Rapz0 Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 Witajcie, Pacjent to 1.8T BFB, jadąc autostradą przy 170 zapaliła mi się kontrolka EPC oraz ESP w tym samym czasie, autem szarpnęło i stracił moc. Zjechałem, zgasiłem auto, odpaliłem ponownie zero kontrolek wszystko gra, po 4 min jazdy 170 znowu to samo... Kolejny raz gaszenie odpalenie i jazda 130km/h i nic nie wyskoczyło przez 200 kilometrów. Teraz jeździłem przez tydzień czasu nic nie było dziś znowu to samo rozpędzam się dynamicznie i szarpnięcie utrata mocy te same kontrolki się zapaliły i nierówna praca na jałowym między 900-1100. Zjechałem zgasiłem odpaliłem wszystko gra ... o co chodzi nie mam pojęcia. Z błędów jakie pokazał VAG to, czujnik g28 oraz przestawiony rozrząd i że coś z łańcuchem rozrządu tylko że on jest nowy i nie przejechał nawet 20 tysięcy... Jakieś porady ?
pila24 Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 11 minut temu, Rapz0 napisał: czujnik g28 oraz przestawiony rozrząd i że coś z łańcuchem rozrządu Sam sobie odpowiedziałeś kolego łańcuch prawidłowo założony? Jakiej firmy?
Rapz0 Opublikowano 21 Września 2020 Autor Opublikowano 21 Września 2020 no wydaje mi się, że jakby był źle to problem pojawiłby się od razu, swoją drogą dlaczego po zgaszeniu silnika wszystko czasami jest ok a czasami nie ?
przem8 Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 Daj screena z gr. 90 i 93 z vaga i się wyjaśni.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się