shelby97 Opublikowano 20 Lipca 2020 Opublikowano 20 Lipca 2020 (edytowane) Witam, mam pytanie czy da się wymienić gruszkę od turbiny na samochodzie bez demontażu całej turbosprężarki? AJM Edytowane 20 Lipca 2020 przez shelby97
Mechanikkosmita Opublikowano 21 Lipca 2020 Opublikowano 21 Lipca 2020 Cześć Niestety nie ma możliwości a jak jakimś cudem Ci się uda to nie będziesz w stanie poprawnie jej wyregulować na samochodzie ''Zapraszam na mój kanał YT, subskrybuj. Być może znajdziesz naprawę odpowiednią dla swojego auta,,
paweu1 Opublikowano 21 Lipca 2020 Opublikowano 21 Lipca 2020 W AFNie bez problemu da się wymienić gruchę, Patrząc na zdjęcia AJM, to według mnie da się to zrobić. Wyjmij obudowę filtra powietrza, rurę od turbo do filtra, będziesz miał więcej miejsca. Co do regulacji, jeśli masz kabel i vcds bez problemu wyregulujesz sztangę. Najpierw ustaw na stary znak, jazda z laptopem, a później regulacja
shelby97 Opublikowano 25 Lipca 2020 Autor Opublikowano 25 Lipca 2020 Wymieniłem i bez demontażu całej turbiny się nie obejdzie (nie ma jak ściągnąć tej zawleczki na dole sztangi). No chyba że nie ma kompresora od klimy to prawdopodobnie da się bez ściągania całej turbiny.
paweu1 Opublikowano 26 Lipca 2020 Opublikowano 26 Lipca 2020 Nie trzeba zdejmować zawleczki, należy wykręcić szpilkę gruszki z tej sztangi która jest zabezpieczona zawleczką
Mechanikkosmita Opublikowano 26 Lipca 2020 Opublikowano 26 Lipca 2020 Ja zacząłbym od poszukania przyczyny dlaczego gruszka do wymiany, zaraz okaże się że się narobi a będzie musiał ściągnąć turbo bo zapieczona jest geometria
Muskel1 Opublikowano 27 Lipca 2020 Opublikowano 27 Lipca 2020 Jest tylko jedna przyczyna, pęknięta membrama.
shelby97 Opublikowano 27 Lipca 2020 Autor Opublikowano 27 Lipca 2020 19 godzin temu, paweu1 napisał: Nie trzeba zdejmować zawleczki, należy wykręcić szpilkę gruszki z tej sztangi która jest zabezpieczona zawleczką Właśnie to ogarnąłem po wyciągnięciu turbo, ale przynajmniej sprawdziłem czy geometria się nie zacina. 48 minut temu, Muskel1 napisał: Jest tylko jedna przyczyna, pęknięta membrama. Dokładnie.
shelby97 Opublikowano 27 Lipca 2020 Autor Opublikowano 27 Lipca 2020 Jak ogarnia ktoś logi to proszę o analizę czy jest dobrze czy coś do regulacji jeszcze. http://vaglogger.apphb.com/log/5f1c150d701dd6632c1ba5ac
paweu1 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Wygląda w porządku. Zrób logi tylko dla grupy 011
shelby97 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Okej, dzięki za odpowiedź W międzyczasie padł n75 i zaczęło przeładowywać 0.3 bara a później na logach te wykresy wyglądały jak fale Dunaju a bez podpinania kompa to sztanga gruszki na wolnych obrotach skakała i również przy maksymalnym zaciąganiu gruchy (BS grupy 11). No i dziura (wielkość 2-ch główek od szpilki) w Intercoolerze będzie przyczyną niedoładowania w górnym zakresie obrotów (od ok. 3000)?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się