Muskel1 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Trochę jakby wolno kręcił. Może aku już wyeksploatowane. Zmierz jakie masz napięcie aku teraz. Po tym jak je ładowałeś oraz zmierz do jakiego napięcia spadnie wartość w czasie rozruchu silnika. Ktoś musi zastartować a Ty musisz mierzyć z tyłu napięcie na klemach. Wydaje mi się, że słabo kręci. Do tego nie wiem czy dobrze słyszałem ale w pierwszym momencie po uruchomieniu silnika jakby nie palił na wszystkich cylindrach.
Pawel1122 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2020 Aku ma dwa tygodnie praktycznie nowy, może prąd do świec nie dochodzi? Albo rozrusznik?
Muskel1 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Musisz szukać i kolejno wykluczać. Wstaw pełny autoscan. Świece żarowe gdy są spalone pokaże vcds w sterowniku silnika.
Pawel1122 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2020 Świece sprawdzone i są dobre
Muskel1 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Zrób także log obrotów silnika w czasie rozruchu. Będzie widać czy rozrusznik wykręca te 280 obr/min. W B8 musisz wejść w rozszerzone bloki pomiarowe bo sterownik silnika jest USD. Normalne bloki pomiarowe są niedostępne. I tak jak mówiłem pełny autoscan.
Muskel1 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Tak dla pewności, zakodowałeś aku po podmianie?
Pawel1122 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2020 Tak tak był kodowany ale siedział 92Ah a włożyłem 95 ah wiec dużej różnicy nie ma
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się