Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujnik skrętu nie działa ESP A6 C5 3.0 ASN


mexyk6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Po wymianie maglownicy, pojawił się problem z czujnikiem skrętu, ciągle zaświeca się dioda i po skasowaniu błędów od razu powraca, wystarczy odpalić wszystko jest ok po skręceniu kierownicy zapala, nie wiem co jest rozmawiałem z mechanikiem twierdzą że nie ruszali nic, że to złośliwość rzeczy martwych, nie znam się na tym ale widziałem jakieś porady odnośnie kodowania z tym że do a4 czy może ktoś mi dać login i kod do a6c5 bo nie mogę nigdzie odnaleźć. 

Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdz w 03 - ABS i zobacz jaki pokazuje kąt. Mechanik to  d*p...a, obrócił kierownicą a teraz nie wie w jakim byla pierwotnym położeniu o teraz pali  frana.

Ponizej masz procedure:

Steering Angle Sensor (G85) Calibration

Before starting the procedure turn the steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead.

[Meas. Blocks - 08]
Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-)
Specification: 0.0 °
Tolerance (when straight): ±5.0 °
[Done, Go Back]

[Login - 11]
Enter 40168
[Do It!]

[Basic Settings - 04]
Group 001
[Go!]
[Done, Go Back]

[Fault Codes - 02]
All fault codes should have disappeared.
[Done, Go Back]

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.11.2020 o 20:25, Dev napisał:

Wejdz w 03 - ABS i zobacz jaki pokazuje kąt. Mechanik to  d*p...a, obrócił kierownicą a teraz nie wie w jakim byla pierwotnym położeniu o teraz pali  frana.

Ponizej masz procedure:

Steering Angle Sensor (G85) Calibration

Before starting the procedure turn the steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead.

[Meas. Blocks - 08]
Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-)
Specification: 0.0 °
Tolerance (when straight): ±5.0 °
[Done, Go Back]

[Login - 11]
Enter 40168
[Do It!]

[Basic Settings - 04]
Group 001
[Go!]
[Done, Go Back]

[Fault Codes - 02]