Norbas Opublikowano 8 Lutego Opublikowano 8 Lutego 23 godziny temu, Muskel1 napisał(a): W jakim modelu? W b7, b8 i b8,5. Gadałem sporo z tymi co oklejają i zależy to od stopnia przepuszczalności. Najjaśniejsza folia nie zrobi różnicy w działaniu foto. Natomiast wsio co ciemniejsze od iluś procent przepuszczalności robi znaczenie. Przy ori szybach z fabryki to inna bajka bo raz, ze są wypalane piecowo a dwa mają tyle przyciemnienia procentowego aby mogły spokojnie współpracować z fotochromem.
Muskel1 Opublikowano 8 Lutego Autor Opublikowano 8 Lutego (edytowane) Tak jak pisałem, u mnie działa to zadziwiająco dobrze. Być może bez przyciemnienia działało by to jeszcze lepiej, chociaż w poprzednich autach miałem fabrycznie fotochromy bez przyciemnianych szyb i wielkiej różnicy w działaniu nie mogę stwierdzić. Jak na moje potrzeby jest to wystarczające. B9 ma ten czujnik bardzo czuły😉 Edytowane 8 Lutego przez Muskel1 1
george Opublikowano 8 Lutego Opublikowano 8 Lutego 6 godzin temu, Norbas napisał(a): W b7, b8 i b8,5. Gadałem sporo z tymi co oklejają i zależy to od stopnia przepuszczalności. Najjaśniejsza folia nie zrobi różnicy w działaniu foto. Natomiast wsio co ciemniejsze od iluś procent przepuszczalności robi znaczenie. Przy ori szybach z fabryki to inna bajka bo raz, ze są wypalane piecowo a dwa mają tyle przyciemnienia procentowego aby mogły spokojnie współpracować z fotochromem. Mam przyciemnione szyby z folią 85%. Nie zauważyłem problemów z lusterkiem wewnętrznym i zewnętrznymi, a działanie fotochromu najłatwiej zauważyć na zewnętrznych lustrach. Fakt, że to B6.
kamelus_ Opublikowano 8 Lutego Opublikowano 8 Lutego 23 godziny temu, Muskel1 napisał(a): No ale gdyby ciemna szyba kolidowała z fotochromem to nie mógłbyś auta tak skonfigurować. Możesz mieć czujnik deszczu i zmierzchu i zwykle lusterko bez fotochromu. Czujnik deszczu i zmierzchu nie wymaga lusterka fotochromatycznego. Nie wiem jak teraz ale w A5 8T czujnik zmierzchu wymuszał fotochrom. Nie dało się mieć czujnika bez foto
Muskel1 Opublikowano 8 Lutego Autor Opublikowano 8 Lutego Nie da rady teraz sprawdzić w konfiguratorze jak było w przedliftach, gdyż w poliftach lusterko fotochromatyczne jest w serii. Wiem, że były w przedliftach zwykłe lusterka ale teraz nie dociekniemy jak było. Nie jest to dla mnie istotne, gdyż działanie oceniam pozytywnie i wystarczająco jak dla mnie.
DJMaziii Opublikowano 19 Marca Opublikowano 19 Marca Hey Super auto plus sam modyfikujesz, może kiedyś będzie okazja zobaczyć cię gdzieś na żywo w de. Podziwiam taka zajęte. Ja nie mam gak pięknej maszyny zwłaszcza chyba będzie mi brakowało hud. Ale naprwno zmienić planuje coś jak ty w aucie. Dobre zmiany muszą być. Moja czeka na Tüv i inspekcje
Muskel1 Opublikowano 20 Marca Autor Opublikowano 20 Marca Hej, dziękuję😀 8 godzin temu, DJMaziii napisał(a): może kiedyś będzie okazja zobaczyć cię gdzieś na żywo w de. Kto wie, dzieli nas co prawda jakieś 500 km i raczej nie bywam w NRW, ale nigdy nie wiadomo😉 To gratulacje zakupu i czekamy na fotki i opis👌
Muskel1 Opublikowano 12 Kwietnia Autor Opublikowano 12 Kwietnia (edytowane) Dziś auto odebrane po pierwszej od 3,5 roku droższej naprawie. Standardowo jak w każdym silniku 3.0 TDI generacji VW EA 897evo, nieszczelność i wyciek płynu chłodniczego zaworem regulacyjnym 059121737AR, siedzącym w "V" między głowicami na bloku silnika. Dostęp kiepski, trzeba demontować kolektor ssący, następnie pod nim egr i dopiero jest dostęp do zaworu. Usterka znana i pytanie tutaj było nie "czy", tylko "kiedy" się pojawi. U mnie przy przebiegu 86 kkm. Z resztą w poprzedniej generacji było podobnie i w CDUC też miałem nieszczelność w "V". Tak to właśnie jest z tymi plastikowymi częściami, nie są wieczne. Tak więc posiadacze B9 3.0 TDI, jak będziecie mieli ubytek płynu chłodniczego, to na 99% winny jest ten zawór. Problem znany w Audi i występuje w bazie damych pod numerem TPI 2047044/8 Płyn chłodniczy gromadzi się w "V" i przy niewielkiej nieszczelności odparowywuje lub przy nieco większych nieszczelnościach spływa z przodu silnika i pozostawia smugę, widoczną na przodzie misy olejowej. Oto ten nieszczęsny zawór i widoczne miejsce na misce olejowej. Edytowane 13 Kwietnia przez Muskel1 1
lucasek Opublikowano 18 Kwietnia Opublikowano 18 Kwietnia Jaki olej lejesz do silnika i czy stosujesz jakieś dodatkowe uszlachetniacze?
Muskel1 Opublikowano 18 Kwietnia Autor Opublikowano 18 Kwietnia (edytowane) Olej, który stosują w moim ASO, to Aral SuperTronic LongLife III 0W-30 i taki mi zalewają, raz w roku lub przy max.15 kkm (najczęściej jest to co 12 kkm). Po wymianie oleju dolewam do niego: Keramik Additiv 250 ml (Werkstattedition) - Redhead Shop EXPERTDRIVE.DE Willkommen bei Redhead Zylinderkopftechnik mit tollen Merch-Artikel, Additiven und vieles mehr. Weitere Artikel sind in Bearbeitung. Wir bieten Artikel an welche wir eigens für Sie entwerfen oder fertigen... Do układu paliwowego raz na 5000 km dolewam: Diesel Schutz-Additiv 250 ml - EXPERTDRiVE EXPERTDRIVE.DE Willkommen bei Redhead Zylinderkopftechnik mit tollen Merch-Artikel, Additiven und vieles mehr. Weitere Artikel sind in Bearbeitung. Wir bieten Artikel an welche wir eigens für Sie entwerfen oder fertigen... Edytowane 18 Kwietnia przez Muskel1 1
lidoo Opublikowano 19 Kwietnia Opublikowano 19 Kwietnia W dniu 23.02.2022 o 13:19, Muskel1 napisał(a): Dokładnie, nic nie musisz ciągnąć. Zasilanie jest z kostki czujnika deszczu. Jest funkcja parkingowa ale Gateway posadzi błąd bo zarejestruje większy pobór prądu po uśpieniu wszystkich sterowników. Czy wiecie może jakie tam jest napięcie, chciałbym tam podpiąć zewnętrzny wideorejestrator który potrzebuję 5V i ok 2 A?
Muskel1 Opublikowano 19 Kwietnia Autor Opublikowano 19 Kwietnia 5V na pewno tam nie ma. Masz tam zacisk 15, zacisk 30 o masę.
lidoo Opublikowano 19 Kwietnia Opublikowano 19 Kwietnia Jest tam stale napięcie, czy gasnie po wyłączeniu zapłonu?
Muskel1 Opublikowano 19 Kwietnia Autor Opublikowano 19 Kwietnia (edytowane) Napisałem wyżej😉 Zacisk 30 (stałe 12V) i zacisk 15 (po zapłonie). Edytowane 19 Kwietnia przez Muskel1
lidoo Opublikowano 29 Kwietnia Opublikowano 29 Kwietnia (edytowane) W dniu 19.04.2024 o 08:38, Muskel1 napisał(a): Napisałem wyżej😉 Zacisk 30 (stałe 12V) i zacisk 15 (po zapłonie). Co masz na myśli zacisk 30, i 15? są tam dwie wtyczki jedna u góry to do czujnika deszczu, i tam będzie napięcie stałe. A z dołu ta wtyczka od czego?, Może wiesz który kolor to napięcie po zapłonie, i czy jest bezpiecznie się tam podpiąć.(potrzebuje tylko do kamerki max 2A) Mogę to miernikiem sprawdzić, ale wolę to jeszcze Ciebie zapytać. Edytowane 29 Kwietnia przez lidoo
Muskel1 Opublikowano 29 Kwietnia Autor Opublikowano 29 Kwietnia Zacisk 30 to w elektryce pojazdowej połączenia, na których jest stałe napięcie akumulatora (12V). Zacisk 15 to w elektryce pojazdowej połączenia, na których jest napięcie po zapłonie.
Muskel1 Opublikowano 29 Kwietnia Autor Opublikowano 29 Kwietnia 29 minut temu, lidoo napisał(a): Może wiesz który kolor to napięcie po zapłonie Żółty to napięcie po zapłonie, czerwony to stałe 12V.
lidoo Opublikowano 29 Kwietnia Opublikowano 29 Kwietnia Dzięki, uprościłeś mi robotę, A ta dolna wtyczka pod tą od czujnika deszczu to co podpina?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się