Marcin13 Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 (edytowane) Witajcie. Mam problem, 3 miesiące temu urwał się przewód paliwa. Paliwo lało się na rozgrzany katalizator... Zamówiłem specjalny przewód paliwowy, zanurzeniowy i nim zastąpiłem urwany fragment. Przez 3 miesiące był spokój aż tu dziś znowu smród benzyny i okazało się że puściło na opasce. W ASO dowiedziałem się że musze kupić komplet zasilanie i powrót za ok 1 tys. zł. Czy ktoś miał podobny problem i jak trwale go rozwiałał? Dziś dołożyłem 2 opaskę i na razie jest ok. Widzę że ten fragment delikatnie wibruje na odpalonymsilniku więc może kontrę muszę dać na opaskę lub inna typu oetiker?? Edytowane 14 Października 2020 przez Marcin13
Emejcz Opublikowano 17 Października 2020 Opublikowano 17 Października 2020 Dziwne, że ta opaska puściła. Możesz spróbować założyć opaskę sprężynową do wysokich ciśnień i powinno trzymać. Tylko dobrze średnicę dobierz. Wymiana całego przewodu to przerost formy nad treścią.
AndrzejK. Opublikowano 17 Października 2020 Opublikowano 17 Października 2020 20 minut temu, Emejcz napisał: Możesz spróbować założyć opaskę sprężynową do wysokich ciśnień i powinno trzymać. Też popieram tą opcję, szczególnie, że są tam drgania. Warunkiem skuteczności jest jak wspomniano właściwy dobór średnicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się