Browiec Opublikowano 25 Października 2020 Opublikowano 25 Października 2020 (edytowane) Witam, mam taki problem audi a4 b6 quattro avf 1.9, miesiąc temu czyściłem EGR, a wyczyściłem dlatego, że blokowała się przepływka na VAG`u. Po wyczyszczeniu problem zniknął z przepływką, ale teraz po tym czyszczeniu przy ok 2000 obrotów słychać z turbina takie tarcie delikatne wiatraka albo lekki zgrzyt (nie wiem do czego to porównać) i samochód lekko dławi się (obojętnie jaki bieg,ale głównie 2-3-4), zacina gaz jakby na sekundę bardzo delikatny kangurek, sprawdziłem na vag`u podczas jazdy i jest problem z turbiną, bo jak się wkręca na obroty to zamiast mają być np. 2400 to są 2200, czy tam jak turbina ma dawać 3000 to podczas tego kangurka są o 200-300 niższe. No i tutaj moje pytanie czy będzie cała turbina do wymiany czy może samo czyszczenie wchodzi w grę? Jeszcze po tym czyszczeniu EGR, poszedł mi wąż od intercoolera (przedziurawił się) na dole te kolanko i wyleciało troszkę oleju z kieliszek 20-30ml jak go zdjąłem ale to chyba normalne? Myślę że to zbieg okoliczności akurat. Ogólnie to turbina ma moc, ładnie ciągnie, oleju nie bierze w ogóle. Dziś byłem w trasie gdańsk-warszawa i warszawa-gdańsk i turbina 2x po ruszeniu z postoju kilkuminutowego po rozpędzeniu się i wrzuceniu 6 biegu dwa razy ją odcięło, ponowne uruchomienie auta i było ok. Edytowane 25 Października 2020 przez Browiec
DarekS4 Opublikowano 25 Października 2020 Opublikowano 25 Października 2020 jak słyszysz metaliczne odgłosy to zrzuć węża i zobaczy czy wirnik nie ociera już o muszle.
kamil-vag Opublikowano 25 Października 2020 Opublikowano 25 Października 2020 Wrzuć log dynamiczny 003+011
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się