Karo1 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Cześć, 3 tygodnie temu kupiłem b8 z 2010 roku 1.8 tfsi 120 koni. Od razu po zakupie zrobiłem kompletny rozrząd, wymiane oleju i filtrów. Do dzisiaj zrobiłem nią 750 km, dzisiaj trasa 200 km i pod koniec wywaliło check engine. Mocy nie stracił, temperatura cały czas taka jak zawsze, nie kopci i nie widać żadnych zmian. Jutro jade na komputer, ale może ktoś z Was usłyszy coś w silniku i będę wiedział mniej więcej na co się przygotować. Z góry dzięki za pomoc. IMG_8097.MOV
Muskel1 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 (edytowane) Ja pierdykam, i ten format .mov z tych super iphonów. Zaśmieca tylko telefon bo zakażdym razem trzeba najpierw plik na tel. ściągnąć żeby obejrzeć Szczerze mówiąc to ja tam nic niepokojącego nie słysze (bez słuchawek). Trzeba odczekać co komp. zapisał bo wszystko inne to spekulacje. Edytowane 9 Sierpnia 2020 przez Muskel1
Karo1 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2020 16 minutes ago, Muskel1 said: Ja pierdykam, i ten format .mov z tych super iphonów. Zaśmieca tylko telefon bo zakażdym razem trzeba najpierw plik na tel. ściągnąć żeby obejrzeć Szczerze mówiąc to ja tam nic niepokojącego nie słysze (bez słuchawek). Trzeba odczekać co komp. zapisał bo wszystko inne to spekulacje. Na jednej z facebookowych grup, stwierdzili ze być może uszczelka, ale z tego co wiem to ona ma zupełnie inne objawy. Oby było tak jak mówisz i żeby to była jakaś pierdoła.
Karo1 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2020 25 minutes ago, Muskel1 said: Jaka uszczelka? pod głowica niby? Tak, terasz pisza o popychaczach
Talpa Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 (edytowane) 8 minut temu, Karo1 napisał: Tak, terasz pisza o popychaczach Moja szklana kula, którą dostałem z Ingolstadt i umożliwia zdalne połączanie z każdym Audi we wszechświecie, mówi mi, że odkleiła ci się uszczelka od maski, dlatego masz "sprawdź silnik" unieś ją, a zobaczyć dyndający kawał gumy, ten sam, z którego wybrano nasienie do stworzenia tych meh mechaników na szajsbooku. Edytowane 9 Sierpnia 2020 przez Talpa
Muskel1 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 (edytowane) Wyjdz z tej grupy i sie nie stresuj. Powodów może być bardzo dużo. Poczynając od bagatelnego jak np: słabo wpiętej kostki jakiegoś czujnika, ktòry przy wymianie rozrządu był wypięty. Nie ma co gdybać bo to tylko jasnowidz może teraz postawic 100% diagnozę. Czekaj na odczyt z kompa i myśl pozytywnie Edytowane 9 Sierpnia 2020 przez Muskel1
Talpa Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 (edytowane) Równie dobrze mógł wypaść zapłon, czy cewce coś odbiło i wywaliła błędem... Uwielbiam wróżenie z fusów i kontrolki silnika, ja nie wiem po co złącza diagnostyczne wymyślali? Edytowane 9 Sierpnia 2020 przez Talpa
Karo1 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Wywaliło błąd katalizatora, oleju nie bierze, niebieskiego dymu nie ma i wystarczyło jedynie usunąć błąd. Ale dla pewności podjadę jeszcze sprawdzić spaliny itp.
Muskel1 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Dobrze byłoby wiedzieć treść i numer błędu jaki wywaliło. Masz gdzieś zapisane?
Karo1 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2020 7 minutes ago, Muskel1 said: Dobrze byłoby wiedzieć treść i numer błędu jaki wywaliło. Masz gdzieś zapisane? System katalizatora, za mała skuteczność. Coś takiego mi gość powiedział. Byłem w serwisie w którym robia tylko auta VAG.
Muskel1 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 (edytowane) Ok. skoro dało się skasować to dobrze. Trzeba obserwować. Jeżeli powróci zrób dokładne zdjęcie lub niech Ci dadzą wydruk z numerem i treścią błędu bo tam zawarte są dokładne informacje. Jaki masz brzebieg? Edytowane 10 Sierpnia 2020 przez Muskel1
Karo1 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2020 7 minutes ago, Muskel1 said: Ok. skoro dało się skasować to dobrze. Trzeba obserwować. Jeżeli powróci zrób dokładne zdjęcie lub niech Ci dadzą wydruk z numerem i treścią błędu bo tam zawarte są dokładne informacje. Jaki masz brzebieg? niecałe 128 tysięcy
Muskel1 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Seria czy podniesiona moc silnika?
Karo1 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2020 1 minute ago, Muskel1 said: Seria czy podniesiona moc silnika? Seria, planuje podniesienie mocy ale dopóki to sie nie wyjaśni to się wstrzymam
Karo1 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2020 1 minute ago, Muskel1 said: Po przejechaniu 128 tyś km katalizator może być już zapchany?
Muskel1 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Wątpię. W tych silnikach raczej nie. W 3.0 TFSI zdarzają sie przypadki, że przy 100-150kkm katy siadają. Obserwuj i nic sie nie martw
Karo1 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2020 (edytowane) 39 minutes ago, Muskel1 said: Wątpię. W tych silnikach raczej nie. W 3.0 TFSI zdarzają sie przypadki, że przy 100-150kkm katy siadają. Obserwuj i nic sie nie martw Tak zrobie, jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc. Edytowane 10 Sierpnia 2020 przez Karo1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się