Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujnik skrętu nie działa ESP A6 C5 3.0 ASN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Spróbuje dziś po pracy :) a ta taśma to od czego?

Opublikowano

To jest czujnik skrętu. Na taśmie są ścieżki i w zalażności od położenia kierownicy pokazuje ona daną wartość by sterownik np. ABS "widział" w jakiej pozycji są koła. 

Opublikowano

Więc jeżeli odkręcę śrubę, podepnę VCDS i będę kręcił to kąt się będzie zmieniał czyli jeden obrót w lewo w moim przypadku :) Jak dojadę do 0

Zakładam śrubę i powinno hulać :)

Opublikowano

Tak ale samo odkręcenie śruby nie wystarczy. Musisz rozłączyć tam to połãczenie tak żeby przegub drążka kolumny nie siędział na tym czworokącie. 

Opublikowano
34 minuty temu, Muskel1 napisał:

Tak ale samo odkręcenie śruby nie wystarczy. Musisz rozłączyć tam to połãczenie tak żeby przegub drążka kolumny nie siędział na tym czworokącie. 

Tak ale tochyba wystarczy wysunąć, przynajmniej tak myślałem ?

Opublikowano

No tak żeby były rozpięte, że jak będziesz kręcił kierownicą nie skręcało kół. 

Opublikowano

Mozna tez zdjac kierownice i obrocic tasme

Opublikowano
11 godzin temu, Dev napisał:

Mozna tez zdjac kierownice i obrocic tasme

Co będzie łatwiejsze i szybsze do wykonania ?

Będę w sobotę się bawił u szwagra w garażu w weekend, na podwórku za zimno i za krótki dzień :(

 

 

Opublikowano
42 minuty temu, mexyk6 napisał:

Co będzie łatwiejsze i szybsze do wykonania ?

Będę w sobotę się bawił u szwagra w garażu w weekend, na podwórku za zimno i za krótki dzień :(

 

 

Ja bym zdejmowal kierownice

Opublikowano
Godzinę temu, mexyk6 napisał:

Co będzie łatwiejsze i szybsze do wykonania ?

Będę w sobotę się bawił u szwagra w garażu w weekend, na podwórku za zimno i za krótki dzień :(

 

 

Ściągnięcie kiery i ustawienie taśmy to dla kogoś kto pierwszy raz to robi zajmie max 25 minut,i do tego nie ubrudzisz się zbytnio ?

Opublikowano (edytowane)

Jak będziesz ściągał kierownicę zaznacz sobie na wieloklinie i kierownicy pozycję jak kierownica jest osadzona. Zrób sobie taką kreseczczkę na obu elementach zanim kierę ściągniesz z wieloklina. Przy montażu będzie prościej trafić na pozycję, na której kiera siedziała. Jak ją przesuniesz o 1-2 ząbki przy osadzaniu będzie siedziała krzywo przy prostych kołach. 

Przy pracach związanych z poduszkami powinno odpinać się akumulator. Większość osób tego nie czyni. W każdym razie zanim się za poduchę i jej kostki zabierzesz wyjmij kluczyk  ze stacyjki jeżeli już nie będziesz odpinał aku. Przed dotknięciem kostki poduchy dobrze by było się uziemić, czyli dotknąć kaloryfera czy np. bieguna uziemienia w gniazdku. Zopobiegnie to przeskoczeniu iskry i ewentualnego odpalenia ładunku poduchy gdy jesteś naelektryzowany. Niektóre materiały odzieżowe (sztuczne włókna najczęściej) powodują naładowanie pozytywnym ładunkiem. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
3 godziny temu, Dev napisał:

Ja bym zdejmowal kierownice

Może jest jakaś instrukcja lub coś bo air bag itd żeby nie uszkodzić ?

Opublikowano

Potrzebna jeszcze nasadka spline chyba 12 do odkręcenia kierownicy.

ALLEGRO.PL

Kup teraz z Baniocha - ZESTAW NASADEK SPLINE M4-M18 10 elementów, na Allegro.pl, za 65 zł...

 

Opublikowano

Będę działał w weekend dam znać czy wyszło :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...