miszaq92 Opublikowano 25 Listopada 2020 Opublikowano 25 Listopada 2020 Witam Wszędzie są różne odpowiedzi, a 0 konkretów. Czy korek na odpalonym silniku po odkręceniu powinno zasysac lekko czy nie? Jedni piszą że tak, inni że to uszkodzenie silnika. Jak jest naprawdę?
AndrzejK. Opublikowano 26 Listopada 2020 Opublikowano 26 Listopada 2020 Ma "podskakiwać" . Zasysany jak to określiłeś świadczy o niedrożnym układzie odpowietrzania.
Muskel1 Opublikowano 26 Listopada 2020 Opublikowano 26 Listopada 2020 Lekkie podciśnienie musi być ze względów ekologicznych bo te opary mają być zasysane i doprowadzane do komory spalania.
AndrzejK. Opublikowano 26 Listopada 2020 Opublikowano 26 Listopada 2020 8 godzin temu, przem8 napisał: A w tfsi nie jest na odwrót? No nie wiem, chyba nie.....z tego co się orientuję to ponoć w "fałkach" jest inaczej z tym diagnozowaniem natomiast "rzędówka" ma mieć jak napisałem, gdzieś m.in kiedyś doczytałem info w tej kwestii. Dla potwierdzenia u mnie po odkręceniu korka i zostawieniu go luzno we wlewie podskakuje bez jakiegokolwiek zasysania jak napisałem (wszystko sprawne,drożne z układem przewietrzania).
kixi4 Opublikowano 26 Listopada 2020 Opublikowano 26 Listopada 2020 W 1.8 i 2.0 tfsi na biegu jalowym w silniku ma byc podcisnienie, musi "zasysac" korek.
AndrzejK. Opublikowano 26 Listopada 2020 Opublikowano 26 Listopada 2020 No to czegoś nie wiem.... Czym to jest spowodowane, bezpośrednim wtryskiem?
kixi4 Opublikowano 26 Listopada 2020 Opublikowano 26 Listopada 2020 Godzinę temu, AndrzejK. napisał: No to czegoś nie wiem.... Czym to jest spowodowane, bezpośrednim wtryskiem? "Odmowaniem" silnika...
cysiek101 Opublikowano 26 Listopada 2020 Opublikowano 26 Listopada 2020 Delikatne podciśnienie owszem, bo odma robotę robi, ale nie na tyle chyba żeby zassać korek.
kixi4 Opublikowano 26 Listopada 2020 Opublikowano 26 Listopada 2020 Na wolnych obrotach w tfsi podcisnienie ktore jest w kolektorze ssacym jest rowniez w silniku. Jesli odkrecimy korek wlewu oleju lub zaslepke to silnik zaczyna sie dlawic.. poprostu zasysa za duzo powietrza przez nieszczelnosc ktora "powodujemy" i tak ma byc w tfsi...
ziolek335 Opublikowano 26 Listopada 2020 Opublikowano 26 Listopada 2020 Lekko powinno zasysać korek i jest to normalne zjawisko. Jak zdejmiesz korek to silnik zaczyna się dławić i to tez normalne. Szukałem w tym temacie kiedyś odpowiedzi i jest to spowodowane umieszczonym separatorem oleju za przepustnicą. Mam silnik na wtrysku Common Rail i tak samo się dzieje.
aker Opublikowano 26 Listopada 2020 Opublikowano 26 Listopada 2020 Żona jeździ peugotem 207 1.4 i 2011 r.i powiedziałbym że korek mocno wciąga.Pojechałem do mechanika który zajmuje się żabojadami i powiedział że jest ok.Nie dało mi to bo też myślałem że korek powinien lekko podskakiwać ale dopiero uwierzyłem jak w takim samym peugocie też korek mocno zasysał. To chyba wszystko zależy od tego jak jest rozwiązane odpowietrzenie silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się