Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Kolejne zmiany w BRB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich jestem po kolejnych modach dzieki pomocy jaro4444 wsadzilismy do mojego A4 BRB 1.9tdi 116 KM drugi IC nowy zestaw sprzegła , wywalony katalizator , teraz jeszcze tylko czekam na turbine BRD i korekta softu u Witka zobaczymy co wyjdzie.

Witam , dzisiaj na pokładzie mojego autka zagosciła turbina brd ale trzeba było wywalic EGR bo inaczej sie nie chciała zmieścić. zrobiłem 160 km "Jak dziadek :gwizdanie:" max predkosc to 130 km/h. teraz tylko czekam na korekte u Witka i zobaczymy co wyjdzie

Opublikowano

aż Ci zazdroszcze :slina:

szczególnie pomocy Jaro4444 :good:

Opublikowano

he he he ... kiedys mialem identyczny pomysl na to auto ale jedna osoba :wink4: wybila mi to z glowy ....

p.s wyjdzie jakies 170 PS ... :wink4:

Opublikowano

mam nadzieje ze wyjdzie troszke wiecej :naughty: :naughty:

Opublikowano

mam nadzieje ze wyjdzie troszke wiecej :naughty: :naughty:

pompki na wiecej nie starcza .... :wink4: ale tzreba byc dobrej mysli ...

Opublikowano

juz teraz autko troszkę inaczej sie zachowuje a zwłaszcza jak sie rozpędzi na wyzszych obrotach jakieś takie leciutkie sie zrobiło i odetchnęło po wywaleniu kata

Opublikowano

juz teraz autko troszkę inaczej sie zachowuje a zwłaszcza jak sie rozpędzi na wyzszych obrotach jakieś takie leciutkie sie zrobiło i odetchnęło po wywaleniu kata

skutki dolozenia drugiegi IC-ka ...

Opublikowano

Witam wszystkich jestem po kolejnych modach dzieki pomocy jaro4444 wsadzilismy do mojego A4 BRB 1.9tdi 116 KM drugi IC nowy zestaw sprzegła , wywalony katalizator , teraz jeszcze tylko czekam na turbine BRD i korekta softu u Witka zobaczymy co wyjdzie.

no, musze sie terz pochwalic. :gwizdanie: w moim avf juz mam suszere brd a fmic juz w przyszlym tygodniu... :decayed: a nastepnie master rogatolli :tongue4:

Opublikowano

Witam wszystkich jestem po kolejnych modach dzieki pomocy jaro4444 wsadzilismy do mojego A4 BRB 1.9tdi 116 KM drugi IC nowy zestaw sprzegła , wywalony katalizator , teraz jeszcze tylko czekam na turbine BRD i korekta softu u Witka zobaczymy co wyjdzie.

[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2009, 08:08_________________________________________________Cos mie sie nie wyslalo.

Napisze jeszcze raz powiedz mi a jak rozwiazales sprawe z wzocnienie dolmym laczaczym oba IC.Z mojego rozeznania wynika ze jednowalkowy BPW ma inne to wzocnienie niz dwuwalkowe motory BRD , BRE, BLB itd.....

Rozumie ze ten dotatkowy IC pochodzi z BRD lub 2.0 TFSI ? bo niestety on do BPW nie podchodzi P&P [br]Dopisany: 02 Kwiecień 2009, 08:17_________________________________________________Jest to dal mnie o tyle cenna informacja z tego co sie dowiedzialem ze wszystkie modele na moim rynku w wersji Quattro 140 KM mialy tylko i wylacznie silniki BPW :confused4:

Opublikowano

he he he ... kiedys mialem identyczny pomysl na to auto ale jedna osoba :wink4: wybila mi to z glowy ....

Leo, why?

Sorry za OT :)

Opublikowano

ic jest z 2.0 tfsi jest identyczny jak 2.0 tdi 170 KM

a rura łącząca 2 IC jest tez z 2.0 tfsi tylko mocowanie było przerobione

Opublikowano

he he he ... kiedys mialem identyczny pomysl na to auto ale jedna osoba :wink4: wybila mi to z glowy ....

Leo, why?

szkoda kasy na takie auto ... :wink4::naughty:

Opublikowano

1.9 TDI BRB ma większy potencjał. Trzeba co najwyżej wymienić końcówki w pompkach (albo dać mocniejsze pompki) i dmuchnąć jakąś BRD turbinką. :evil:

Napisze jeszcze raz powiedz mi a jak rozwiazales sprawe z wzocnienie dolmym laczaczym oba IC.Z mojego rozeznania wynika ze jednowalkowy BPW ma inne to wzocnienie niz dwuwalkowe motory BRD , BRE, BLB itd.....

Turdzi może ja tam nie wszystko wiem, ale doły (blok, miska, ...) silników 2,0 TDI są identyczne jeśli chodzi o punkty bazowe. Więc nie powinno być problemu tutaj. BRD ma inne wzmocnienie jak 140 KM!!! Od prawej strony ma ono końcówkę zagiętą do góry, a 140 KM mają kończącą się poziomo.

Opublikowano

ic jest z 2.0 tfsi jest identyczny jak 2.0 tdi 170 KM

a rura łącząca 2 IC jest tez z 2.0 tfsi tylko mocowanie było przerobione

Chodzi ci o to mocowanie

4296a97ccae22c05med.jpg

Jaro wlasnie wiem tam jest kolanko wygiete do gory tak aby zrobic wejscie pod dodatkowy IC i z tym nie ma problemu ( w 140KM rura idzie prosto )

Robilem rozeznanie ETKA i mi pokazala zupelnie inne to wzmocnienie dla silnika BPW jak masz chwilke i by ci sie chcialo to mogl bys to sprawdzic.

To mocowanie ktore zaznaczylem strzalka etka pokazuje dla BPW zupelnie po lewej stronie :rolleyes:

Opublikowano
mogę wkleić zdjęcia jak to trzeba przerobić żeby było ok

chetnie zobacze tylko ta belka co wkleiles jest z BLB , BRE a wedle Etki do BPW jest inna

Tak wygladaja beli w BRE i BLB

d7fdf9463ea5b5ebmed.jpg

tak wyglada BRD widac ze sa P&P z tymi powyzej

e9679f29bcde4a69med.jpg

natomias tak wygladaja belki do BPW i BRB ( chyba to ta sama belka ) Niestety etka mi nie che pokazac nr tych belek i w dodatku jest po niemiecku wiec jak dla mnie juz wogole awaria :confused4:

to jest BPW

fa61708417fdf076med.jpg

a tak wyglada BRB i jest identyczna z BPW

6f1d96e583e47233med.jpg

Wiec jestm ciekaw jak to chopaki przerobily u ciebie peter22 ze upchalyta belke z 2.0TFSI ( ktora jestprawie taka sama jak BRD ) do twojego BRB

Opublikowano

To jest belka od TFSI, którą można spokojnie przerobić:

http://moto.allegro.pl/item590771419_audi_a4_2006_2_0_wzw_przednie_belka_rura.html

Turdzi ETKA jest poglądowa więc nie wierz jej ślepo :wink4:

To jest BPW więc zwóć uwagę na przednią podporę silnika - jest identyczna jak BLB, więc idę w zakład, że belka przednia od BRD pasuje do BPW P&P:

d42d49ad3d264f9em.jpg

Opublikowano

jaro4444 a co trzeba w niej przerobic ? tak aby pasowala do BRE bo ta z BRD jest P&P ale wiem ze ty cos tm usiales zeszlifowac ?

Opublikowano

Belka od BRD jest P&P.

Problem jest z belką od 2.0 TFSI. Trzeba uciąć kawałek wzmocnienia, ten który trzyma aluminiowe gniazdo na łapę silnika i przespawać go z Twojej starej belki od TDI.

Opublikowano

jaro4444 a dowiadywals sie moze ile taka belka od BRD w ASO kosztuje.Etka mi nie chce pokazac info na ten temat tak aby miec jakies rozeznanie.Uzywki z 2.0 bo te sa najpopularnijesze to ok 250 - 300 zl wiec zakladam z nowa moze kosztowac ok 1000

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...