Matejus_93 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Witam, mam taki problem. Wymieniłem rozrząd w swoim 1.9tdi 90KM AHU, po złożeniu odpalił i chodziło wszystko elegancko. Po tygodniu zauważyłem, że leci mi ropa z dołu pompy wtryskowej, więc wyciągnąłem ją wymieniłem wszystkie oringi i wrzuciłem z powrotem. Wszystko złożone i odpowietrzone. Teraz po odpaleniu silnika on gaśnie po ok. 2 sekundach. I tak za każdym razem. Kontrolka od immo nie miga, błędów brak, kontrolka od świec zapala się i gaśnie normalnie, też nie miga. Ktoś miał podobny przypadek i może pomóc? Z góry dzięki, Pozdrawiam.
piotrsob1 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Objaw typowy dla problemów z IMMO , podłącz pod kompa i sprawdź błędy w sterowniku silnika i zestawie wskaźników
Matejus_93 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2020 Jak już pisałem, błędów jakichkolwiek w sterowniku brak, kontrolka od immo gaśnie i nie miga
piotrsob1 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Opublikowano 23 Grudnia 2020 (edytowane) 12 minut temu, Matejus_93 napisał: Jak już pisałem, błędów jakichkolwiek w sterowniku brak Jakoś mi umknęło Dużo rzeczy mogło pójść nie tak jak wymieniałeś wszystkie o-ringi i uszczelniacze w tej pompie .... Od regulacji nastawnika po jakieś błędy w montażu... Edytowane 23 Grudnia 2020 przez piotrsob1
Matejus_93 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2020 Hehe, no właśnie. Nastawnik raczej odpada bo tam nie wymieniałem uszczelki. No nic, wymontuję ją i jeszcze raz przejrzę.
Pieterb Opublikowano 23 Grudnia 2020 Opublikowano 23 Grudnia 2020 Mi to wygląda na źle ustawioną pompę, pewnie kąt wtrysku gdzieś poza zakresem.
karol190 Opublikowano 24 Grudnia 2020 Opublikowano 24 Grudnia 2020 Pozwolę sobie podpiąć się pod temat i zadać pytanie. Jak wygląda demontaż oraz montaż pompy VP37 u białych ludzi? Domyślam się, że wypadałoby założyć blokadę na wałek rozrządu, na wał korbowy oraz na koło pompy. Rozumiem, że trzeba ustawić dawkę oraz kąt wtrysku po całej operacji. A jak wygląda proces ściągania pompy i zakładania? Czy pompę zakłada się po prostu z takim samym ustawieniem jak wcześniej? Czy pompę da się źle ustawić przez obrót wałka pompy, ale wtedy koło pompy nie pasowałoby na blokadę, dobrze myślę? Pytam ponieważ samodzielną wymianę uszczelki pod nastawnikiem mam już za sobą, chociaż nie jestem mechanikiem, a chciałbym wiedzieć na przyszłość.
Hezen Opublikowano 27 Grudnia 2020 Opublikowano 27 Grudnia 2020 Przy montażu pompy ustawiasz ją tak samo jak była, jak rozrząd masz na blokadach czyli pierwszy cylinder w GMP to zrozumiałe że pompa musi tłoczyć paliwo na ten cylinder. W instrukcji "Audi A4 - zrób to sam" wszystko jest opisane, czyli jak czujnikiem zegarowym ustawić początek tłoczenia.
Matejus_93 Opublikowano 20 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2021 Dałem pompe kuzynowi, który ją rozłożył i złożył. Musiałem coś mieć źle skręcone. Po wymianie odpalił. Kąt wtrysku 47-51, dawka 2.8mg. Tyle, że mam problem. Przed korygowaniem kąta który wynosił 126 oraz dawki 1.0mg odpalał od strzała. Teraz musi długo kręcic (ok. 10sekund) nawet po postoju 15-20 minut długo kręci. Odpowietrzony przez wtryski i dalej to samo. Ktoś wie co to może być?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się