Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

prośba o wyjaśnienie dotyczące logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zwracam się z uprzejmą prośbą o wyjaśnienie, czemu w grupie 032 i 033 brak jest korekt, mimo że z grupy 031 a także wielkości napięcia na sądzie wskazuje że powinny one chyba jednak być.

Dodam że w programie coś było zmieniane ale szczegółów nie znam. Czy to może wynikać z usunięcia katalizatora i wyłączenia drugiej sondy lambda. Podobno też jest wyłączone grzanie pierwszej sondy - cz to wynika z tego ???

poniżej zamieszczam logi powyższych grup.

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Bardzo dziękuję za wszelaką pomoc 

 

 

 

 

Opublikowano

Jeśli korekty wogóle nie działają i brak przy tym jakichkolwiek błedów to prawie pewność że druga sonda wyłączona jest nieprawidłowo.

Opublikowano (edytowane)

a no błędów żadnych nie wyrzuca, a korekty cały czas są na zero :/

Edytowane przez hawlik
Opublikowano

w innym temacie wyczytałem, że cyt.

"W grupie 033 obserwujemy w polu 1 tzw. korektę lambda krótkoterminową wskazywana wartość musi oscylować w pobliżu 0. Jeżeli zostanie wskazana stała wartość 0 to znaczy, że układ regulacji lambda przełączy się z regulacji na sterowanie"

 

o co chodzie, że "Jeżeli zostanie wskazana stała wartość 0 to znaczy, że układ regulacji lambda przełączy się z regulacji na sterowanie" ???

 

Opublikowano

Ktos ci wyłaczał ta druga sonde? Jedz do niego niech wgra serie i odda kase.

Opublikowano

w skrócie to tak, ale to trochę skomplikowane, kupiłem samochód po programie i trochę było z nim problemów (nieszczelności, przeładowania, błędy związane z nastawnikiem wałka ssącego) więc aby jakoś doprowadzić wszyto do ładu postanowiłem wrócić do serii, ale aby nie wyrzucało błędów z uwagi na brak "kata" trzeba było wyłączyć tą drugą sondę. Mechanik który mi to robił stwierdził że nie działa grzanie pierwszej sondy wiec podobno też to jakoś wyłączył.

Opublikowano

Mogłeś wrócić do serii i zostawić, sonde dać do wyłaczenia komuś kto wie co robi a nie mechanikowi który postanowił że bedzie sobie dorabiał bawiąc się w "tunera".

Opublikowano

no i dałem niby komuś kto powinien się znać, i co i dalej nie działają korekty długoterminowe (krótkoterminowa już działa), chyba że gdzie indziej tkwi problem ale oby tylko nie uwalony sterownik. Rozumiem że jak jest sonda szerokopasmowa to również powinny działać korekty długoterminowe? 

Opublikowano

Czyli nadal nie dałeś komuś kto sie zna ;) , jesli nie ma błedów to korekty powinny działać.

Opublikowano

 Błędów nie wyrzuca, ale VCDS pokazał mi coś takiego :   

Stan: 0000 0100
Układ EGR: Sprawne
Ogrzewanie sond lambda: Sprawne
Sondy lambda: Sprawne
Układ klimatyzacji: Sprawne
Układ powietrza wtórnego: Sprawne
Układ odprowadzania par paliwa: Niesprawny/testowany
Ogrzewanie katalizatora: Sprawne
Katalizator(y): Sprawne

Czy Niesprawny/testowany Układ odprowadzania par paliwa może być tego przyczyną ?

 

Opublikowano

aha, tym razem byłem w zakładzie, który oficjalnie świadczy usługi chiptuningu, więc myślałem że teraz będzie już oki zrobione

Opublikowano

A czy Ty Łukasz13 wiesz jak wyłączyć w sofcie 2 sondę, SAI oraz nastawnik zmiennych faz, tak aby działały korekty długoterminowe, ewentualnie sprawdzić czy mam to poprawnie zrobione ?

Opublikowano

Jak chcesz pisz na priv.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...