Tomson Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Jak w temacie.. Silnik normalnie się nagrzewa, a potem kontrolka spada na minimum. Jak silnik ostygnie to znowu pokazuje normalnie. Nie wygląda to na czujnik temperatury. Nie pali się kontrolka silnika. Kable gdzieś nie stykają czy to jednak G62? Wiem, że jest wiele takich tematów, ale tutaj problem jest trochę inny, bo kontrolka nie działa tylko jak silnik jest nagrzany. Pozdrawiam
wojtekce Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 podłącz Vag-a będzie pewność ale wygląda na G62
lukaszr Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Sprawdź dokładnie przewody idące do czujnika G2/G62 oraz wtyczkę - są one przy samym silniku i może pod wpływem temperatury coś się dzieje. Wyjmij też wtyczkę i popsikaj jakimś środkiem do styków elektronicznych.
Dasiek Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 mimo to wszystko wskazuje na G62. bez vaga nic jednak nie poradzisz.
Tomson Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Opublikowano 30 Marca 2009 dzięki za odp. sprawdzę to. mogę z tym jeździć czy nie bardzo? z tego co wiem to ten czujnik podaje dane do ECU, ale co z tego wynika? większe spalanie czy coś?
boseron Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 popatrz na ten czujnik musi sie z czymś stykać :mysli:
Musashi Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 wg mnie G62, termostat tak dynamicznie nie moze sie zachowywac
Tomson Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Opublikowano 31 Marca 2009 możliwe, że przez ten czujnik pali mi więcej samochód? bo zanosi się w tym tygodniu na jakieś dziwnie wysokie spalanie :|
Waldek1 Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 gdzie dokładnie jest ten czujnik ??
Sztomel Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Wg mnie to nie czujnik G62 tylko G2 ale to tylko przekomarzanie się bo obydwa i tak są w jednej obudowie więc wymianie podlega całość, nie spodziewaj się, że Vag pokaże jego błąd (tylko w przypadku braku połączenia lub zwarcia a w przypadku fiksowania odczytu temperatury nie pokaże), sprawdź i porównaj wartości obydwu czujników w trakcie jak zaobserwujesz spadek temperatury na wskaźniku w zegarach - wartość z G62 (tą dla ECU) w 01 Engine, grupa 007, 4 pole od lewej - ma być identyczna lub bardzo zbliżona z wartością G2 (tą dla wskaźnika w zegarach) z 17 Instruments, grupa 003, 1 pole od lewej, czujnik G62/G2 znajduje się w króćcu wodnym z tyłu głowicy pod pompą tandem w tym miejscu :
ogar Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Najszybciej to czujnik temperatury bo wskazówka lata ci po blacie ze skrajności w skrajność.Nagrzewa się normalnie,temperatura dochodzi do 90*także termostat raczej odpada.Podepnij Vaga i będziesz w 100% pewien
namor Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 tak jak wcześniej już pisali to będzie na 99% czujnik temperatury taki sam przypadek miałem w passacie 1.9 AFN koszt zakupu w ASO około 70 zł ,20-30 minut roboty i po problemie
janjazda Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 raczej czujnik temp. G2, u mnie jest podobnie, temperatura na blacie nieraz spada, może nie do 0, ale do 70, a na Vag'u G62 pokazuję ładnie 90*C
Waldek1 Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 dzięki za informację zmienię czujnik
janjazda Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 dla pewności zapnij najpierw Vag'a
Legolas5 Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 u mnie jest podobnie. nagrzewa sie dosc dlugo a jak juz dojdzie do 90 to po paru minutach spada na 30 i tak od czasu do czasu wskakuje ponownie na 90 i tak w kółko.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się