Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Problem z pompowtryskami po regeneracji


Arek741

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż jak w temacie mam taki problem z pompotryskami, które są świeżo po regeneracji jednak na blokach pomiarowych w programie VAG-COM nie wygląda to za ciekawie (parametry na rozgrzanym silniku). Czy miał ktoś z was podobny problem? Dodatko samochód ciężko pali na rozgrzanym silniku co było już przed regeneracją. Z góry dziękuje za odpowiedzi na moje pytania, pozdrawiam. :D

IMG_20200703_103443.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli wtryski są prawidłowo ustawione to wtryski źle zregenerowane albo wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie uszczelniacze założone ?

w gniazdach były usuniete zadziory ?

własciwie sa wyregulowane PDki ?

sruby nowe do PDków i prawidłowym momentem dokrecone ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelniacze wszystkie nowe, zadziorów nie usuwałem, wszystko książkowo wyregulowane, nowe śruby dokręcone tak jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Arek741 napisał:

Uszczelniacze wszystkie nowe, zadziorów nie usuwałem, wszystko książkowo wyregulowane, nowe śruby dokręcone tak jak trzeba.

To co ? Na zadziory dałeś nowe uszczelniacze  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...