Maciej Świdziński Opublikowano 4 Września 2020 Opublikowano 4 Września 2020 20200903_162145.mp4 Witam! Wyglada to mniej wiecej tak.. Gdy jest zimny silnik jest ok.Po chwili 2 wtryski zaczynają sie ruszac góra dół.. pewnie uszoodzone gniazda wtrysków. Pytanie czy mozna zregenerować 16 zaworową glowice. W kilku szlifierniach nie podejma sie. Czy jest inna opcja.? A moze szlifiernia ktora to zrobi..? Na filmie to jeszcze nie jest to co po dluzszej pracy silnika. Chodzą znacznie mocniej.
piotrsob1 Opublikowano 4 Września 2020 Opublikowano 4 Września 2020 (edytowane) Coś nie tak jest z mocowaniem wtryskiwaczy, albo nakrętka mocująca jest poluzowana , albo zerwał się gwint nakrętki, szpilki lub w głowicy . Spróbuj na początek dokręcić mocowanie pierwszych dwóch wtryskiwaczy. Napisz jaki jest efekt dokręcania PS Poszperałem ździebko , wychodzi że to nie jest szpilka tylko śruba Dokręcanie 8 do 16 Nm + 180 do 270 stopni w zależności od źródła . Do precyzyjniejszych danych niestety nie mam dostępu . Jeżeli gwint w głowicy jest OK, to pasowało by tą śrubkę wymienić na nową . I nie jeździj z takimi podskakującymi wtryskami bo naprawdę gniazda pójdą na zieloną trawkę Jak gwinty są OK i uda się dokręcić a słychać by było charakterystyczne cykanie ( uchodzącą kompresję z nieszczelnych podkładek wtryskiwaczy, przez specjalne otworki znajdujące się zazwyczaj z boku głowicy ) to spróbuj je delikatnie doklepać młotkiem przez kawałek miedzi lub aluminium . Jak nie będzie poprawy to wtryski trzeba wyciągnąć, wyczyścić powierzchnie uszczelniające w głowicy i na wtryskach, jeżeli występują podkładki miedziane to wymienić je na nowe . Edytowane 4 Września 2020 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się