Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Czarny dym i notlauf po zmianie końcówek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1.po zmianie koncowek w ALH na 0.216 przy mocniejszym depnieciu za samochodem zostaje czarna chmura, dosłownie nie widać wtedy nic we wstecznym lusterku :polew: dawka byla regulowana vagiem i tak naprawde nic sie nie dalo zrobic, czytalem o nastawniku w pompie ale nie moge znalesc dokladnej instrukcji jak sie za to zabrac

2.notlauf, na 4 i 5 biegu przy ok. 2600 obr/min za kazdym razem, vmax 140km/h i mozna zapomniec o wyprzedzaniu, zmieniane weze od podcisnienia i bez zmian, turbina czy przeplywomierz? silnik ALH

jesli to pomoze moge wrzucic logi

Opublikowano

robiłeś program po zmianie końcówek ??

jak nie może dymić ale czarny dym i brak mocy = dziura w dolocie,

dla pewności zrób komplet logów

Opublikowano

programu nie robiłem, poradzono mi poczekac az wtryski sie "ułożą", mocy nie brakuje myśle ze koncowki daly jakies 20KM, wie ktos jak sie zabrac za nastawnik?

Opublikowano

programu nie robiłem, poradzono mi poczekac az wtryski sie "ułożą", mocy nie brakuje myśle ze koncowki daly jakies 20KM, wie ktos jak sie zabrac za nastawnik?

jak założysz i ustawisz wtryski możesz od razu robić program, a same wtryski nie dadzą nigdy 20KM bez dłubnięcia programu, najlepiej zrób logi bo jeśli łapie notlaufa to nie da rady zrobić programu zanim nie zlikwidujesz usterki,

więc

:vaglogi:

Opublikowano

programu nie robiłem, poradzono mi poczekac az wtryski sie "ułożą", mocy nie brakuje myśle ze koncowki daly jakies 20KM, wie ktos jak sie zabrac za nastawnik?

jak założysz i ustawisz wtryski możesz od razu robić program, a same wtryski nie dadzą nigdy 20KM bez dłubnięcia programu, najlepiej zrób logi bo jeśli łapie notlaufa to nie da rady zrobić programu zanim nie zlikwidujesz usterki,

więc

:vaglogi:

widzialem kilka wykresow gdzie same wtryski dawaly nawet 30KM, na forum vwgolf jest temat o 0.216 bez programu i z tego co pamietam to to srednio wlasnie po 20KM sa przyrosty a ja mowie tylko o swoich odczuciach bo bede hamowal dopiero jak pojade na chipa, a co do notlaufa to nie ma on zwiazku z koncowkami bo przed wymiana bylo to samo
Opublikowano

to sprawdz n75 jeszcze, a dymienie moze sie pojawić bo zmieniła sie dawka paliwa

Opublikowano

Kto robił te wtryskiwacze? Jakie ustawił ciśnienia? Jaki masz statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku po zmianie wtryskiwaczy?

Opublikowano

omg, zmienila sie dawka paliwa dlatego pytam jak ja ustawic nastawnikiem, na vagu jest maly zakres regulacji i nie dalo sie nic zrobic, wtryskiwacze robil bosch made in germany, przekladal pompiarz z kilkunastoletnim doswiadczeniem, cisnienia dal minimalnie wyzsze, kat wtrysku jest idealny - stwierdzila osoba pracujaca w aso VW i znajomy ale nie wiem czy statyczny bo sie nie znam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...