Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t bex rozrząd


kunix96

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zakupiłem 1.8t bex. Mam dylemat nad wymianą rozrządu, jest na nim przejechane ok 25 tys km, ale był robiony 6 lat temu. Autko jest z forum więc z przebiegiem nie było kombinowane. Myślicie, że dla bezpieczeństwa lepiej go zrobić czy poczekać jeszcze z nim? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też miałem przejechane jeszcze mniej od Ciebie i po 5 latach wymieniłem sam pasek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy na jakich częściach było to robione. Jeżeli na chińskich to trzeba zmieniać, a jeżeli na częściach premium to bym tego nie ruszał. Pasek wytrzyma spokojnie 10lat 

https://warsztatowiec.info/krotka-historia-paska-rozrzadu/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Sajmon89 napisał:

Zależy na jakich częściach było to robione. Jeżeli na chińskich to trzeba zmieniać, a jeżeli na częściach premium to bym tego nie ruszał. Pasek wytrzyma spokojnie 10lat 

https://warsztatowiec.info/krotka-historia-paska-rozrzadu/

Guma starzeje się, więc... dasz gwarancję, że wytrzyma kolejne lata?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej przycebulić jak strzeli, wtedy lament do kogo będzie? Ludzie jednak mnie potrafią zaskoczyć jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak panowie kupujecie produkcji  chińskie paski i części to pewnie ze strach i 5lat jeździć.

Teraz pakski rozrząd są mocne i wytrzymałe do 200tys km jeżeli są odpowiednio zamontowane i nie brudzą ich czynniki chemiczne które mogą powodować osłabienie materiału paska. Proszę iść zapytać w każdym serwisie VW wam to powiedzą.

Produkty premium są zdecydowanie droższe Ale i bardziej prawdopodobne że przeszły kontrolę jakości. 

Porównajcie sobię opony chińskie marki nieznanej pongpong a opony Continental, Michelin nie Tylko w wyglądzie ale i zapachu się różna a i wytrzymałość markowych jest taka że i po 10latach będą dalej jeździły 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektóre paski kupowane razem w zestawach rozrząd są nie bardzo jakościowo wystarczy odpowiednio się im przyjrzeć nitki postrzępione wystarczy lekko pociągnąć i się prują jak stare kalesony, zęby też nie są wykonane poprawnie bywa tak że w jednym pasku są zęby trapezowe i półokrągłe  1 trapezowy 2 półokrągłe wystarczy się przyjrzeć i jakość widać gołym okiem,

Takie są tanie zestawy i części  a różnice w cenie są znaczące bo można kupić za 350zl całość a można i za 850 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kup ori zestaw i przejedz 200k jak pęknie ciekawe czy uznają reklamację..

Odnośnie opon kolejne bajki które są nieaktualne. Nowe mieszanki opon, jak wytrzymają 5lat to cud.

Edytowane przez ELLIOTT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekologia i oszczędności robią swoje widać to na elementach gumowych czy to pasek czy opona, ale nie tylko.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt ci nie uzna reklamacji jak nie serwisujesz systematycznie auta.

Ja tylko piszę o tym jak co niektóre części różnią się jakościowo. Akurat pasek rozrządu Ori miałem w samochodzie serwisowany do końca i pasek miał 15lat i o dziwo przy kontroli serwis  nie miał uwag .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z lewej oryginalny pasek 7 letni po przebiegu 100tys km z prawej zamiennik przebieg 32tys km 4lata 

IMG_20200914_080826.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...