Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana gruszki turbiny czy da się zrobić bez demontażu turba


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam pytanie czy da się wymienić gruszkę od turbiny na samochodzie bez demontażu całej turbosprężarki? AJM 

Edytowane przez shelby97
Opublikowano

Cześć

Niestety nie ma możliwości a jak jakimś cudem Ci się uda to nie będziesz w stanie poprawnie jej wyregulować na samochodzie

 

''Zapraszam na mój kanał YT, subskrybuj. Być może znajdziesz naprawę odpowiednią dla swojego auta,,

 

Opublikowano

W AFNie bez problemu da się wymienić gruchę,

Patrząc na zdjęcia AJM, to według mnie da się to zrobić.

Wyjmij obudowę filtra powietrza, rurę od turbo do filtra, będziesz miał więcej miejsca.

Co do regulacji, jeśli masz kabel i vcds bez problemu wyregulujesz sztangę. Najpierw ustaw na stary znak, jazda z laptopem, a później regulacja

Opublikowano

Wymieniłem i bez demontażu całej turbiny się nie obejdzie (nie ma jak ściągnąć tej zawleczki na dole sztangi). No chyba że nie ma kompresora od klimy to prawdopodobnie da się bez ściągania całej turbiny. 

Opublikowano

Nie trzeba zdejmować zawleczki, należy wykręcić szpilkę gruszki z tej sztangi która jest zabezpieczona zawleczką

Opublikowano

Ja zacząłbym od poszukania przyczyny dlaczego gruszka do wymiany, zaraz okaże się że się narobi a będzie musiał ściągnąć turbo bo zapieczona jest geometria

Opublikowano

Jest tylko jedna przyczyna, pęknięta membrama.

Opublikowano
19 godzin temu, paweu1 napisał:

Nie trzeba zdejmować zawleczki, należy wykręcić szpilkę gruszki z tej sztangi która jest zabezpieczona zawleczką

Właśnie to ogarnąłem po wyciągnięciu turbo, ale przynajmniej sprawdziłem czy geometria się nie zacina. 

 

48 minut temu, Muskel1 napisał:

Jest tylko jedna przyczyna, pęknięta membrama.

Dokładnie. 

Opublikowano

Wygląda w porządku.

Zrób logi tylko dla grupy 011

 

Opublikowano

Okej, dzięki za odpowiedź :D W międzyczasie padł n75 i zaczęło przeładowywać 0.3 bara a później na logach te wykresy wyglądały jak fale Dunaju a bez podpinania kompa to sztanga gruszki na wolnych obrotach skakała i również przy maksymalnym zaciąganiu gruchy (BS grupy 11). No i dziura (wielkość 2-ch główek od szpilki) w Intercoolerze będzie przyczyną niedoładowania w górnym zakresie obrotów (od ok. 3000)? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...