banan Opublikowano 23 Czerwca 2020 Opublikowano 23 Czerwca 2020 Tak do zrobienia - mogę ogarnąć jakby co
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się