Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpie jak zimny na pb i lpg


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Auto to audi b5 1.8 adr pb+lpg. Od jakiegoś czasu zaczął szarpać jak zimny zarówno na PB i LPG, ale tylko w CL. W OL jak zimny to nie szarpie.

Do tego teraz trochę zimniej się zrobiło i ma problemy z przełączeniem na gaz, ale tylko na jałowym biegu-potrafi zgasnąć.Jak nagrzany silnik brak problemów (ani z szarpaniem ani z przełączaniem na lpg).

Pali bez problemu, czujnik cieczy sprawdzony.

Załączam linki do logów podczas jazdy i na jałowym grupa 2+7.

https://log.tunezilla.com/chart/430358#H8KLCABHPFVfAgNNw4vDkQrDgjAMwoXDoXfDiXUCFsOrw5PClF5UF2pgNiPDjWTDusO0wrMTw4TDi8Ozf8KcwpTDoMKmwo/CqzTCpmrCui4dw7DClHHDhFlNw57DvMKZCMKVG1txwobCr8K0J8KbwpMrbVQ2GQ/CjEPDijTDkcOrwpfDgMKkw57DvcK4dMO2P0gBw48Yw7HCkhHDgsOBZXXDrcOLLD40w4TCnHfDmcKBQ8KDwpUAAAA=

https://log.tunezilla.com/chart/430361#H8KLCADDmD1VXwIDTcOLw5EKw4IwDMKFw6F3w4l1AhbDq8OTwpReVBdqYDYjw41kw7rDtMKzE8OEw4vDs3/CnMKUw6DCpsKPwqs0wqZqwrouHcOwwpRxw4RZTcOew7zCmQjClRtbccKGwq/CtCfCm8KTK21UNhkPwoxDw4o0w5HDq8KXw4DCpMOew73CuHTDtj9IAcOPGMOxwpIRw4LDgWV1w63Diyw+NMOEwpx3w5nCgUPCg8KVAAAA

Opublikowano (edytowane)

Świece boscha 3 elektrodowe, przejechane na nich około 10 tys. Km. Cewka nowa od roku Janmora, przewody Boscha. Pryskałem na nie wodą i nie zauważyłem przebić! 

 A temperatura by miała na układ zaplonowy  wpływ, bo jak już złapie tak 80 stopni to jest ok??? 

Edytowane przez Busiek100
Opublikowano
8 godzin temu, Busiek100 napisał:

 Pryskałem na nie wodą i nie zauważyłem przebić! 

 

Pryskałeś wodą po cewce i dwóch kablach a problem może być w tych krótkich nasadkach co pod cewką siedzą na świecach.

Opublikowano

Cały układ zaplonowy był podmieniany na nowy BERU łącznie z tymi fajkami. Nic to nie pomogło. 

A czy sonda lambda może dawać takie objawy??? Chodzi mi o to, że na początku jak grzałka sondy nie domaga i nie jest nagrzana sonda. Dopiero jak nagrzeje się od spalin to jest ok. 

Opublikowano

Lambda powinna zapisać błąd w ecu jeżeli ma kłopot z grzałką. Spróbuj może zapiąć tester i zobaczyć jakie są wskazania sondy podczas jazdy. Świece też profilaktycznie bym wymienił, 10 tys. km niby żaden przebieg, ale koszt znikomy a to potencjalne źródło problemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...