Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uwaga na rozrząd w A4 B9 2.0TDI


Michal310

Rekomendowane odpowiedzi

Uwaga koledzy na rozrząd .. mi wczoraj strzelił w autku z 10.2016 r. 190 KM, quattro S-Tronic przy przebiegu 117 tys. Przebieg mam głównie autostradowy, samochód zadbany, przeglądy na czas, po gwarancji wymiana oleju i filtrów robiona co 15 k. Póki co szacują mi straty .. nie wiem ile finalnie zapłacę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Michal310 napisał:

Uwaga koledzy na rozrząd .. mi wczoraj strzelił w autku z 10.2016 r. 190 KM, quattro S-Tronic przy przebiegu 117 tys. Przebieg mam głównie autostradowy, samochód zadbany, przeglądy na czas, po gwarancji wymiana oleju i filtrów robiona co 15 k. Póki co szacują mi straty .. nie wiem ile finalnie zapłacę

Szukaj drugiego konia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba jesteś pierwszym w historii. Jaka gwarancja, że przebieg oryginalny? Te paski mają drugie tyle przejechać. Stary też nie był więc pozostaje tylko zużycie czyli przebieg. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe co było powodem, może jakieś zdjęcie zniszczeń dla zobrazowania.

Interesują mnie przedwcześnie szwankujące elementy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ori przejechał 194 tys km,sądząc po jego stanie to by jeszcze pojeździł kilka lat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, pila24 napisał:

Mój ori przejechał 194 tys km,sądząc po jego stanie to by jeszcze pojeździł kilka lat ?

Pierwsze fabryczne w tym modelu mają dopiero przy 210 kkm być wymienione i skoro tak producent przewidział to mają jeszcze dobry zapas bo "na styk" by tego nie zrobili. Za duże ryzyko by było. 

Nie wykluczone, że mogła być wada produkcyjna ale to jeden jedyny pasek na całą produkcję? Ciężko sobie wyobrazić. 

Inna opcja coś doprowadziło do zablkokowania paska i jego zerwania. Może pompa wody się zatarła (chyba, że w tym silniku już ta elektryczna jest?) Dobrze by było ten pasek i osprzęt zobaczyć. Jak zęby zjechane to duże prawdopodobieństwo, że go zblokowało. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Muskel1 napisał:

Pierwsze fabryczne w tym modelu mają dopiero przy 210 kkm być wymienione i skoro tak producent przewidział to mają jeszcze dobry zapas bo "na styk" by tego nie zrobili. Za duże ryzyko by było. 

Nie wykluczone, że mogła być wada produkcyjna ale to jeden jedyny pasek na całą produkcję? Ciężko sobie wyobrazić. 

Inna opcja coś doprowadziło do zablkokowania paska i jego zerwania. Może pompa wody się zatarła (chyba, że w tym silniku już ta elektryczna jest?)

Ja miałem na myśli silnik 2.4 bdv,tutaj według serwisówki interwał wymiany to 180 tys/10 lat.

Pasek po tych 194tys w zaskakującym stanie,żadnych śladów spękania na gumie. Wszystkie rolki,pompa wody fabryczne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to normalka. We wszystkich silnikach paski pają pewien zapas. Pasek nie wie, że ma już 180 kkm czy  210kkm  i musi strzelić albo być z miejsca wymieniony. Nie zakręcę i ch...j. mam już 210kkm, wymieniaj! :decayed:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwna sprawa, raczej nie słychać nic było do tej pory aby w b9 coś się działo z rozrządem jeśli ktoś zmienia zgodnie z przewidzianymi interwałami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wiosne robiłem  skode superba 2.0 tdi 2016r z urwanym paskiem

przebieg 152000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Muskel1 napisał:

Elektryczna pompa wody?

wszystkie maja elektryczne pompy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogłeś coś wywnioskować jaka mogła być przyczyna zerwania? Były jakieś znaczące wskaźniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozerwało go i tyle

przebieg autentyczny, jeden właściciel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pamietam, w poniedziałek zobacze bo jeszcze gdzies wisi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wykluczone, że auta były po programie. To też może doprowadzić do zerwania paska. Wielu o tym zapomina wgrywając sobie program. Pasek też dostaje po d..e i może przedwcześnie się zużyć.  @Michal310 miałeś program czy oryginalny soft?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.11.2020 o 23:52, Michal310 napisał:

Póki co szacują mi straty .. nie wiem ile finalnie zapłacę

wiadomo coś więcej? jaka przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.11.2020 o 09:48, Muskel1 napisał:

To chyba jesteś pierwszym w historii. Jaka gwarancja, że przebieg oryginalny? Te paski mają drugie tyle przejechać. Stary też nie był więc pozostaje tylko zużycie czyli przebieg. 

Kupiłem samochód w programie Audi Select. Użytkowany był 3 lata i facet robił 30 tyś. co ok. 9 miesięcy (wpisy z książki). Zostawił potem w rozliczeniu w salonie i jak go kupiłem. W 2019 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochod był na standardowym programie, póki co nadal nie wiadomo dlaczego się zerwał, a co do uszkodzeń jutro będę wiedział to napiszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...