Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 1.8t BFB Zwiększenie średnicy wydechu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Czy do A4 B7 BFB Quattro, jest możliwość przełożyć wydech od dp do końca z innego modelu/silnika, który będzie miał większą średnicę rur od serii? Zależy mi na lepszym wyrzucaniu spalin przy możliwie zbliżonej głośności do wydechu seryjnego.

Jeśli nie - czy ktoś zajmuje się sprzedażą custom'ów do założenia na auto lub poleci kogoś w okolicach Bielska-Białej kto przyzwoicie i w rozsądnej cenie taki wydech wykona? Bo widziałem na allegro cały wydech z nierdzewki TA Technix, ale cena dość zaporowa.

Pozdrawiam

Opublikowano

jedyna opcja zeby bylo plug and play to wydech od 2.0 TFSI , ale tam zwieksza sie srednica dopiero za srodkowym z 2x45mm do 2x50mm. Przed srodkiem jest zawsze 1x 55mm..

Kazda inna wersja silnikowa to juz dwie rurki czyli v6. 

Opublikowano
10 minut temu, soul87 napisał:

jedyna opcja zeby bylo plug and play to wydech od 2.0 TFSI , ale tam zwieksza sie srednica dopiero za srodkowym z 2x45mm do 2x50mm. Przed srodkiem jest zawsze 1x 55mm..

Kazda inna wersja silnikowa to juz dwie rurki czyli v6. 

No i chyba w 2.0 tfsi końcowe tłumiki są przelotowe :)

Opublikowano
2 minuty temu, cysiek18 napisał:

No i chyba w 2.0 tfsi końcowe tłumiki są przelotowe :)

Tak, ale nie tylko TFSI ;)

Opublikowano (edytowane)

Ok, coś już wiem, pytanie - czy ktoś ma u siebie taką konfigurację w 1.8t: dp, środek seria, końcowe 2.0tfsi? Jak wygląda głośność wydechu względem serii?

Krocząc ścieżkami logiki na końcowym zyskujemy 5mm na średnicy względem serii, ale jak chcę "odetkać" wydech, bardziej chcę się skupić na środkowym wydechu (bo z przerobieniem odcinka dp-środkowy raczej nie będzie problemu).

Czyli nic większego na środek nie dopasuję z niczego, szkoda - czy można gdzieś dostać gotowy custom'owy wydech z większą średnicą rur, ale też z puszkami rezonansowymi, bo tak jak pisałem na początku - ma nie być głośny ?

@edit

Już materiał (stal czarna/nierdzewna) nie ma raczej dla mnie większego znaczenia.

Edytowane przez zionx
Opublikowano (edytowane)
W dniu 13.08.2020 o 11:34, zionx napisał:

Ok, coś już wiem, pytanie - czy ktoś ma u siebie taką konfigurację w 1.8t: dp, środek seria, końcowe 2.0tfsi? Jak wygląda głośność wydechu względem serii?

Krocząc ścieżkami logiki na końcowym zyskujemy 5mm na średnicy względem serii, ale jak chcę "odetkać" wydech, bardziej chcę się skupić na środkowym wydechu (bo z przerobieniem odcinka dp-środkowy raczej nie będzie problemu).

Czyli nic większego na środek nie dopasuję z niczego, szkoda - czy można gdzieś dostać gotowy custom'owy wydech z większą średnicą rur, ale też z puszkami rezonansowymi, bo tak jak pisałem na początku - ma nie być głośny ?

@edit

Już materiał (stal czarna/nierdzewna) nie ma raczej dla mnie większego znaczenia.

Robiłem już wysyłkowo takie tłumiki środkowe pod quattro ,z kwasowki do samodzielnego wspawania w układ .w cenie 1300 PLN ,gdzieś na forum nawet fotki wklejalem.

20190712_164537.jpg.bee34a09acd8d31f1fc3cceb828a6206.jpg

Edytowane przez bartez80

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...