fireman82 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Witam, Wiem, że o kodowaniu kluczyka było na forum setki razy ale problem w tym że nie mogę zakodować oryginalnego kluczyka, po zmianie pompki centralnego zamka. Poprzednia pompka padła i nie pompuje jednak na niej kluczyk bez problemu da radę zakodować, jak tylko zamienię pompkę na sprawną nie można zakodować kluczyka. Próbowałem z pięcioma innymi pompkami (oczywiście pasujące numerami do tego modelu) i żadnej nie można zakodować, tylko tą moją starą można. Kluczyk-pilot sprawdzony wysyła sygnał. Spotkał się ktoś może z takim problemem? Gdzie w B5 kierowany jest sygnał z pilota, gdzie jest centralka? Pomóżcie bo skończyły mi się już pomysły....
Fazii Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 10 minut temu, fireman82 napisał: Gdzie w B5 kierowany jest sygnał z pilota, gdzie jest centralka? Pomóżcie bo skończyły mi się już pomysły.... Wszystko to obsługuje pompka. Z jakiej metody parowania korzystasz? Otwieranie/zamykanie kluczykiem w zamku działa prawidłowo?
Tom A4 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Sprawdzałeś czy klucz widziany jest przez pompki które podkładałeś ?
fireman82 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2020 1 minutę temu, Fazii napisał: Z jakiej metody parowania korzystasz? Kluczykiem zapasowym/serwisowym przekręcam zapłon, wychodzę z auta, wkładam kluczyk z pilotem (ten który chcę zakodować) do drzwi, naciskam przycisk zamykania na pilocie i przytrzymując przekręcam kluczyk zamykając auto, wtedy kierunki mrugną i stara pompka jest zakodowana, przy nowej nie ma żadnej reakcji, nawet kierunki nie mrugną. 5 minut temu, Fazii napisał: Otwieranie/zamykanie kluczykiem w zamku działa prawidłowo? Przy nowej pompce tak, przy starej nie, bo pompowanie jest uszkodzone...
fireman82 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2020 3 minuty temu, Tom A4 napisał: Sprawdzałeś czy klucz widziany jest przez pompki które podkładałeś ? Jak to sprawdzić?
Fazii Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Zrób krok po kroku jak tu (sprawdzone i działa w 100%) https://images.app.goo.gl/48Ve7uNiLAxoMxyo6 Stara pompka po odpieciu i ponownym podpięciu tak będzie działać bez kodowania pilota więc nie ma pewności , że metoda którą parujesz jest poprawna.
fireman82 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2020 40 minut temu, Fazii napisał: Zrób krok po kroku jak tu (sprawdzone i działa w 100%) https://images.app.goo.gl/48Ve7uNiLAxoMxyo6 Ok, spróbuje tą metodą.
fireman82 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2020 3 godziny temu, Tom A4 napisał: vcds/vag vcds-em sprawdzę to?
fireman82 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2020 (edytowane) Siema, zrobiłem krok po kroku kodowanie kluczyka z instrukcji od Fazii i niestety żadnych pozytywnych efektów, praktycznie żadnych reakcji nawet kierunki nie migały, nic... Postanowiłem zaryzykować i z pompki która była w aucie ale nie pompowała wyjąłem samą płytę układu scalonego i przelutowałem do sprawnej pompki, która nie chciała się zakodować z kluczykiem. Podłączam, kluczyk bez problemu się koduje z pompką, zamyka, otwiera pilotem, wszystko śmiga... Dziękuję za wszelkie porady i podpowiedzi, temat do zamknięcia. Edytowane 3 Sierpnia 2020 przez fireman82
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się