peter22 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Witam wszystkich jestem po kolejnych modach dzieki pomocy jaro4444 wsadzilismy do mojego A4 BRB 1.9tdi 116 KM drugi IC nowy zestaw sprzegła , wywalony katalizator , teraz jeszcze tylko czekam na turbine BRD i korekta softu u Witka zobaczymy co wyjdzie. Witam , dzisiaj na pokładzie mojego autka zagosciła turbina brd ale trzeba było wywalic EGR bo inaczej sie nie chciała zmieścić. zrobiłem 160 km "Jak dziadek :gwizdanie:" max predkosc to 130 km/h. teraz tylko czekam na korekte u Witka i zobaczymy co wyjdzie
GRazny Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 aż Ci zazdroszcze szczególnie pomocy Jaro4444
spanky Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 he he he ... kiedys mialem identyczny pomysl na to auto ale jedna osoba wybila mi to z glowy .... p.s wyjdzie jakies 170 PS ...
peter22 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 mam nadzieje ze wyjdzie troszke wiecej :naughty:
spanky Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 mam nadzieje ze wyjdzie troszke wiecej :naughty: pompki na wiecej nie starcza .... ale tzreba byc dobrej mysli ...
peter22 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 juz teraz autko troszkę inaczej sie zachowuje a zwłaszcza jak sie rozpędzi na wyzszych obrotach jakieś takie leciutkie sie zrobiło i odetchnęło po wywaleniu kata
spanky Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 juz teraz autko troszkę inaczej sie zachowuje a zwłaszcza jak sie rozpędzi na wyzszych obrotach jakieś takie leciutkie sie zrobiło i odetchnęło po wywaleniu kata skutki dolozenia drugiegi IC-ka ...
arttrouve1 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Witam wszystkich jestem po kolejnych modach dzieki pomocy jaro4444 wsadzilismy do mojego A4 BRB 1.9tdi 116 KM drugi IC nowy zestaw sprzegła , wywalony katalizator , teraz jeszcze tylko czekam na turbine BRD i korekta softu u Witka zobaczymy co wyjdzie. no, musze sie terz pochwalic. :gwizdanie: w moim avf juz mam suszere brd a fmic juz w przyszlym tygodniu... a nastepnie master rogatolli
turdzi Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Witam wszystkich jestem po kolejnych modach dzieki pomocy jaro4444 wsadzilismy do mojego A4 BRB 1.9tdi 116 KM drugi IC nowy zestaw sprzegła , wywalony katalizator , teraz jeszcze tylko czekam na turbine BRD i korekta softu u Witka zobaczymy co wyjdzie. [br]Dopisany: 02 Kwiecień 2009, 08:08_________________________________________________Cos mie sie nie wyslalo.Napisze jeszcze raz powiedz mi a jak rozwiazales sprawe z wzocnienie dolmym laczaczym oba IC.Z mojego rozeznania wynika ze jednowalkowy BPW ma inne to wzocnienie niz dwuwalkowe motory BRD , BRE, BLB itd..... Rozumie ze ten dotatkowy IC pochodzi z BRD lub 2.0 TFSI ? bo niestety on do BPW nie podchodzi P&P [br]Dopisany: 02 Kwiecień 2009, 08:17_________________________________________________Jest to dal mnie o tyle cenna informacja z tego co sie dowiedzialem ze wszystkie modele na moim rynku w wersji Quattro 140 KM mialy tylko i wylacznie silniki BPW
Flyer Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 he he he ... kiedys mialem identyczny pomysl na to auto ale jedna osoba wybila mi to z glowy .... Leo, why? Sorry za OT
peter22 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2009 ic jest z 2.0 tfsi jest identyczny jak 2.0 tdi 170 KM a rura łącząca 2 IC jest tez z 2.0 tfsi tylko mocowanie było przerobione
spanky Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 he he he ... kiedys mialem identyczny pomysl na to auto ale jedna osoba wybila mi to z glowy .... Leo, why? szkoda kasy na takie auto ...
jaro4444 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 1.9 TDI BRB ma większy potencjał. Trzeba co najwyżej wymienić końcówki w pompkach (albo dać mocniejsze pompki) i dmuchnąć jakąś BRD turbinką. Napisze jeszcze raz powiedz mi a jak rozwiazales sprawe z wzocnienie dolmym laczaczym oba IC.Z mojego rozeznania wynika ze jednowalkowy BPW ma inne to wzocnienie niz dwuwalkowe motory BRD , BRE, BLB itd..... Turdzi może ja tam nie wszystko wiem, ale doły (blok, miska, ...) silników 2,0 TDI są identyczne jeśli chodzi o punkty bazowe. Więc nie powinno być problemu tutaj. BRD ma inne wzmocnienie jak 140 KM!!! Od prawej strony ma ono końcówkę zagiętą do góry, a 140 KM mają kończącą się poziomo.
turdzi Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 ic jest z 2.0 tfsi jest identyczny jak 2.0 tdi 170 KM a rura łącząca 2 IC jest tez z 2.0 tfsi tylko mocowanie było przerobione Chodzi ci o to mocowanie Jaro wlasnie wiem tam jest kolanko wygiete do gory tak aby zrobic wejscie pod dodatkowy IC i z tym nie ma problemu ( w 140KM rura idzie prosto ) Robilem rozeznanie ETKA i mi pokazala zupelnie inne to wzmocnienie dla silnika BPW jak masz chwilke i by ci sie chcialo to mogl bys to sprawdzic. To mocowanie ktore zaznaczylem strzalka etka pokazuje dla BPW zupelnie po lewej stronie
adamooo Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 http://moto.allegro.pl/item583089726_belka_dolna_audi_a4_dostawa_gratis.html mogę wkleić zdjęcia jak to trzeba przerobić żeby było ok
turdzi Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 mogę wkleić zdjęcia jak to trzeba przerobić żeby było ok chetnie zobacze tylko ta belka co wkleiles jest z BLB , BRE a wedle Etki do BPW jest inna Tak wygladaja beli w BRE i BLB tak wyglada BRD widac ze sa P&P z tymi powyzej natomias tak wygladaja belki do BPW i BRB ( chyba to ta sama belka ) Niestety etka mi nie che pokazac nr tych belek i w dodatku jest po niemiecku wiec jak dla mnie juz wogole awaria to jest BPW a tak wyglada BRB i jest identyczna z BPW Wiec jestm ciekaw jak to chopaki przerobily u ciebie peter22 ze upchalyta belke z 2.0TFSI ( ktora jestprawie taka sama jak BRD ) do twojego BRB
jaro4444 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 To jest belka od TFSI, którą można spokojnie przerobić: http://moto.allegro.pl/item590771419_audi_a4_2006_2_0_wzw_przednie_belka_rura.html Turdzi ETKA jest poglądowa więc nie wierz jej ślepo To jest BPW więc zwóć uwagę na przednią podporę silnika - jest identyczna jak BLB, więc idę w zakład, że belka przednia od BRD pasuje do BPW P&P:
turdzi Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 jaro4444 a co trzeba w niej przerobic ? tak aby pasowala do BRE bo ta z BRD jest P&P ale wiem ze ty cos tm usiales zeszlifowac ?
jaro4444 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Belka od BRD jest P&P. Problem jest z belką od 2.0 TFSI. Trzeba uciąć kawałek wzmocnienia, ten który trzyma aluminiowe gniazdo na łapę silnika i przespawać go z Twojej starej belki od TDI.
turdzi Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 jaro4444 a dowiadywals sie moze ile taka belka od BRD w ASO kosztuje.Etka mi nie chce pokazac info na ten temat tak aby miec jakies rozeznanie.Uzywki z 2.0 bo te sa najpopularnijesze to ok 250 - 300 zl wiec zakladam z nowa moze kosztowac ok 1000
Rekomendowane odpowiedzi