Marciol Opublikowano 13 Listopada 2020 Autor Opublikowano 13 Listopada 2020 14 godzin temu, ELLIOTT napisał: Zejdź na ziemię. Każdy reduktor potrafi puścić podciśnieniem tak wyglądają typowe posty osoby która coś słyszał. Największy problem magica ogarnięto kilka lat temu! Zdarzają się wadliwe sztuki jak w każdej firmie obecnie. Zestaw naprawczy magica ok 80zł. Do autora postu: Sterownik KME nevo/Optima nano (najlepsze sterowniki pod silnik). Wtryski baraki 130nl zasilanie z obu stron, reduktor magic 3 power, 2xfiltr np. alexa 360, faro 8mm z butli do redka. Dobrze wystrojone auto na sztywno będzie latać na lpg do odciny bez dotrysków pb. Tzn ja i tak tego sam robić nie będę oddaję samochód do gaziarza i odbieram, tak że gdyby coś z Magicem było to na gwarancje Goldy słabe termicznie tzn jaki to ma wpływ na eksploatację ? Nie znam się
tass Opublikowano 13 Listopada 2020 Opublikowano 13 Listopada 2020 20 godzin temu, ELLIOTT napisał: Zejdź na ziemię. Każdy reduktor potrafi puścić podciśnieniem tak wyglądają typowe posty osoby która coś słyszał. Największy problem magica ogarnięto kilka lat temu! Zdarzają się wadliwe sztuki jak w każdej firmie obecnie. Zestaw naprawczy magica ok 80zł. Nie będę doktoryzować na temat puszczania gazu podciśnieniem, to że reduktory lpg mają z tym problemy wiadome tylko w jakim to jest stopniu. Co do magica to czytałem odpowiedź sklepu z gratami lpg na email czy nadaje się ten reduktor do silnika z turbo i w odp. był poruszony temat puszczania podciśnieniem, jaka jest prawda nie wiem, zapewne gdzieś pośrodku. 5 godzin temu, Marciol napisał: Tzn ja i tak tego sam robić nie będę oddaję samochód do gaziarza i odbieram, tak że gdyby coś z Magicem było to na gwarancje Goldy słabe termicznie tzn jaki to ma wpływ na eksploatację ? Nie znam się A taka że nie dogrzewa gazu i z tego problemy przy regulacji, wypadanie zapłonu, checki, spadki mocy itp itd. Im większa moc tym reduktor ma trudniej, więcej gazu do podgrzania. 1
Remilo7 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Odświeżę jeszcze raz temat, bo oczekiwania mam chyba podobne co kolega @Marciol. Aktualnie w samochodzie jest 207hp, ale chciałbym, żeby w przyszłości, gdyby się zdarzyły okolice 240-250, również nie było problemu. Więcej nie planuję. Gazownik zaproponował dosyć podobny zestaw, czyli sterownik Stag Qbox, wtryski AC W03BFC, natomiast reduktor STAG R01 czerwony. Nie ma zaufania do Magic Power III i twierdzi, że zrobił już dużo samochodów gdzie R01 obrabia bez problemu nawet 300hp. Ja osobiście miałem założony taki zestaw w B5 1.8T 180hp, tylko z wtryskami Barracudy i chodziło to idealnie, ale jednak moc mniejsza. Co myślicie?
ELLIOTT Opublikowano 26 Stycznia 2021 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Ta 300KM i r01 czerwony niech zejdzie na ziemie ten szpec. Wtryski baraki 130nl(staga są głośniejsze), sterownik optima nano(stag to gówno na dzień dzisiejszy). Jak magic padnie to zestaw naprawczy 80zł. Nie widzę alternatywy dla niego.
dayd_4 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Ja mam reduktor R01 Staga, na przewodach 8mm, nie problemu z mocą i pracą całego układu. Zrobiłem już 70000km na tym zestawie. Jest wydajny. Jeździłem kiedyś na KME Gold w poprzednim Audi, też dawał radę. Nie widzę różnicy. Zastanów się, czy będziesz w pełni korzystał z mocy na LPG. To ważna kwestia. Bo może się okazać, że po podniesieniu mocy i tak będziesz podlewał benzyną i wcale nie potrzebujesz nie wiadomo jakiej instalacji LPG. Żadna instalacja LPG nie odda ci w pełni, poprawnie zestrojonej mocy na benzynie 98 (mówię o silniku turbo). Zatankujesz LPG na innej stacji i już ci się rozjedzie wszystko. LPG to zło, nie ma co się oszukiwać. Jak chcę się ścigać, przełączam na benzynę, jak latam na co dzień, nawet szybko, to R01 Staga wystarcza. 1
dayd_4 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Godzinę temu, HOLMATRO napisał: Co to jest LPG?
ELLIOTT Opublikowano 30 Stycznia 2021 Opublikowano 30 Stycznia 2021 14 godzin temu, dayd_4 napisał: Ja mam reduktor R01 Staga, na przewodach 8mm, nie problemu z mocą i pracą całego układu. Zrobiłem już 70000km na tym zestawie. Jest wydajny. Jeździłem kiedyś na KME Gold w poprzednim Audi, też dawał radę. Nie widzę różnicy. Zastanów się, czy będziesz w pełni korzystał z mocy na LPG. To ważna kwestia. Bo może się okazać, że po podniesieniu mocy i tak będziesz podlewał benzyną i wcale nie potrzebujesz nie wiadomo jakiej instalacji LPG. Żadna instalacja LPG nie odda ci w pełni, poprawnie zestrojonej mocy na benzynie 98 (mówię o silniku turbo). Zatankujesz LPG na innej stacji i już ci się rozjedzie wszystko. LPG to zło, nie ma co się oszukiwać. Jak chcę się ścigać, przełączam na benzynę, jak latam na co dzień, nawet szybko, to R01 Staga wystarcza. Bajki opowiadasz dzieciom na dobranoc?
Remilo7 Opublikowano 1 Lutego 2021 Opublikowano 1 Lutego 2021 (edytowane) Napisałem do różnych gazowników z okolic Opola lub Wrocławia i wszyscy proponowali zestaw mniej więcej taki jak napisałem wyżej. Dzisiaj dopiero padła jakaś inna propozycja: Sterownik STAG Qbox Basic / KME JET ECO Wtryski KME FENIX / LPGTECH YETI+ Reduktor Magic 3 BIG Maximus Cenowo oferta dosyć odstaje, bo do tej pory wszystko było w granicach 3k, a tutaj 3800. Edytowane 1 Lutego 2021 przez Remilo7
ELLIOTT Opublikowano 1 Lutego 2021 Opublikowano 1 Lutego 2021 (edytowane) Drogo.. Silesia już taniej robi z tego co pamiętam a masz 100km z Opola. Edytowane 1 Lutego 2021 przez ELLIOTT
Remilo7 Opublikowano 1 Lutego 2021 Opublikowano 1 Lutego 2021 2 godziny temu, ELLIOTT napisał: Drogo.. Silesia już taniej robi z tego co pamiętam a masz 100km z Opola. Do Katowic mi nie po drodze, ale zobaczyłem, że dają samochód zastępczy na czas montażu, więc też napisałem. Propozycja od nich to: Sterownik KME Jet Eco Reduktor Magic III Power Wtryski STAG AC-W031 BFC Zbiornik 67L Cena 3700zł. Z tym, że nie wiem czy chciałbym taki duży zbiornik, bo przy mniejszym można jeszcze jakieś graty powrzucać pod wykładzinę, więc może dałoby się zejść niżej.
ELLIOTT Opublikowano 2 Lutego 2021 Opublikowano 2 Lutego 2021 (edytowane) 20 godzin temu, Remilo7 napisał: Do Katowic mi nie po drodze, ale zobaczyłem, że dają samochód zastępczy na czas montażu, więc też napisałem. Propozycja od nich to: Sterownik KME Jet Eco Reduktor Magic III Power Wtryski STAG AC-W031 BFC Zbiornik 67L Cena 3700zł. Z tym, że nie wiem czy chciałbym taki duży zbiornik, bo przy mniejszym można jeszcze jakieś graty powrzucać pod wykładzinę, więc może dałoby się zejść niżej. Dobry zestaw z zapasem i zawsze u nich profi robota jeśli rozmawiamy o Silesia(cenią się ale tutaj jest jakość). Odnośnie miejsca coś tam wejdzie koło butli. Edytowane 2 Lutego 2021 przez ELLIOTT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się