buliking Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 1.po zmianie koncowek w ALH na 0.216 przy mocniejszym depnieciu za samochodem zostaje czarna chmura, dosłownie nie widać wtedy nic we wstecznym lusterku dawka byla regulowana vagiem i tak naprawde nic sie nie dalo zrobic, czytalem o nastawniku w pompie ale nie moge znalesc dokladnej instrukcji jak sie za to zabrac 2.notlauf, na 4 i 5 biegu przy ok. 2600 obr/min za kazdym razem, vmax 140km/h i mozna zapomniec o wyprzedzaniu, zmieniane weze od podcisnienia i bez zmian, turbina czy przeplywomierz? silnik ALH jesli to pomoze moge wrzucic logi
mcm Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 robiłeś program po zmianie końcówek ?? jak nie może dymić ale czarny dym i brak mocy = dziura w dolocie, dla pewności zrób komplet logów
buliking Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2009 programu nie robiłem, poradzono mi poczekac az wtryski sie "ułożą", mocy nie brakuje myśle ze koncowki daly jakies 20KM, wie ktos jak sie zabrac za nastawnik?
Sztomel Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 wie ktos jak sie zabrac za nastawnik? jeśli masz na myśli mechaniczną korekcję dawki to tak jak tutaj : http://pl.youtube.com/watch?v=Te6FCJEqX7w&feature=related
mcm Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 programu nie robiłem, poradzono mi poczekac az wtryski sie "ułożą", mocy nie brakuje myśle ze koncowki daly jakies 20KM, wie ktos jak sie zabrac za nastawnik? jak założysz i ustawisz wtryski możesz od razu robić program, a same wtryski nie dadzą nigdy 20KM bez dłubnięcia programu, najlepiej zrób logi bo jeśli łapie notlaufa to nie da rady zrobić programu zanim nie zlikwidujesz usterki, więc
buliking Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2009 programu nie robiłem, poradzono mi poczekac az wtryski sie "ułożą", mocy nie brakuje myśle ze koncowki daly jakies 20KM, wie ktos jak sie zabrac za nastawnik? jak założysz i ustawisz wtryski możesz od razu robić program, a same wtryski nie dadzą nigdy 20KM bez dłubnięcia programu, najlepiej zrób logi bo jeśli łapie notlaufa to nie da rady zrobić programu zanim nie zlikwidujesz usterki, więc widzialem kilka wykresow gdzie same wtryski dawaly nawet 30KM, na forum vwgolf jest temat o 0.216 bez programu i z tego co pamietam to to srednio wlasnie po 20KM sa przyrosty a ja mowie tylko o swoich odczuciach bo bede hamowal dopiero jak pojade na chipa, a co do notlaufa to nie ma on zwiazku z koncowkami bo przed wymiana bylo to samo
boseron Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 to sprawdz n75 jeszcze, a dymienie moze sie pojawić bo zmieniła sie dawka paliwa
jaro4444 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Kto robił te wtryskiwacze? Jakie ustawił ciśnienia? Jaki masz statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku po zmianie wtryskiwaczy?
buliking Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2009 omg, zmienila sie dawka paliwa dlatego pytam jak ja ustawic nastawnikiem, na vagu jest maly zakres regulacji i nie dalo sie nic zrobic, wtryskiwacze robil bosch made in germany, przekladal pompiarz z kilkunastoletnim doswiadczeniem, cisnienia dal minimalnie wyzsze, kat wtrysku jest idealny - stwierdzila osoba pracujaca w aso VW i znajomy ale nie wiem czy statyczny bo sie nie znam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się