Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wybór firmy instalacji pod Stage 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć, krótkie pytanie..

Jakiej firmy Instalacje polecacie ? wiem że instalacja to nie tylko marka sterownika np i ważna jest również całą reszta, ale żeby mieć jakiś punkt zaczepienia jadąc do gaziarza

Jaka będzie w sam raz pod Stage 2  245KM 330Nm?

Edit: Wtryski z Saaba 2.3T 370cc

Edytowane przez Marciol
Opublikowano

Reduktor magic 3 big, ac w03bfc, sterownik wedle uznania ale stag 4qbox wystarczy. 

Zawsze można delikatnie podlac samą górę benzyną :P

Opublikowano (edytowane)

@przem8

To wszystko co istotne ? Rurki jakiej średnicy powinny być? Kiedyś czytałem coś że fi 6 albo fi 8 ? Jak to dokładnie jest ?

 

Edit: w wycenie gaziarz mi zaproponował reduktor ACR01

Edytowane przez Marciol
Opublikowano

Fi 8, poza tym mocniejsze reduktory minimum się robi na zasilanie 8mm. Do takiej mocy to jeden ac r01 raczej nie da rady.

Opublikowano
15 minut temu, przem8 napisał:

Fi 8, poza tym mocniejsze reduktory minimum się robi na zasilanie 8mm. Do takiej mocy to jeden ac r01 raczej nie da rady.

Okej czyli magic 3 big bedzie lepszym wyborem :) 

Opublikowano (edytowane)

Magic 3 big nie wiem ile w tym prawdy, ale w silnikach z turbo potrafi puszczać gaz przez podciśnienie. Gdzieś na forum lpg był o tym temat.

Edytowane przez tass
Opublikowano (edytowane)

Ponoć już nie ma z nimi problemu jak kiedyś. Prawda jest taka, że nie ma idealnego reduktora i trzeba wybrać mniejsze zło :P

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Poprawili to, że nie puszcza "pierda" w układ chłodzenia, kiedyś to się zdarzało. Do wolnossaka podobno bdb reduktor, a do turbo może być rożnie, ogólnie to sam go chciałem założyć, ale jak będzie puszczał gaz podciśnieniem to zmieniłem zdanie. Jak to mówią bez ryzyka nie ma zabawy, jest szansa że będzie działać, jak nie to reklamacja lub wymiana.

Opublikowano (edytowane)

@przem8

Tak jeszczę wrócę do tematu, gaziarz podesłał mi pełną komplementacje, co sądzicie o tym reduktorze względem Magic 3 big? Skoro ten potrafi puszczać gaz

Kompletacja: elektronika Stag Qbox Basic, reduktor KME Gold GT, wtryskiwacze ACW 03BFC lub Hercules BF

 

Edytowane przez Marciol
Opublikowano

Gold wydajny, ale termicznie nie najlepszy.

Opublikowano

Qbox Plus nie podejdzie?

Opublikowano
19 minut temu, Remilo7 napisał:

Qbox Plus nie podejdzie?

A czemu nie basic? Dla bajery?

 

Opublikowano

Poprzednio jak zakładałem LPG gazownik mówił, że Plus na bieżąco się jeszcze dostraja na podstawie informacji odczytywanych przez komp od benzyny.

Nie wiem na ile to działa i pomaga, ale w cenie wtedy nie było wielkiej różnicy. Tyle że 1.8T AEB było za stare, żeby ta komunikacja działała, więc padło na Basic.

Opublikowano

Z tych autoadaptacji jest więcej szkód niż pożytku ale jak gazownik nie ma pojęcia o strojeniu to włączy takie coś i z bani :P

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
31 minut temu, przem8 napisał:

Z tych autoadaptacji jest więcej szkód niż pożytku ale jak gazownik nie ma pojęcia o strojeniu to włączy takie coś i z bani :P

Też tak myślę, po prostu tuszuje złą regulacje.

Opublikowano
22 godziny temu, tass napisał:

Gold wydajny, ale termicznie nie najlepszy.

Czyli Magic 3 Big będzie lepszy ?

Opublikowano
54 minuty temu, Marciol napisał:

Czyli Magic 3 Big będzie lepszy ?

Magic 3 w silnikach turbodoładowanych potrafi puszczać gaz podciśnieniem. Nie myślałeś o wsadzeniu np. 2x ACR01 tak dla świętego spokoju? Ogólnie wybór na leży do Cb można ryzykować z 1 reduktorem może wydoli i będzie ok, albo pakować dwa ale tu koszta większe, lub też ewentualnie 1 reduktor i dotrysk benzyny.

Opublikowano

Ja polecam Gold gt u mnie bez problemu obrabiał 256hp. Miałem wczesniej silvera ale całkiem nie wyrabiał przy tym, później zwykłego golda ale gubił ciśnienie i upuszczał do kolektora przez membrane przez co w końcu wleciał GT. I dopiero było git

Opublikowano
38 minut temu, tass napisał:

Magic 3 w silnikach turbodoładowanych potrafi puszczać gaz podciśnieniem. Nie myślałeś o wsadzeniu np. 2x ACR01 tak dla świętego spokoju? Ogólnie wybór na leży do Cb można ryzykować z 1 reduktorem może wydoli i będzie ok, albo pakować dwa ale tu koszta większe, lub też ewentualnie 1 reduktor i dotrysk benzyny.

Zejdź na ziemię. Każdy reduktor potrafi puścić podciśnieniem tak wyglądają typowe posty osoby która coś słyszał. Największy problem magica ogarnięto kilka lat temu! Zdarzają się wadliwe sztuki jak w każdej firmie obecnie. Zestaw naprawczy magica ok 80zł. 

 

Do autora postu: Sterownik KME nevo/Optima nano (najlepsze sterowniki pod silnik). Wtryski baraki 130nl zasilanie z obu stron, reduktor magic 3 power, 2xfiltr np. alexa 360, faro 8mm z butli do redka. Dobrze wystrojone auto na sztywno będzie latać na lpg do odciny bez dotrysków pb.

Opublikowano
7 minut temu, Marcin850527 napisał:

Ja polecam Gold gt u mnie bez problemu obrabiał 256hp. Miałem wczesniej silvera ale całkiem nie wyrabiał przy tym, później zwykłego golda ale gubił ciśnienie i upuszczał do kolektora przez membrane przez co w końcu wleciał GT. I dopiero było git

gold to gówno słabe termiczne i pompujące się. Oczywiście użytkownicy w niewiedzy chwalą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...