Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odpala i gaśnie po uszczelnieniu pompy wtryskowej


Matejus_93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam taki problem. Wymieniłem rozrząd w swoim 1.9tdi 90KM AHU, po złożeniu odpalił i chodziło wszystko elegancko. Po tygodniu zauważyłem, że leci mi ropa z dołu pompy wtryskowej, więc wyciągnąłem ją wymieniłem wszystkie oringi i wrzuciłem z powrotem. Wszystko złożone i odpowietrzone.

Teraz po odpaleniu silnika on gaśnie po ok. 2 sekundach. I tak za każdym razem.

Kontrolka od immo nie miga, błędów brak, kontrolka od świec zapala się i gaśnie normalnie, też nie miga.

Ktoś miał podobny przypadek i może pomóc?

Z góry dzięki,

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Matejus_93 napisał:

Jak już pisałem, błędów jakichkolwiek w sterowniku brak

Jakoś mi umknęło :decayed::facepalm:

Dużo rzeczy mogło pójść nie tak jak wymieniałeś wszystkie o-ringi i uszczelniacze w tej pompie ....

Od regulacji nastawnika po jakieś błędy w montażu...

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, no właśnie. Nastawnik raczej odpada bo tam nie wymieniałem uszczelki.

No nic, wymontuję ją i jeszcze raz przejrzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie podpiąć się pod temat i zadać pytanie. Jak wygląda demontaż oraz montaż pompy VP37 u białych ludzi? Domyślam się, że wypadałoby założyć blokadę na wałek rozrządu, na wał korbowy oraz na koło pompy. Rozumiem, że trzeba ustawić dawkę oraz kąt wtrysku po całej operacji. A jak wygląda proces ściągania pompy i zakładania? Czy pompę zakłada się po prostu z takim samym ustawieniem jak wcześniej? Czy pompę da się źle ustawić przez obrót wałka pompy, ale wtedy koło pompy nie pasowałoby na blokadę, dobrze myślę? Pytam ponieważ samodzielną wymianę uszczelki pod nastawnikiem mam już za sobą, chociaż nie jestem mechanikiem, a chciałbym wiedzieć na przyszłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy montażu pompy ustawiasz ją tak samo jak była, jak rozrząd masz na blokadach czyli pierwszy cylinder w GMP to zrozumiałe że pompa musi tłoczyć paliwo na ten cylinder.

W instrukcji "Audi A4 - zrób to sam" wszystko jest opisane, czyli jak czujnikiem zegarowym ustawić początek tłoczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem pompe kuzynowi, który ją rozłożył i złożył. Musiałem coś mieć źle skręcone. Po wymianie odpalił.

Kąt wtrysku 47-51, dawka 2.8mg. Tyle, że mam problem. Przed korygowaniem kąta który wynosił 126 oraz dawki 1.0mg odpalał od strzała. Teraz musi długo kręcic (ok. 10sekund) nawet po postoju 15-20 minut długo kręci.

Odpowietrzony przez wtryski i dalej to samo.

Ktoś wie co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...